stefanschulte Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 kan je voor gta 4 beter een processor intel I-3 nemen of toch intel quad? ik hoorde dat er nog al een verschil in zat op game gebied? en als ik de game op de laptop wil spelen, kan dat met een ATI HD 5145? denk het niet maar vraag toch eventjes. Ben van plan om binnenkort een nieuwe laptop te kopen: ACER ASPIRE 5740G-434G64MN Intel core I-5 4 GB werkgeheugen ATI HD5470 videokaart Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Met de HD 5145 kun je niet goed spelletjes spelen. Met de HD 5470 kun je net de wat lichtere spelen. Ik heb zelf de HD 5650 en daarmee kan ik icm i5-450 GTA4 op medium spelen. Reageren
stefanschulte Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 kan je voor gta 4 beter een processor intel I-3 nemen of toch intel quad? ik hoorde dat er nog al een verschil in zat op game gebied? en als ik de game op de laptop wil spelen, kan dat met een ATI HD 5145? denk het niet maar vraag toch eventjes. Ben van plan om binnenkort een nieuwe laptop te kopen: ACER ASPIRE 5740G-434G64MN Intel core I-5 4 GB werkgeheugen ATI HD5470 videokaart Heb ook een MSI CX620-222 gezien, en ook gezien dat GTA 4 op middelmatige instellingen kan draaien. Hij heeft een ATI Mobility HD 5470 met 1GB geheugen en een intel core I-3 processor. Ben alleen niet bekend met het merk MSI ?? heeft er iemand ervaring mee? Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 daar kun je gta4 niet mee spelen, de cpu is neit goed genoeg en de grafische kaart maar net Reageren
stefanschulte Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 daar kun je gta4 niet mee spelen, de cpu is neit goed genoeg en de grafische kaart maar net hoe hoog moet de cpu dan zijn? maar op youube staan wel allemaal filmpjes met gta 4 die wel draaien onder deze laptop Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 sowieso is een laptop af te raden, de hardware in zo'n laptop is stukken slechter dan een gelijknamige desktopvariant, en dat voor meer geld. Een laptop is namelijk gebouwd om zo min mogelijk hitte te genereren en stroom te verbruiken, dit alles geeft de mogelijkheid alles klein te houden(zodat het verplaatsbaar is) maar heeft als gevolg wel dat de hardware mindere prestaties heeft. Reageren
stefanschulte Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 sowieso is een laptop af te raden, de hardware in zo'n laptop is stukken slechter dan een gelijknamige desktopvariant, en dat voor meer geld. Een laptop is namelijk gebouwd om zo min mogelijk hitte te genereren en stroom te verbruiken, dit alles geeft de mogelijkheid alles klein te houden(zodat het verplaatsbaar is) maar heeft als gevolg wel dat de hardware mindere prestaties heeft. En hoe zit het dan met deze? AMD Phenom Triple Core N830 ATI mobility HD5470 AMD Phenom Triple Core N830 is toch iets beter dan de intel core I-3 330 Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 waarom uberhaupt een laptop? Reageren
stefanschulte Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 waarom uberhaupt een laptop? omdat ik een laptop fijner vindt, maar wie kan mij vertelle wat beter is: een intel core i3 330 of een AMD Phenom Triple Core N830 Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 met beiden ga je er amper wat uitpersen op lowest, terwil je voor die prijs een desktop kunt samenstellen die gta4 op high aankan. Reageren
mauricelemsnor Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Hoi ik ben nieuw hier op het forum en ik heb een vraagje, Ik heb een probleem met GTA IV want als ik het spel wil opstarten laad hij wel gewoon, totdat het begin filmpje schokt de pc al direct, ik heb geen idee waar het aan ligt, toch wel mijn pc goede specificaties heeft, wieowie weet het probleem??? Ik heb paar maand geleden nieuwe onderdelen aangeschaft en volgens de systeemeisen moet hij het zeker kunnen spelen, maar bij mij dus niet. Help me Mijn specs Processor: Intel Core 2 Quad Q9550 CPU 2.83 GHz Geheugen: 4 GB DDR2 Videokaart: Radeon HD 4870 1 GB GDDR5 OS: Windows 7 Home Basic Moederbord: Asus P5KPL-AM EPU Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 bovenaan de topiclijst staat de -memrestrict fix gepinned, voer deze eens uit Reageren
mauricelemsnor Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 bovenaan de topiclijst staat de -memrestrict fix gepinned, voer deze eens uit nog steeds het zelfde, ook al eerder geprobeerd ingame de settings op het allerlaagste en dan nog doet hij niet goed, zelfs het beginfimpje laat hij heel erg stotterend zien, je komt niet verder je bent een half uur bezig om roman naar het eerste savehouse te rijden. wanneer het spel geladen is werkt het menu ook heel traag, knoppen reageren traag, heel erg frusterend. Maar volgens de systeemeisen moet ik hem kunnen spelen, als ik niet iets over het hoofd zie... Reageren
mauricelemsnor Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 sowieso is een laptop af te raden, de hardware in zo'n laptop is stukken slechter dan een gelijknamige desktopvariant, en dat voor meer geld. Een laptop is namelijk gebouwd om zo min mogelijk hitte te genereren en stroom te verbruiken, dit alles geeft de mogelijkheid alles klein te houden(zodat het verplaatsbaar is) maar heeft als gevolg wel dat de hardware mindere prestaties heeft. En hoe zit het dan met deze? AMD Phenom Triple Core N830 ATI mobility HD5470 AMD Phenom Triple Core N830 is toch iets beter dan de intel core I-3 330 hij hoeft niet beter te zijn, hij heeft 1 kern meer triple heeft (3 kernen) i3 (2 kernen (duo core ) dus.. maar daarom is hij niet beter, je moet ook kijken naar kloksnelheid, dat is nog belangrijker eigenlijk Reageren
Hayte Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Heb je ALLE memrestrict lines geprobeerd? En vaker is een quadcore beter dan een dual core voor free roaming spellen zoals GTA IV. Een Athlon II x4 @3.0 zal sneller werken dan een Phenom II x2 @3.0, ook al is de Phenom nieuwer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.