Gta-killer Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik ken een hele zeldzame. In het spel nog nooit gezien, alleen met mta kan je zien dat hij in het spel zit. De rc cam. (emmertje waarin je kan rijden) Reageren
Naudin Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 de buffalo van agent eddie is nogal een stevige bak.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik ken een hele zeldzame.In het spel nog nooit gezien, alleen met mta kan je zien dat hij in het spel zit. De rc cam. (emmertje waarin je kan rijden) Met sa-mp heb je die ook. Ik denk ook niet dat de RC Cam in SA voorkomt. Het zou wel leuk zijn als die er was Reageren
cheetha Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 en de mr whoopie is die ook zeldzaam Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik vind de jetpack en de faggio heel erg zeldzaam. Faggio vind ik soms heel soms, de jetpack heb ik alleen in de missie Black Project gezien. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) en de mr whoopie is die ook zeldzaam nee niet echt deze rijdt gewoon rond in los santos Bewerkt: 6 oktober 2007 door fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.