patriq Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 ik hep een vraag.. wie kan me precies zeggen wat je moet doen om realgta te spelen?? Ik wil het zelf heel graag spelen maar hoe? Ik snap dat met die readme wel maar daarvoor moet je ook nog iets doen maar wat? Mvg patriq Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Ik heb van een ander topic in dit forum deze post gevonden. Meer info staat Hier. 1: Installeer GTA III. Nog niet gespeeld? Ga verder bij 3. Al gedaan en ook gespeeld? Zie 2 2: Verwijder TXD.IMG (In de map: Models) 3: Installeer RealGTA3 mod. Hier vraagt hij in welke map GTA III zit. Selecteer die map en installeer. 4: Bij de 60% loopt hij even vant. Geen zorgen, hij gaat na een minuut verder. Als je een slome PC hebt kan dit tot wel 10 minuten duren. 5: Speel de game Ik hoop dat het je zo gaat lukken, Zo niet horen we het natuurlijk graag van je! Gr, Pennywise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Waar moet ik die GTA3 Real Modificatie downloaden? Mvg, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Hiervoor had je natuurlijk even op google kunnen kijken. >*KLIK*< @Hieronder: Je download het via een van deze sites: FilePlanet GameSpot CNET Download.com FileShack FileFront ZDNet Deze links staan hier aangegeven. Je klikt op een van deze links, en vervolgens op "Download". Er zit een Read me bij. Die kun je uitpakken en lezen. Er staat exact op hoe je hem verder moet installeren. Succes! Bewerkt: 4 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Bedankt, maar hoe download je dat? Edit: Onderkant van jouw bericht niet gezien! Bewerkt: 4 maart 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Kijk eens wat er op het knopje linksonderin staat: 'Download' Klik daar dus op, en klik aan vanaf welke server je hem wilt downloaden. (Welke server maakt niet veel uit.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Bedankt, Flying Dutchman Edit: Flying Dutchman, je tip werkt niet! Bewerkt: 4 maart 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patriq Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 En hoe download je dat dan?? Want ik hep nu dit voor me Realgta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 En hoe download je dat dan?? Want ik hep nu dit voor meRealgta3 Patriq, het staat hierboven twee keer duidelijk uitgelegd. je kiest een van de link, bijv de bovenste (File Planet). En dan klik je op download. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patriq Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Oja Hahah ik hep het al Dankje! Oke dus nog even voor de duidelijkheid.. 1. je download frgta3 2. Je speelt dat spel ff 3. Je verwijderd die 2 bestanden die in de readme staan 4. Dan installeer je frgta3 in de map model bij gta III 5. je speelt het spel?? Of moet het nog in een andere volgorde? Verbeter me dan ff Bewerkt: 4 maart 2007 door patriq Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Oja Hahah ik hep het al Dankje!Oke dus nog even voor de duidelijkheid.. 1. je download frgta3 2. Je speelt dat spel ff 3. Je verwijderd die 2 bestanden die in de readme staan 4. Dan installeer je frgta3 in de map model bij gta III 5. je speelt het spel?? Of moet het nog in een andere volgorde? Verbeter me dan ff 1: Installeer GTA III. Nog niet gespeeld? Ga verder bij 3. Al gedaan en ook gespeeld? Zie 2 2: Verwijder TXD.IMG (In de map: Models) 3: Installeer RealGTA3 mod. Hier vraagt hij in welke map GTA III zit. Selecteer die map en installeer. 4: Bij de 60% loopt hij even vant. Geen zorgen, hij gaat na een minuut verder. Als je een slome PC hebt kan dit tot wel 10 minuten duren. 5: Speel de game Volg dit nou maar gewoon dan kom je er wel uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patriq Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Oja Hahah ik hep het al Dankje!Oke dus nog even voor de duidelijkheid.. 1. je download frgta3 2. Je speelt dat spel ff 3. Je verwijderd die 2 bestanden die in de readme staan 4. Dan installeer je frgta3 in de map model bij gta III 5. je speelt het spel?? Of moet het nog in een andere volgorde? Verbeter me dan ff 1: Installeer GTA III. Nog niet gespeeld? Ga verder bij 3. Al gedaan en ook gespeeld? Zie 2 2: Verwijder TXD.IMG (In de map: Models) 3: Installeer RealGTA3 mod. Hier vraagt hij in welke map GTA III zit. Selecteer die map en installeer. 4: Bij de 60% loopt hij even vant. Geen zorgen, hij gaat na een minuut verder. Als je een slome PC hebt kan dit tot wel 10 minuten duren. 5: Speel de game Volg dit nou maar gewoon dan kom je er wel uit. Ja maar in de readme staat dat je 2 bestanden verwijderen moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Oja Hahah ik hep het al Dankje!Oke dus nog even voor de duidelijkheid.. 1. je download frgta3 2. Je speelt dat spel ff 3. Je verwijderd die 2 bestanden die in de readme staan 4. Dan installeer je frgta3 in de map model bij gta III 5. je speelt het spel?? Of moet het nog in een andere volgorde? Verbeter me dan ff 1: Installeer GTA III. Nog niet gespeeld? Ga verder bij 3. Al gedaan en ook gespeeld? Zie 2 2: Verwijder TXD.IMG (In de map: Models) 3: Installeer RealGTA3 mod. Hier vraagt hij in welke map GTA III zit. Selecteer die map en installeer. 4: Bij de 60% loopt hij even vant. Geen zorgen, hij gaat na een minuut verder. Als je een slome PC hebt kan dit tot wel 10 minuten duren. 5: Speel de game Volg dit nou maar gewoon dan kom je er wel uit. Ja maar in de readme staat dat je 2 bestanden verwijderen moet Dan volg je de readme Maak een back up. En als de readme het fout heeft gebruik je de TUT hierboven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patriq Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 OKee ik pruts wel weer wat Het zal vats wel weer niks worden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ruttie Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 dat maakt niet uit het komt vanzelf wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.