APandaBear Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Intel Core I3 @ 3,06ghz 2GB Ram Geheugen ddr3 Ati Radeon HD5450 512mb (VGA,DVI en HDMI) 80GB HDD DVD brander x22 LC power behuizing Reageren
Hayte Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Ik denk het wel, maar dan alleen op Low. Reageren
APandaBear Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ik heb deze site gevonden: http://www.computerstunt.nl/systemen/40374?spec=adwords&gclid=CPqeh_-g7qYCFYgm3godOwOQCA Kan iemand daar iets mee om een goed systeem te fabriceren voor GTA IV? De processor is al ingesteld (AMD Quadcore). Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ik heb deze site gevonden: http://www.computerstunt.nl/systemen/40374?spec=adwords&gclid=CPqeh_-g7qYCFYgm3godOwOQCA Kan iemand daar iets mee om een goed systeem te fabriceren voor GTA IV? De processor is al ingesteld (AMD Quadcore). Voor zover ik zie is er geen enkele videokaart die GTA IV op medium of hoger kan draaien.. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Die site vind ik zelf ook niet bepaald betrouwbaar. Dat ze hun Quad-Cores niet eens fatsoenlijk benoemen (zo zie ik niet meteen of het een Phenom of Athlon is, en ook niet of het een normale Phenom of een Phenom II is, normale Phen's worden namelijk niet meer gemaakt) vind ik al een grote waarschuwingssygnaal. Wat is je maximale budget? Reageren
APandaBear Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ik heb deze site gevonden: http://www.computerstunt.nl/systemen/40374?spec=adwords&gclid=CPqeh_-g7qYCFYgm3godOwOQCA Kan iemand daar iets mee om een goed systeem te fabriceren voor GTA IV? De processor is al ingesteld (AMD Quadcore). Voor zover ik zie is er geen enkele videokaart die GTA IV op medium of hoger kan draaien.. Ik heb een paar vids gekeken met een ATI Radeon waarmee hij wel goed speelde.. @Hayte: 300-450 euro Want dit heb ik bij elkaar gescharreld op die website: AMD Phenom Quad Core 9150E Socket 2GB 800MHZ Rendition DDR2 Ram Seagate 500GB SATA II HDD Radeon HD4650 IGB DD3 PCI-e DVI HDMI 1 7.1 PCI Soundcard 8 Kanaals. >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<< Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ik heb een paar vids gekeken met een ATI Radeon waarmee hij wel goed speelde.. Als je een ATI Radeon videokaart hebt gezien waarmee je GTA IV op het allerhoogste kan spelen wil nog niet zeggen dat je met elke ATI Radeon GTA IV kan spelen. Dat is hetzelfde als zeggen dat je gisteren een BMW gezien hebt die 250km/h reed en er dan vanuit gaat dat elke BMW dit kan halen. Bij een videokaart moet je kijken naar de nummertjes die erna komen, het eerste staat voor de serie, het tweede voor de klasse in de serie en het derde is nog een onderverdeling daarbinnen. De HD4650 is de beste videokaart die er inderdaad bij zit, maar deze is ook al erg verouderd. Daarbovenop is ie goed genoeg om GTA IV op low-medium te spelen, maar dan heb je ook zeker 3GB aan werkgeheugen nodig. Daarnaast is 300-450 euro een redelijk klein budget als je een computer wilt kopen die GTA IV goed kan spelen. Reageren
APandaBear Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 (bewerkt) Ja dat snap ik, ik bedoel ik heb video's gezien van ATI radeon's (+ nummers) waarmee ze wel gespeeld kunnen worden. Ik zal nog wel even rondkijken voor goedkope samenstellingen. By the way, sorry voor AL die posts, gewoon desperate om het te spelen haha. Bewerkt: 4 februari 2011 door APandaBear Reageren
weinberg7 Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Hoi All, ik heb een pc op het oog en dus wilde ik jullie inroepen voor advies. Pc bezit de volgende hardware, cpu>Pentium E8500 3.16GHz ram>3gb gpu>NVidia Geforce 9600 GSO Hoor het wel. Groetjes Mario Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Hiervoor hebben we een speciaal topic. Ik heb jouw topic daar dus even mee samengevoegd. Jouw PC kan GTA IV zeker aan, volgens mij moet Medium lukken. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Die processor voldoet niet, dus houd het maar op Low, met misschien een aantal dingen of Medium (GPU-actieve onderdelen). Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Die processor voldoet niet, dus houd het maar op Low, met misschien een aantal dingen of Medium (GPU-actieve onderdelen). De CPU voldoet wel, want een Pentium E8500 bestaat niet. Waarschijnlijk is het dus een Core 2 Duo E8500. De grafische kaart zou hier eerder de bottleneck zijn. Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 1784MB RAM (komt 1GB bij, dus ~3GB RAM) ATI Radeon HD 5450 1GB Pentium 4 3,20GHZ (2 CPU) DVD speler Kan mijn PC het aan? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Nee, je processor is te slecht. Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Oke, ik was toch al van plan een nieuwe PC te bouwen. Welk moederbord kan ik het beste kopen om GTA op mid/high te spelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.