Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn pc heeft een Sapphire Redeon X300SE 128MB, en een Intel Pentium 4 CPU 3.00GHZ, maar ik las net dat het spel sowieso op zou moeten starten, dat doet het alleen niet. Iemand enig idee waar dat door zou kunnen komen?

ik vraag me af waar je dat vandaan hebt...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien omdat je videokaart niet voldoet aan de minimum requirements en je CPU ook niet?

Ik ben echt een pcnoob, wat is CPU? sorry voor mijn noobness.....

Central Processing Unit, het brein van je PC. In jou geval is dit de Intel Pentium 4 CPU 3.00GHZ.

@ Hierboven: FUUUUUUUUUUUUUUUUU

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

oke haha... maar dan start het spel ook niet op? want het zou toch wel op moeten starten, dat las ik net op deze site, alleen zou het dan moeten haperen en de graphics zouden slecht zijn. Maar het start dus ook niet op.

Al krijg je het spel opgestart, zal het spel het nog steeds niet doen omdat je Videokaart veel te slecht is.

Link to comment
Delen op andere websites

oke haha... maar dan start het spel ook niet op? want het zou toch wel op moeten starten, dat las ik net op deze site, alleen zou het dan moeten haperen en de graphics zouden slecht zijn. Maar het start dus ook niet op.

dan vraag ik waar jij dat hebt gelezen.

Afaik heeft je gtafische kaart niet eens shader model 3.0, en als hij uberhaupt zou starten dan zou het met maximaal 1 frame per seconde gaan. Er word de beste van een volgende generatie gevraagt, en jij hebt 1 van de slechtste van de vorige generatie

Link to comment
Delen op andere websites

maar op het hoesje staan allerlei dikke merken, moeten de processor en videokaart van die merken zijn, of voldoen 2,4 ghz en 256mb?

sorry voor al mijn (waarschijnlijk domme) vragen

volgens mij is 128 minder dan 256 en is ook 1900 hoger dan 300, vergt imo gene enkele kennis om dan te begrijpen dat je grafische kaart niet goed genoeg is

Link to comment
Delen op andere websites

wacht. iemand moet me toch even uitleggen, wat het probleem is, als onze cpu 3.00 ghz heeft, en op de hoes staat dat t maar 2,4 hoeft te zijn. oke de videokaart is te slecht, oke maar de processor? xD (SORRY VOOR AL MIJN FUCKINGDOMME VRAGEN)

Link to comment
Delen op andere websites

lees je weer niet goed, er staat echt bij dat die 2.4GHz een AMD Athlon is of een 1.8GHz Core 2 Duo, Geen Pentium 4 want die komt ver voor de Core 2 Duo.

BTW, je hoeft niet te schelden en ook is er een mooie bewerkknop zodat je niet hoeft te doubleposten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...