Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

kan je voor gta 4 beter een processor intel I-3 nemen of toch intel quad? ik hoorde dat er nog al een verschil in zat op game gebied?

en als ik de game op de laptop wil spelen, kan dat met een ATI HD 5145? denk het niet maar vraag toch eventjes.

Ben van plan om binnenkort een nieuwe laptop te kopen:

ACER ASPIRE 5740G-434G64MN

Intel core I-5

4 GB werkgeheugen

ATI HD5470 videokaart

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

221

• Hanneswasco

130

• TaartJJ~!

104

• Djmaddox

93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Met de HD 5145 kun je niet goed spelletjes spelen.

Met de HD 5470 kun je net de wat lichtere spelen.

Ik heb zelf de HD 5650 en daarmee kan ik icm i5-450 GTA4 op medium spelen.

Geplaatst:

kan je voor gta 4 beter een processor intel I-3 nemen of toch intel quad? ik hoorde dat er nog al een verschil in zat op game gebied?

en als ik de game op de laptop wil spelen, kan dat met een ATI HD 5145? denk het niet maar vraag toch eventjes.

Ben van plan om binnenkort een nieuwe laptop te kopen:

ACER ASPIRE 5740G-434G64MN

Intel core I-5

4 GB werkgeheugen

ATI HD5470 videokaart

Heb ook een MSI CX620-222 gezien, en ook gezien dat GTA 4 op middelmatige instellingen kan draaien.

Hij heeft een ATI Mobility HD 5470 met 1GB geheugen en een intel core I-3 processor.

Ben alleen niet bekend met het merk MSI ?? heeft er iemand ervaring mee?

Geplaatst:

daar kun je gta4 niet mee spelen, de cpu is neit goed genoeg en de grafische kaart maar net

hoe hoog moet de cpu dan zijn? maar op youube staan wel allemaal filmpjes met gta 4 die wel draaien onder deze laptop

Geplaatst:

sowieso is een laptop af te raden, de hardware in zo'n laptop is stukken slechter dan een gelijknamige desktopvariant, en dat voor meer geld.

Een laptop is namelijk gebouwd om zo min mogelijk hitte te genereren en stroom te verbruiken, dit alles geeft de mogelijkheid alles klein te houden(zodat het verplaatsbaar is) maar heeft als gevolg wel dat de hardware mindere prestaties heeft.

Geplaatst:

sowieso is een laptop af te raden, de hardware in zo'n laptop is stukken slechter dan een gelijknamige desktopvariant, en dat voor meer geld.

Een laptop is namelijk gebouwd om zo min mogelijk hitte te genereren en stroom te verbruiken, dit alles geeft de mogelijkheid alles klein te houden(zodat het verplaatsbaar is) maar heeft als gevolg wel dat de hardware mindere prestaties heeft.

En hoe zit het dan met deze?

AMD Phenom Triple Core N830

ATI mobility HD5470

AMD Phenom Triple Core N830 is toch iets beter dan de intel core I-3 330

Geplaatst:

waarom uberhaupt een laptop?

omdat ik een laptop fijner vindt,

maar wie kan mij vertelle wat beter is: een intel core i3 330 of een AMD Phenom Triple Core N830

Geplaatst:

met beiden ga je er amper wat uitpersen op lowest, terwil je voor die prijs een desktop kunt samenstellen die gta4 op high aankan.

Geplaatst:

Hoi ik ben nieuw hier op het forum en ik heb een vraagje,

Ik heb een probleem met GTA IV want als ik het spel wil opstarten laad hij wel gewoon, totdat het begin filmpje

schokt de pc al direct, ik heb geen idee waar het aan ligt, toch wel mijn pc goede specificaties heeft, wieowie weet

het probleem??? Ik heb paar maand geleden nieuwe onderdelen aangeschaft en volgens de systeemeisen moet hij het zeker

kunnen spelen, maar bij mij dus niet. Help me

Mijn specs

Processor: Intel Core 2 Quad Q9550 CPU 2.83 GHz

Geheugen: 4 GB DDR2

Videokaart: Radeon HD 4870 1 GB GDDR5

Moederbord: Asus P5KPL-AM EPU

Geplaatst:

bovenaan de topiclijst staat de -memrestrict fix gepinned, voer deze eens uit

nog steeds het zelfde, ook al eerder geprobeerd ingame de settings op het allerlaagste en dan nog

doet hij niet goed, zelfs het beginfimpje laat hij heel erg stotterend zien, je komt niet verder

je bent een half uur bezig om roman naar het eerste savehouse te rijden. wanneer het spel geladen is

werkt het menu ook heel traag, knoppen reageren traag, heel erg frusterend.

Maar volgens de systeemeisen moet ik hem kunnen spelen, als ik niet iets over het hoofd zie...

Geplaatst:

En hoe zit het dan met deze?

AMD Phenom Triple Core N830

ATI mobility HD5470

AMD Phenom Triple Core N830 is toch iets beter dan de intel core I-3 330

hij hoeft niet beter te zijn, hij heeft 1 kern meer

triple heeft (3 kernen)

i3 (2 kernen (duo core )

dus.. maar daarom is hij niet beter, je moet ook kijken naar kloksnelheid, dat is nog belangrijker eigenlijk

Geplaatst:

Heb je ALLE memrestrict lines geprobeerd?

En vaker is een quadcore beter dan een dual core voor free roaming spellen zoals GTA IV. Een Athlon II x4 @3.0 zal sneller werken dan een Phenom II x2 @3.0, ook al is de Phenom nieuwer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...