Jump to content

Missie bij 2 % HELP


GTAxLISA

Recommended Posts

Weten jullie misschien hoe ik de politie van me af kan schudden

ik moest mensen bij het tankstation in me auto nemen en dan wegrijden

en de politie van me afschudden dit laatste is moeilijk

ik blijf doorrijden en de politie blijft achter me aanzitten

totdat me auto ontploft

Alvast bedankt,,

>>> Door SummerBase: Het is niet nodig om een afbeelding toe te voegen die geen betrekking heeft tot het onderwerp. Bij deze dus verwijderd, maar je bent nieuw hier dus dat geeft niet zo heel erg. Trouwens welkom op het forum. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerst antwoord te geven op je vragen. Je zou denk ik het beste even langs de pay'n'spray kunnen rijden en daarna rustig naar je bestemming rijden. Ik doe bij deze missie altijd het volgende. Bij de 1e ingang rijd ik over de politieman heen en rijd naar de 3 Leone's. Ik laat ze snel instappen en ga bij de andere ingang er weer uit. Daarna rijd ik naar de pay'n'spray en rijd terug naar Salvatore.

Veel succes!

deetje1607

ps. waarom voeg je zo'n hinderlijke thumbnail toe aan je bericht. Het is een erg groot plaatje en irriteert waarschijnlijk mensen;)

Bewerkt: door Deetje1607
Link to comment
Delen op andere websites

rij zo snel mogelijk naar de Pay'N spray in The RedLight District, dan ben je van de politie af.

Greetz :cya:

EDIT: Deetje was me net weer voor (5 seconden om precies te zijn :8)

Bewerkt: door gtagangster
Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt zal ik proberen en de reden wrm ik zon raar plaatje erbij had gedaaan was omdat ik

nieuw op de site ben en het nog niet helemaal snapte

maar als ik naar de p spray ben gegaan dan komt de politie toch nog steeds ?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt zal ik proberen en de reden wrm ik zon raar plaatje erbij had gedaaan was omdat ik

nieuw op de site ben en het nog niet helemaal snapte

maar als ik naar de p spray ben gegaan dan komt de politie toch nog steeds ?

Enkel als je terug een misdaad begaat terwijl de sterretjes van je wanted lvl. nog knipperen. als ze wegzijn kan je gewoon zorgeloos terug naar Salvatore.

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je uit de Pay 'N Spray komt, dan zie je nog een paar grijze politiesterretjes knipperen. Zorg dan dat je rustig rijdt, zodat je niemand overrijdt anders komen alle sterretjes weer terug.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hier een kaartje gemaakt voor de duidelijkheid over de rijroute die ik altijd neem als ik deze missie doe. Het rode bolletje is de startplaats bij het tankstation. Het blauwe bolletje is de pay'n'spray en de groene lijnen vormen de route.

gtahulp1smashandgrabvw6.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben in de pay 'n spray gegaan met me car

maar dan komt er een bericht met zoiets : you have a kid... en dat het niet kan :O

Ik denk dat je met een overheids voertuig in de Pay 'n' Spray rijd. Deze voertuigen kun je niet in de Pay 'n' Spray laten overspuiten. Ik raad je daarom aan de zwarte Kuruma te gebuiken van Vincenzo. Deze staat, samen met een Sanchez, naast zijn loods in Atlantic Quays.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem bij deze missie is een probleem dat je vaker zult tegenkomen in het spel, namelijk ontsnappen aan de politie. In de volgende missie van Vincenzo zit je eigenlijk in een situatie die vergelijkbaar is met deze, alleen dan moet je een langer eind naar de Pay&Spray rijden. Om veilig aan te komen bij de Pay&Spray moet je de tactiek van de politie doorhebben. Het is simpel als je weet hoe je moet rijden met een 3 sterren wanted level. Mijn tip is vooral niet te hard rijden, dan krijg je te maken met politieauto's die op je invliegen. Ook wordt je vanuit de lucht aangevallen als je te zacht rijdt, dus dit is ook geen optie. Kijk regelmatig op de kaart hoe je moet rijden naar de Pay&Spray, en houdt de weg goed in de gaten. Vaak willen politiewagens uit het niets op je in beuken. Indien je het makkelijker voor jezelf wilt maken kan je natuurlijk op zoek gaan naar Cop Bribes. Deze maken je het een stuk makkelijker omdat je wanted level dan met 1 ster verlaagd wordt, en onder een wanted sterren van 2 sterren naar de Pay&Spray rijden is een stuk makkelijker dan onder 3 sterren. Pak deze dus als je ze tegenkomt, en dan weet ik zeker dat het gaat lukken :dans:

Kijk trouwens ook even op WikiGTA, voor een volledige missie omschrijving. In het vervolg kan dit ook handig zijn ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Geen probleem. :engel: Slotje? Neem ik aan tenminste:)

>>> Door SummerBase: Dit topic hoeft niet op slot. ;) Als iemand anders nog vragen heeft dan kan hij dat hier stellen als hij dit topic gevonden heeft met de zoekfunctie. :)<<<

Edit: ok. geen probleem :tu:

Bewerkt: door Deetje1607
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik ben nu een niveau verder maar nu moet ik in een luxe auto

de politie gaan ontwijken, maar nu komt er weer steeds politie achter me aan

en het lukt me niet om het te halen tot pay 'n spray

is daar een maniertje voor ?

Alvast bedankt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik ben nu een niveau verder maar nu moet ik in een luxe auto

de politie gaan ontwijken, maar nu komt er weer steeds politie achter me aan

en het lukt me niet om het te halen tot pay 'n spray

is daar een maniertje voor ?

Alvast bedankt ^_^

Je hebt het volgens mij over de missie Hot Wheels van Vincenzo. Dit is inderdaad een lastige missie. De Banshee is niet echt een stevige wagen. Zorg ervoor dat je auto heel blijft. Rij op de rechte stukken snel en rem wat af in de bochten. Een goede route is om naar links te rijden. Als je naar links rijdt, dan kom je voorbij Portland Harbor. Daarna moet je weer links afslaan en moet je in de richting van de Ammu-Nation rijden. Daarna rij je een stuk rechtdoor en dan sla je weer naar links af en dan ben je bij de Pay 'N Spray. Als je het spel op de PSP speelt en je kunt deze missie niet halen, dan kun je in dit topic een Savegame-aanvraag doen. Dan kan iemand deze missie voor je doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...