henricov Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 hallo ik heb gta op mijn vaders pc ge instaleert en draait ook bagger heeft iemand hier een antwoord op mijn vader heeft een i7 950 en gigabit 1024 ddr 5 vidieo kaart ik snap t niet meer gr henrico Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 hallo ik heb gta op mijn vaders pc ge instaleert en draait ook bagger heeft iemand hier een antwoord op mijn vader heeft een i7 950 en gigabit 1024 ddr 5 vidieo kaart ik snap t niet meer gr henrico Heb je toevallig deze tip al eens geprobeerd? En kan je eens specifieker je computerspecicaties geven (download Flitskikker's InfoTool eventueel) en dan ook de settings waarop je GTA IV draait? Reageren
thinice Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Zou mijn laptop het aankunnen? Het is niet nodig om op high te spelen, een vloeiende gameplay is voldoende. Processor intel core i3 350M @ 2260 MHz Ram 4GB Videokaart nvidia geforce 310M 1024 MB OS windows 7 64 bit Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 nee, dat komt omdat dit een laptop is, een desktop was met deze hardware wel goed genoeg geweest. Reageren
thinice Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 nee, dat komt omdat dit een laptop is, een desktop was met deze hardware wel goed genoeg geweest. Spijtig! Is het zowel de processor als de grafische kaart die onvoldoende is? Welke hardware is dan wel het minimum voor in een laptop om GTA IV te spelen? En waarom presteert die hardware minder in een laptop als in een desktop? Want normaal gezien voldoen de grafische kaart en de processor wel aan de minimumvereisten... Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 De grafische kaart voldoet sowieso niet, de GT310 is(in desktop variant) is niet meer dan een rebranded GT210 welke op zijn beurt weer een 9400 is(als het al niet lager is), deze grafische kaart voldoet niet. De processor is een i3 welke in desktop variant voldoende is om gta 4 op low-medium te spelen, in laptop variant niet. Het probleem met laptops is dat ze klien moeten zijn en licht, omdat ze zo klein zijn kunnen ze hun warmte minder snel afvoeren, kortom het vermogen en warmte afgifte moeten verlaagt worden om te zorgen dat de processor niet gronisch oververhit is. Ditzelfde geld ook voor de overige hardware in je laptop, zo klein mogelijk en zo min mogelijk warmteafgifte. Daarbij is een laptop ook gebouwd op mobiel gebruik, dus hij moet een paar uur zonder stekker kunnen, hiervoor moet het verbruik van de hardware teruggedrongen worden, ik gok dat een normale desktop het nog geen minuut volhoud op een laptop accu. Het is eignlijk ook wel logisch dat laptop hardware slechter is dan desktop hardware, anders waren desktops lang niet meer zo groot en log gemaakt en waren de huidige videokaarten geen 33cm lang en verbruikten ze geen 400W op vol vermogen. Voor laptop minimale eisen zit je toch al snel richting een i7 te kijken met een zo hoog mogelijke klokfrequentie(het aantal GHz waar de cpu op draait), en ook zou ik richting een GTX460 kijken als grafische chip. Geheugen is niet belangrijk om naar te kijken, zolang het maar 4GB is. een dergelijke laptop vind je nauwelijks(fabrikanten leveren vrijwel altijd laptops af die niet in evenwicht zijn, dat is dat of de grafische kaart beter is dan de cpu of andersom) en als je ze al vind kosten ze 2 keer zoveel als een desktop die gta4 op high aan kan. Reageren
APandaBear Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 HP Compaq Presario CQ62-a20ED 15,6" AMD Athlon II dual-core processor P320 2,1 GHZ, level 2 cache 1mb, AMD RS880M 2GB DDR3 Ram 320GB SATA 7200PRM harde schijf ATI Mobility Radeon HD4250, 1,2GB Ik hoop echt dat deze PC het kan draaien Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 hij kan hem misschien net op starten, dat is dan ook direct alles Reageren
APandaBear Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 (bewerkt) hij kan hem misschien net op starten, dat is dan ook direct alles Nee, echt? :'( Bewerkt: 9 december 2010 door APandaBear Reageren
RocketShooter Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Wij hebben nu een gaming PC en ik weet bijna zeker dat deze GTA IV kan draaien, maar ik vroeg me vooral af of hij het ook op maximale settings kan draaien. Processor: Intel® Core™ i7 CPU 870 @ 2.93GHz (Octa Core) RAM: 6103 MB Videokaart: NVIDIA GeForce GT 230 1536 MB VRAM OS: Windows 7 Home Premium 64-bit Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 dat word een low, die grafische kaart is een stuk schroot in vergelijking met de processor Reageren
markbeu Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Hey, Op welke settings zou ik EFLC kunnen draaien met het volgende systeem; Windows 7 Nvidia ASUS GTX260 192c Intel Core2Duo E8400 3.00Ghz 3096Mb DDR2 800 Mhz Ram Alvast bedankt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Hey, Op welke settings zou ik EFLC kunnen draaien met het volgende systeem; Windows 7 Nvidia ASUS GTX260 192c Intel Core2Duo E8400 3.00Ghz 3096Mb DDR2 800 Mhz Ram Alvast bedankt Die videokaart is goed voor high, maar de processor zegt toch eerder medium vermoed ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.