Jump to content

Real gta3


patriq

Recommended Posts

dat maakt niet uit het komt vanzelf wel goed :schater:

haha ik hoop het maar :D

EDIT: en raad eens? :-( hij doet het weer niet :N ik hep gta3 geinstalleert en toen frgta3 geinstalleerd in de map GTAIII en dan models.. En die 2 bestanden verwijderd.. En toen dat spel gespeeld maar alles bleef hetzelfde :N

Bewerkt: door patriq
Link to comment
Delen op andere websites

dat maakt niet uit het komt vanzelf wel goed :schater:

haha ik hoop het maar :D

EDIT: en raad eens? :-( hij doet het weer niet :N ik hep gta3 geinstalleert en toen frgta3 geinstalleerd in de map GTAIII en dan models.. En die 2 bestanden verwijderd.. En toen dat spel gespeeld maar alles bleef hetzelfde :N

Je moet die 2 bestanden voor dat je de setup start eraf gooien, en dan de wizard starten.

Mvg, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

dat maakt niet uit het komt vanzelf wel goed :schater:

haha ik hoop het maar :D

EDIT: en raad eens? :-( hij doet het weer niet :N ik hep gta3 geinstalleert en toen frgta3 geinstalleerd in de map GTAIII en dan models.. En die 2 bestanden verwijderd.. En toen dat spel gespeeld maar alles bleef hetzelfde :N

Je moet die 2 bestanden voor dat je de setup start eraf gooien, en dan de wizard starten.

Mvg, GTA Monster

Oke nu hep ik dus eerst die 2 bestanden verwijdert en toen weer frgta3 geinstalleert en alles blijft hetzelfde er is geen teken van leven... :? Ik wil het zo graag spelen maar ik weet niet wat ik fout doe :?

Enn die 2 bestanden komen ook steeds trug:?

Bewerkt: door patriq
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat een "Read Me" File in het bestand dat je net gedownload hebt. Deze is geschreven in het engels. Kun je géén engels, dan raad ik je aan om dit goed te gaan oefenen, want zonder engels kom je niet erg ver bij Grand Theft Auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan ook frans leren, en dan de franse taal aan te duiden.

Ontopic: Dan moet dat bestand/map uitpaken door op rechts bovenaan op SFX te drukken, daarnaa druk je op een gele doos met 3 boeken erin dan verwijder je de TXD.IMG verwijderen en dan instaleër je Real GTA 3 Mod en dan kan je pas de modificatie gebruiken

PS: Dit is wel in de andere volgorde!

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat een "Read Me" File in het bestand dat je net gedownload hebt. Deze is geschreven in het engels. Kun je géén engels, dan raad ik je aan om dit goed te gaan oefenen, want zonder engels kom je niet erg ver bij Grand Theft Auto.

tuurlijk kan ik wel engels alleen ik bij mij wil het niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan volg de read me. En vertel ons precies wat er gebeurt als hij het "niet" doet.

We kunnen je namenlijk niet helpen zonder dat we weten wat er precies fout gaat. Tevens begint het hier een beetje op spam te lijken. Daarom raad ik je dus aan om in je volgende post precies te vertellen wat voor fouten je pc aangeeft en waarom de mod niet geinstalleerd kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...