Deetje1607 Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Momentje, ik zal even een kaartje voor je in elkaar draaien. Edit: Het rode bolletje is de auto, de blauwe is de pay'n'spray en de groene lijnen zijn de route. Dit is de route die ik meestal gebruik. Succes! Bewerkt: 5 maart 2007 door Deetje1607 Reageren
jurgen1 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) zoek is op inter net mischien is er wel een code geen politie of zo iets Bewerkt: 19 maart 2007 door jurgen1 Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 zoek is op inter net mischien is er wel een codegeen politie of zo iets Maar sommige spelers (zoals ik) spelen zonder codes. Ik weet echter niet hoe dat is voor GTAxLISA. Reageren
ruttie Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 je kan natuurlijk codes gebruiken maar als je dat echt niet wilt moet je proberen van die sterren te pakken die je wanted lvl 1 level naar beneden brengen. veel succes. ruttie Reageren
M4X Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 zoek is op inter net mischien is er wel een codegeen politie of zo iets Hier vind je alle codes voor Liberty City Stories. Er zijn wel degelijk cheats om de politie uit te schakelen, naast de Cop Bribes en de Pay&Spray. Overigens denk ik dat GTAxLisa de missie al een tijdje gehaald heeft, en dat tips geven dus niet echt meer nodig is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.