Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

lees je weer niet goed, er staat echt bij dat die 2.4GHz een AMD Athlon is of een 1.8GHz Core 2 Duo, Geen Pentium 4 want die komt ver voor de Core 2 Duo.

BTW, je hoeft niet te schelden en ook is er een mooie bewerkknop zodat je niet hoeft te doubleposten

o, sorry, zal ik niet meer doen, ik ben een beetje raar bezig vanavond, maar uh, hartstikke bedankt voor de hulp, ik ga maandag naar de winkel alles laten fixen....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om het even te verduidelijken want volgens mij snap je er nog steeds helemaal niets van. :puh:

De Processor, ofwel CPU, is misschien wel het belangrijkste onderdeel in je PC. Het voert alle berekeningen e.d. uit. De processor die jij hebt is al een wat oudere, namelijk een Pentium 4. Dat is dan ook de reden dat GTA IV het niet doet. Je processor is niet snel genoeg om hedendaagse games te kunnen spelen.

Op de doos van GTA IV staat inderdaad 2.4 Ghz, en jouw processor draait inderdaad op 3.0 Ghz. Als je, zoals jij (no offence), niets van hardware af weet is het inderdaad logisch om te veronderstellen dat je computer het aankan. Echter betreft het in dit geval een heel andere processor, namelijk een Core 2 Duo processor. De zogeheten architectuur in die processor is veel nieuwer en beter dan van een Pentium 4. Zodoende is een Core 2 Duo processor op 2.4 Ghz veel sneller dan een Pentium 4 processor op 3 Ghz. De kloksnelheid (in Ghz) zegt namelijk lang niet alles over een CPU.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is voor je!

Link to comment
Delen op andere websites

Om het even te verduidelijken want volgens mij snap je er nog steeds helemaal niets van. :puh:

De Processor, ofwel CPU, is misschien wel het belangrijkste onderdeel in je PC. Het voert alle berekeningen e.d. uit. De processor die jij hebt is al een wat oudere, namelijk een Pentium 4. Dat is dan ook de reden dat GTA IV het niet doet. Je processor is niet snel genoeg om hedendaagse games te kunnen spelen.

Op de doos van GTA IV staat inderdaad 2.4 Ghz, en jouw processor draait inderdaad op 3.0 Ghz. Als je, zoals jij (no offence), niets van hardware af weet is het inderdaad logisch om te veronderstellen dat je computer het aankan. Echter betreft het in dit geval een heel andere processor, namelijk een Core 2 Duo processor. De zogeheten architectuur in die processor is veel nieuwer en beter dan van een Pentium 4. Zodoende is een Core 2 Duo processor op 2.4 Ghz veel sneller dan een Pentium 4 processor op 3 Ghz. De kloksnelheid (in Ghz) zegt namelijk lang niet alles over een CPU.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is voor je!

Absoluut. Kei bedankt, en dan neem ik aan dat 1 GHz gelijk is aan 1000mhz? En kan ik dat dan zo in de winkel kopen en erin (laten) zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

beter maak je een topicmaan volgens het lijstje in het hardware forum, daar kunnen we wat voor je samenstellen en word je niet door de winkeliers in die winkel genaaid omdat je er weinig verstand van hebt. Als jij dat neit doet kom je zeker weten terug met een pc die nog niet aan de eisen voldoet

Link to comment
Delen op andere websites

beter maak je een topicmaan volgens het lijstje in het hardware forum, daar kunnen we wat voor je samenstellen en word je niet door de winkeliers in die winkel genaaid omdat je er weinig verstand van hebt. Als jij dat neit doet kom je zeker weten terug met een pc die nog niet aan de eisen voldoet

Uhm, dankzij mijn noobheid weet ik niet wat n topicmaan is. Maar zon lijstje zou idd handig zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ow sorry, typfoutje :puh: topic aan hoort het te zijn.

Het lijstje kan je daar in een van de vastgeplakte topics van Thundercover vinden bovenaan de pagina

Oo okexD, dus ik moet naar hardware gaan in t forum en dan bij de topics van thundercover kijken. Ik zal t proberen.

Ik ben niet echt bekend met dit forum, dus ik kan het niet vinden-.- typisch mijxD

Bewerkt: door jasje225
Link to comment
Delen op andere websites

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Dit lijstje invullen in een nieuw topic in het hardware forum

Link to comment
Delen op andere websites

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Dit lijstje invullen in een nieuw topic in het hardware forum

Ja maar ik weet dat allemaal niet. Laat maar, dankjewel, maar laatmaar, want ik weet er te weinig vanxD

Link to comment
Delen op andere websites

wat is er nou zo moeilijk om een paar vraagjes in te vullen, op 'nieuw onderwerp starten' een paar toetsenbordknoppen indrukken en op plaatsen drukken? je hoeft echt geen enige kennis van pc's te hebben om in te vullen hoeveel je eraan wilt uitgeven, wat je ermee wilt doen en wat je van je oude pc wilt hergebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

wat is er nou zo moeilijk om een paar vraagjes in te vullen, op 'nieuw onderwerp starten' een paar toetsenbordknoppen indrukken en op plaatsen drukken? je hoeft echt geen enige kennis van pc's te hebben om in te vullen hoeveel je eraan wilt uitgeven, wat je ermee wilt doen en wat je van je oude pc wilt hergebruiken

Ik heb nog geen eigen pc, het is de pc van mijn ouders. Ik wil alleen vervangen wat hoognodig is om de game te kunnen spele zonder dat ie de hele tijd vastloopt. Ik ben geen kleuter, wat je nu mss denkt, (kan me voorstellen) maar ik wil gewoon weten wat ik nodig heb om het te kunnn spelen. Ik vraag het maandag wel in onze vaste winkel. Ik game zelf ook bijna niet, dus ik wil helemaal geen speciale game-pc. xD

Bewerkt: door jasje225
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gewoon een hele nieuwe PC nodig. Die computer is simpelweg te oud om te upgraden. De processor zit in een verouderd socket waar geen goede processors voor zijn. Waarschijnlijk zit er een verouderd AGP slot op je moederbord in plaats van een vereiste PCI-Exrpess X16 gleuf. Kortom, je moet echt je gehele PC vervangen wil je GTA IV / GTA EFLC spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gewoon een hele nieuwe PC nodig. Die computer is simpelweg te oud om te upgraden. De processor zit in een verouderd socket waar geen goede processors voor zijn. Waarschijnlijk zit er een verouderd AGP slot op je moederbord in plaats van een vereiste PCI-Exrpess X16 gleuf. Kortom, je moet echt je gehele PC vervangen wil je GTA IV / GTA EFLC spelen.

Hm. Ik Zet de game wel op marktplaats, en koop sa in de plaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik wil mijn systeempje ook laten keuren: m.a.w. mijn laptopje (please geen reacties van, Laptops zijn niet om te gamen, heb ik al vaak gehoord dus xD)

================

- Dell Studio 17

- I7 processor M626 @ 2.67 GHZ

- RAM geheugen: 4GB

- Grafische kaart

1GB ATI Mobility Radeon HD 5650 grafische kaart

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...