APandaBear Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Hey.. Ik wil een nieuwe PC kopen maar ik heb geen idee of het wel of niet GTA IV kan spelen. Hier heb ik n rijtje: Hp Compaq DX2000MT XEON 2.66GHz Dell Precision Workstation. HP DC7600usdt Of welke PC's raden jullie aan binnen een budget van 200,- tot 300,-? Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 geen, er is geen complete pc voor dat geld waarmee je gta4 goed kunt spelen Reageren
mauricelemsnor Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Heb je ALLE memrestrict lines geprobeerd? En vaker is een quadcore beter dan een dual core voor free roaming spellen zoals GTA IV. Een Athlon II x4 @3.0 zal sneller werken dan een Phenom II x2 @3.0, ook al is de Phenom nieuwer. HEt hoeft al niet meer, ik heb gta 4 opnieuw geinstalleerd en nu werkt hij wel, de benchmark gedaan en ik ben gemiddeld 33.12 fps dus nu doet hij heel goed. dus het probleem is gelukkig opgelost. Reageren
brad Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 (bewerkt) moggel iedereen ;D ik wil een pctje gaan samenstellen, en dat word dan met deze barebone: -klik- daarin wil ik een intel core i3 550 stoppen, maar welke videokaart zouden jullie me aanraden? ik wil het liefst wel op high kunnen spelen, het hoeft niet per se 'very high'. sowieso pleur ik er 4gb geheugen in, ook wel genoeg natuurlijk ;D btw, past er in deze behuizing eigenlijk een geforce gt240? wel een versie met 1gb gddr5 geheugen, en kan deze het spel op high aan? ik speel met een resolutie van 1024x1280. Bewerkt: 14 augustus 2010 door brad Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 de i3 kan high al niet aan, en waarom een barebone? Reageren
brad Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 (bewerkt) goed dan word het een i5 750 of 760, die kan het wel aan toch? maaaaaaar, aangezien die sleuf waar eventueel een videokaart etc in kan zo smal is, vraag ik me af of hier wel een degelijke kaart in kan? en zo ja, welke? D: oja vergeten te melden; ik wil een barebone omdat dat weer moeite scheelt met in elkaar zetten enzo, en sowieso wil ik een kleine pc :') Bewerkt: 15 augustus 2010 door brad Reageren
Hayte Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Het lijkt me niet dat ze een smallere gleuf in doen. Ik zou zeggen om een i5 te halen, welke het wel op High aan kan (afhankelijk van de resolutie), en dan een 1 slot 5770 welke een paar dagen geleden uitgekomen is. Reageren
gln Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 (bewerkt) Aangezien ik van plan ben GTA IV te kopen voor mijn laptop had ik willen vragen of mijn laptop wel voldoet aan de vereisten. Besturingssysteem: Windows Vista - SP 1 Processor: Intel Core 2 DUO CPU P7350 @ 2.00 GHz Geheugen: 4 GB (Windows Vista) 32-bits systeem Harde schijf: +200 GB vrije ruimte Videokaart: Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family - Mobile Intel® GMA 4500MHD Hier een printscreen: Moesten jullie nog gegevens nodig hebben, vraag dan maar gerust. Aangezien ik weinig verstand heb van deze zaken, vraag ik het hier op het forum. Misschien kan ik er bij zeggen dat ik voor school redelijk zware programma's moet/kan draaien. Zo gebruik ik dagelijks AutoCAD 2010 zonder problemen. Alvast bedankt. gr. Glenn PS: het spel zou ik morgen 2dehands overnemen van iemand. Zou het een probleem vormen om het reeds geïnstalleerde (maar op nieuw verwijderde) spel nogmaals te installeren op een andere pc (: de mijne dus). EDIT: Printscreen toegevoegd Bewerkt: 16 augustus 2010 door gln Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 die kan gta4 niet aan, de grafische chip is veeeeeeel te zwak en de processor is ook niet goed genoeg. Reageren
gln Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 (bewerkt) die kan gta4 niet aan, de grafische chip is veeeeeeel te zwak en de processor is ook niet goed genoeg. bedankt voor de snelle reactie. Met het programma EVEREST heb ik eens gekeken naar de hardware in mijn laptop. Kan het zijn dat ik 2 procesoren heb? Daar staat: Multi CPU: CPU #1 Intel® Core2 Duo CPU P7350 @ 2.00GHz, 1995 Mhz CPU #2 Intel® Core2 Duo CPU P7350 @ 2.00GHz, 1995 Mhz Zou het ook niet lukken als het spel op matige instellingen zal gespeeld worden? Waaraan zie je dat mijn videokaart niet goed genoeg is? Gr. Glenn PS: Heb ik mijn eerste post, 2tal posten hoger, een printscreen geplaats van Flitskikker. Bewerkt: 16 augustus 2010 door gln Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 aan het feit dat het een intel chip is, en die zijn makkelijk gezegt, zwaar waardeloos. En je laptop heeft geen 2 processoren, het heeft 2 cores, in feite 2 cpu's in 1, het heet ook niet voor niets een core 2 duo Reageren
gln Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 (bewerkt) ...dus het spelen van GTA IV zal niet lukken op mijn laptop? Zelfs niet met de laagste insellingen? Voor mij hoeven het grafische gedeelte niet 'wow' te zijn, als de gameplay maar goed is. Welke hinder kan in ondervinden als ik het spel toch koop en installeer? Gr. Glenn Bewerkt: 16 augustus 2010 door gln Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 het feit dat jij niet eens aan spelen toe komt omdat niks geladen kan worden. Het spelen gaat gewoon niet lukken, en zelfs al krijg je het wonder boven wonder opgestart dan zul je in een ghosttown verkeren want vrijwel niks kan geladen worden, kortom het enige wat je ziet is een paar slecht geladen peds, lantaarnpalen op 2 meter afstand en als je geluk heb je eigen auto nog, thats all. Reageren
gln Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 het feit dat jij niet eens aan spelen toe komt omdat niks geladen kan worden. Het spelen gaat gewoon niet lukken, en zelfs al krijg je het wonder boven wonder opgestart dan zul je in een ghosttown verkeren want vrijwel niks kan geladen worden, kortom het enige wat je ziet is een paar slecht geladen peds, lantaarnpalen op 2 meter afstand en als je geluk heb je eigen auto nog, thats all. Oké, bedankt voor het melden. Tijd dat ik kan gebruiken voor nuttige zaken. Gr. glenn Reageren
Davedavy Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 ik wil effe zeggen dat SOMMIGEN mensen maar wat typen , ze zijden dat ik gta IV niet aan kon , en wat denk je? ik speel het nog redelijk snel ook nog! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.