Jump to content

Vliegen met boeing


Caltson

Recommended Posts

hey,

ik vroeg me af of het vliegen met een boeing zoals in vice city stories ook mogelijk was met de ps2 versie van Liberty City stories, heb namelijk al ganse dag zitten proberen op het dak van het vliegtuig te springen, dat is dan gelukt, maar bij het opstijgen val ik er steeds weer af.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik vroeg me af of het vliegen met een boeing zoals in vice city stories ook mogelijk was met de ps2 versie van Liberty City stories, heb namelijk al ganse dag zitten proberen op het dak van het vliegtuig te springen, dat is dan gelukt, maar bij het opstijgen val ik er steeds weer af.

Greetz

Neen, deze Bug zit niet in Liberty City Stories. Wel is het mogelijk om te 'Wing Surfen', oftewel, op de vleugel springen en er zo lang mogelijk op te blijven staan. Ik verzeker je dat het bij het opstijgen erg lastig is. Op een moment gaat hij namelijk te snel.

Kaartje:

post-40486-1173036922.jpg

http://www.gtaforum.nl/index.php?act=attac...st&id=18524

Langs deze hanger komt de taxiënde boeing. Spring via 1 van de 3 blokken erop en wacht op een vliegtuig! :)

/-> Edit: Ai, nu weet ik niet of je met 'op het dak van het vliegtuig te springen' het zelfde bedoeld. :clown:

Ik hoor en zie vaker dat de plaatjes het bij sommige niet doen, raar bij mij wel maar ik heb even voor je de link erbij gezet.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik vroeg me af of het vliegen met een boeing zoals in vice city stories ook mogelijk was met de ps2 versie van Liberty City stories, heb namelijk al ganse dag zitten proberen op het dak van het vliegtuig te springen, dat is dan gelukt, maar bij het opstijgen val ik er steeds weer af.

Greetz

Neen, deze Bug zit niet in Liberty City Stories. Wel is het mogelijk om te 'Wing Surfen', oftewel, op de vleugel springen en er zo lang mogelijk op te blijven staan. Ik verzeker je dat het bij het opstijgen erg lastig is. Op een moment gaat hij namelijk te snel.

Kaartje:

post-40486-1173036922.jpg

Langs deze hanger komt de taxiënde boeing. Spring via 1 van de 3 blokken erop en wacht op een vliegtuig! :)

/-> Edit: Ai, nu weet ik niet of je met 'op het dak van het vliegtuig te springen' het zelfde bedoeld. :clown:

hey asphalt,

bedankt om te antwoorden op m'n vraag.

met op het dak van het vliegtuig springen bedoel ik met behulp van de "perfect traction" cheat op het dak van een vliegtuig springen. hierbij moet ik dan wel opletten dat ik op tijd uit de auto spring en dan nog es op tijd op het vliegtuig land, maar dit is dus bijzonder lastig want de auto ontploft namelijk wanneer het in aanraking komt met het vliegtuig. Ik ben wel blij dat je de windsurfing optie meedeeld aan mij, maar nu blijkt je kaartje ontoegankelijk te zijn.

Als je tijd hebt gelieve deze dan aan te passen.

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...