Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil effe zeggen dat SOMMIGEN mensen maar wat typen , ze zijden dat ik gta IV niet aan kon , en wat denk je? ik speel het nog redelijk snel ook nog!

idd sommigen, en daar ben jij er 1 van die maar wat typt, 'zeiden' met 'ij' :schater:

Serieus, je breng gln nu compleet op het foute spoor.

Bewerkt: door wesley123
  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

221

• Hanneswasco

130

• TaartJJ~!

104

• Djmaddox

93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik wil effe zeggen dat SOMMIGEN mensen maar wat typen , ze zijden dat ik gta IV niet aan kon , en wat denk je? ik speel het nog redelijk snel ook nog!

idd sommigen, en daar ben jij er 1 van die maar wat typt, 'zeiden' met 'ij' :schater:

Serieus, je breng gln nu compleet op het foute spoor.

Komt door de vakantie :schater:

Geplaatst:

Voor het goed verloop van je spel is dit het beste, goedkoopste wat je kunt nemen.(normale settings)

Processor dual core van amd of pentium dual core moeten allebei 2,6ghz en een core2duo 2,4ghz en hoger(bijv. coreI's) kunnen altijd wel

Ram 2 gb met xp, 2 gb voor 32 bit vista/7 en 3gb op 64 bit vista/7

videokaart een Ati Radeon 4650(getest op scherm met 1024x768). Heb je een 18,5 inch scherm of meer zou ik gaan voor de 4670

Os Windows xp sp3, vista sp1 en 7

Schijf, soieso 30 gb vrijhouden(ruim 15 gb voor de game, en de rest als je nog wilt kunnen opslaan op de pc)

Dat zijn de eisen voor een goedkope normale spelbeleving van GTAIV

Ps voor de gebruikers van een geforce 9400gt, koop hem niet, leen hem van een vriend. Vaak werkt hij op deze kaart heel zwak

en radeon 4650 gebruikers met een resolutie groter dan 1280x1024, koop minstens een 4670 of zet hem op low

Geplaatst:

Voor het goed verloop van je spel is dit het beste, goedkoopste wat je kunt nemen.(normale settings)

Processor dual core van amd of pentium dual core moeten allebei 2,6ghz en een core2duo 2,4ghz en hoger(bijv. coreI's) kunnen altijd wel

videokaart een Ati Radeon 4650(getest op scherm met 1024x768). Heb je een 18,5 inch scherm of meer zou ik gaan voor de 4670

Schijf, soieso 30 gb vrijhouden(ruim 15 gb voor de game, en de rest als je nog wilt kunnen opslaan op de pc)

Ps voor de gebruikers van een geforce 9400gt, koop hem niet, leen hem van een vriend. Vaak werkt hij op deze kaart heel zwak

en radeon 4650 gebruikers met een resolutie groter dan 1280x1024, koop minstens een 4670 of zet hem op low

Of je kijkt gwn in de winkel op de 8erkant van het hoesje :)

Geplaatst:

neem jij jezelf serieus? Je post slaat nergens op, een pentium Dual Core? ben je serieus? en dan nog de schijfruimte, 30 gb?! ben je daarin ook serieus, kom op man, gta4 zelf is 15GB, dus dan wou je ongeveer 15GB aan savegames en andere meeopgeslagen spul hebben? grappenmaker, die savegames zijn een paar kb maximaal. serieus je post slaat echt driedubbel nergens op.

Geplaatst:

Merk: Hp compaq

Type: Dc7600

Processor: Intel pentium 4 - 3,0Ht (2 x 3,0 / socket 775)

Werkgeheugen: 1024 mb DDR2 pc4200/533

Moederbord: Intel sock

Harddisk: 80 gb sATA

Videokaart: Intel extreme GMA 256mb max

Geluidskaart: Intel high defenition 256 bits

CD / DVD: Dvd / cd rom speler

Netwerk: 10/100/1000 TX gigabit

USB poorten: 8x high speed (2x voor)

Aantal geheugen sloten: 4

Bezette geheugen sloten: 4

Software: Inclusief : Windows XP pro + licentie + geïnstalleerd

GRATIS UsedPC softwarepakket : antivirus, open Office, dvd player, pdf reader, burn programma

-APandaBear.

Geplaatst:

Videokaart kan het spel niet eens opstarten, processor kan het spel op Ultra-low aan met een gemiddelde framerate van 20 FPS, niet kopen dus.

Geplaatst:

Ik ben heel erg posterig qua pc'c x3 (hehe posterig)

Processor

Intel® Celeron® processor 900

(2.2 Ghz, 1MB L2 Cache, 800Mhz FSB)

Software

Microsoft® Windows® 7 Home Premium 64bits, Microsoft® Office Starter 2010

Geheugen

160GB Harddisk

5400-rpm

2GB DDR3 RAM (1x2GB)

Scherm

15.6 inch TFT HD Resolutie 1366x768

WLAN

Wired & Wireless LAN 802.11b/g/Draft-N

Drive

Super Multi DVD-RW Dual layer

Afmetingen

370x243.5x35-24.4mm

Gewicht

2.50kg

Videokaart

Mobile Intel® GL40 Express Chipset met geintegreerde 3D graphics. Intel® Graphics Media Accelerator 4500M shared

Verbindingsmogelijkheden

1x VGA-out, Microfoon-in

3x USB2.0

5-in-1 card lezer

-APB

Geplaatst: (bewerkt)

Ik blijf hier fftjes spammen:

Processor:Intel pentium 4 520j @ 2800 mhz

Geheugen:512 Mb

Harde schijf:40 Gb (ook leverbaar met een 80 of 160GB Hdd)

Videokaart:Intel corporation 82915g

Soundkaart:On board

Drive:CDRW / DVD Netwerk:Gigabit ethernet pci USB poorten:7 x 2.0

Besturingssysteem:Microsoft windows XP PROKleur:Zilver/zwart

Website: Deze (Refubished systems)Kan iemand uit die catagory iets aanbieden dat GTA IV WEL draait? Cuz i want it so badly haha.

Bewerkt: door APandaBear
Geplaatst:

Website: Deze (Refubished systems)Kan iemand uit die catagory iets aanbieden dat GTA IV WEL draait? Cuz i want it so badly haha.

De (nieuwe) HP DV-7 BLU-RAY-laptop voor 849 euro is het beste wat je daar kan vinden. Daarmee kan je GTA IV op low spelen, met een slechte framerate. Ik denk niet dat je dat wilt, en zeker niet voor die prijs.

Maak een topic aan in het Hardware-forum, met daarin dit lijstje. Dan stellen de computerexperts voor jou een computer samen naar jouw budget die GTA IV goed kan draaien. Met die 849 euro (zoveel kost die laptop) kan je een echte game PC samenstellen waarmee je GTA IV op high kan spelen. ;)

Geplaatst:

Ik blijf hier fftjes spammen:

Processor:Intel pentium 4 520j @ 2800 mhz

Geheugen:512 Mb

Harde schijf:40 Gb (ook leverbaar met een 80 of 160GB Hdd)

Videokaart:Intel corporation 82915g

Soundkaart:On board

Drive:CDRW / DVD Netwerk:Gigabit ethernet pci USB poorten:7 x 2.0

Besturingssysteem:Microsoft windows XP PROKleur:Zilver/zwart

al gezegd, maar kijk gewoon op het hoesje van de game. Daar staat gewoon de min. spec's. Echter, die zijn wat aan de lage kant om het spel echt goed te spelen. Dan heb je toch echt een beter systeem nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...