Jump to content

Welke opdrachtgever geeft de leukste missies ?


DenkaanHenk

Welke opdrachtgever geeft de leukste missies ?  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke opdrachtgever geeft de leukste missies ?

    • Vincenzo Cilli
      0
    • Salvatore Leone
      10
    • J.D. O'Toole
      0
    • Ma Cipriani
      0
    • Maria Latore
      1
    • Leon McAffrey
      0
    • Donald Love
      4
    • Father Ned Burner
      0
    • Toshiko Kasen
      1
    • 8-Ball
      0


Recommended Posts

Welke opdrachtgever geeft de leukste missies ? Ik vind dat Salvatore Leone de leukste missies geeft. In zijn missies moet je de Forelli Family en de Sindacco Family dwarsbomen en uitschakelen. Stemmen maar. En geef je reactie. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kon niets vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga akkoord met DenkAanHenk. Sommige missies van Salvatore Leone zijn wel saai, maar de meeste zijn we leuk! Waaronder: A Walk In The Park (daarin moet je die burgemeester vermoorden die in het park aan het lopen is) en Caught In The Act is ook wel leuk (daarin zit je in een boot en moet je vijanden vermoorden)!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje een onzin topic, maar ik zal toch antwoorden :D

Ik vind die van Donald Love het leukste, want daar moet je echt iets doen

Ik moest wel twijfelen, ik vind de missies van father ned ook erg leuk ;)

DarkMike

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje een onzin topic, maar ik zal toch antwoorden :D

Polls zijn altijd onzin hé , Waarom is het anders een poll ? ;)

Ik vind Salvatore de leukste missies hebben :)

Greetz..,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missies van Salvatore het leukst. Volgens mij is er van hem ook de meeste missies :puh:.

Mare geeft 8 ball wel missies? Want de missie bringing the house down staat op wikigta bij Donald Love.

Edit @ Typhoon: Bedankt :D!

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missies van Salvatore het leukst. Volgens mij is er van hem ook de meeste missies :puh:.

Mare geeft 8 ball wel missies? Want de missie bringing the house down staat op wikigta bij Donald Love.

Ja van Salvatore krijg je de meeste missies, kijk maar eens bij het Hoofdmissies overzicht.

8-Ball geeft geen missies in GTA Liberty City Stories, je komt hem wel 2 keer tegen in de missies van Donald Love, om precies te zijn in de missieNo Money, Mo' Problems (verwijzijng naar het nummer Mo Money Mo Problems van B.I.G) en als 2e in de missie Bringing the House Down. Voor meer informatie over 8-Ball kun je hier kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben echt heel veel missies vergeten dus ik heb toshinko gedaan omdat ik het afmaken van haar man wel grapig vond :puh:

Is wel een vette missie ja, maar ze geeft maar 4 missies, en voor de verhaallijn voegen ze ook niet zo veel toe vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...