Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Excuses voor de dubbelpost :$

EDIT: Triplepost zelfs :7

De laatste post op de pagina komt ook altijd als eerste op de volgende, heel wazig, dus het is niet jou schuld

Enne, ik denk niet dat het directx 11 wordt, en 80 gb lijkt me wel heel erg veel :puh:, ik denk dat je een beetje te overdadig hebt gekozen.

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Excuses voor de dubbelpost :$

EDIT: Triplepost zelfs :7

De laatste post op de pagina komt ook altijd als eerste op de volgende, heel wazig, dus het is niet jou schuld

Enne, ik denk niet dat het directx 11 wordt, en 80 gb lijkt me wel heel erg veel :puh:, ik denk dat je een beetje te overdadig hebt gekozen.

Inderdaad, directx11 duurt nog wel even lijkt mij, nog niet eens alle kaarten zijn directx10 voorbereid. en van 9 had je ook 9a b en c :puh: daarbij gebruikt de 360 directx9 dus waarschijnlijk zal het bij een eventuele pc versie 9 vereist zijn en 10 aanbevolen voor wat kleine visuele extra's.

En ja 80 gb is heel erg overdreven, ze geven altijd de ruimte aan dat het spel minstens nodig heeft, 80gb is wel heeeeeel erg veel.

3gb intern geheugen ook. vista werkt geloof ik het beste met 2gb en niet meer. En de zwaarste spellen die er nu zijn en uitkomen vragen 1,5/2gb max.

verder zou de videokaart wel kunnen als het aangeraden was, alleen 768mb dan, 1024 mb weer niet want ik ken geen videokaarten die dat hebben :puh:

Het lijkt eigenlijk meer op systeemvereisten voor spellen die over 4/5 jaar misschien uitkomen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Minimaal:

2,5 GHz dual-core processor

2.048 MB RAM

10 GB ruimte op harde schijf

1024 MB grafische kaart met DirectX 10 ondersteuning

Windows Vista/Windows XP

Aanbevolen:

3,5 GHz dual-core processor

2.048 MB RAM

15 GB ruimte op harde schijf

1024 MB grafische kaart met DirectX 11 ondersteuning

Windows Vista

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn wel erg hoge systeemeisen die de meeste aangeven. Ik denk niet date r veel mensen zijn met een pc die het aankan en daardoor zou het dus slechter verkopen.

Ik denk meer minimum dit:

2 GHz dual-core processor

1024 MB RAM

10 GB ruimte op harde schijf

512 MB grafische kaart met DirectX 10 ondersteuning

Windows Vista/Windows XP

Link to comment
Delen op andere websites

3,5 Ghz duel core AMD Athlon goed

3GB geheugen beetje veel want vista draait op 1 GB en 2 GB voor vista is aangeraden dus beetjeveel

1024MB videokaart van Nvidia aangezien R* met Nvidia werkt ook een beetje veel

30 GB harde schrijf dat is wel erg overdreven

DirectX 10 dat is wel een goede je hebt DirectX 10 ook voor XP

Windows Vista waarom zou toch ook XP kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn wel erg hoge systeemeisen die de meeste aangeven. Ik denk niet date r veel mensen zijn met een pc die het aankan en daardoor zou het dus slechter verkopen.

Ik denk meer minimum dit:

2 GHz dual-core processor

1024 MB RAM

10 GB ruimte op harde schijf

512 MB grafische kaart met DirectX 10 ondersteuning

Windows Vista/Windows XP

Juist dat helemaal niet. Als het op de Xbox 360 al moeilijk zou passen met 10 GB Harde Schijf ruimte... Ik denk eerder 20 GB ruimte nodig :Y (Halen we de content er ook nog bij)

EDIT: Rdewit: Overdrijven kan natuurlijk altijd, he? :D

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, zou GTA IV op dit kunnen draaien?

Intel Quadcore 7884 75 GHz

100.000 TB free disc

100x768 MB 8800GTX nVidia with DX 25

Windows Vista Ultra Ultimate

Dat vraag ik me namelijk af :(

Hmm.

Nee ik denk het niet, op zo´n budget systeempje met zulke lage specs. Doe dat keer 10 en je kan net GTA 4 draaien op minimale instellingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn wel erg hoge systeemeisen die de meeste aangeven. Ik denk niet date r veel mensen zijn met een pc die het aankan en daardoor zou het dus slechter verkopen.

Ik denk meer minimum dit:

2 GHz dual-core processor

1024 MB RAM

10 GB ruimte op harde schijf

512 MB grafische kaart met DirectX 10 ondersteuning

Windows Vista/Windows XP

Juist dat helemaal niet. Als het op de Xbox 360 al moeilijk zou passen met 10 GB Harde Schijf ruimte... Ik denk eerder 20 GB ruimte nodig :Y (Halen we de content er ook nog bij)

EDIT: Rdewit: Overdrijven kan natuurlijk altijd, he? :D

Hoezo niet?? Denk je dat alle pc textures hoger worden ofzo, de pc versie moet ook op een DVD9 passen (evt 2 dvd's maar denk ik niet).

De ps2 versie van San Andreas is 4,2 GB en de volle installatie op mijn pc neemt 4,8 GB in, scheelt dus bijna niks.

Xbox 360 versie wordt dus maximaal 8,5 GB waarom zou het verschil hier wel 12,5 GB zijn en bij SA niet??

En wat bedoel je met content? De downloadtable content is toch exclusief voor xbox en niet voor pc?

Link to comment
Delen op andere websites

als GTA.SA bij mij al haperde bij pentium 4 3,0 ghz en 512mb ram en een 128 mb videokaartt

dan moet GTA.IV minimum 2 keer zo veel zijn en en is volgens mij 3 keer al te veel vereist.

dus:

windows xp pro/ vista

duo core 2.0 ghz

1024 mb ddr2 geheugen

512 mb videokaart

directs 9 of 10

Link to comment
Delen op andere websites

als GTA.SA bij mij al haperde bij pentium 4 3,0 ghz en 512mb ram en een 128 mb videokaartt

dan moet GTA.IV minimum 2 keer zo veel zijn en en is volgens mij 3 keer al te veel vereist.

dus:

windows xp pro/ vista

duo core 2.0 ghz

1024 mb ddr2 geheugen

512 mb videokaart

directs 9 of 10

Dat haperen lag dan alleen aan je videokaart, dus dat hoeft niet te betekenen dat je de rest van de specs ook 2 keer zoveel moet doen. Je kan wel een 128 mb videokaart hebben, maar het aantal mb's zegt eigenlijk nog niet zoveel. Een 128 mb kaart kan bijvoorbeeld zelfs gta sa beter draaien dan een 256 mb kaart, als die 256 mb een lowbudget kaartje is die niet veel ondersteund en een lage kloksnelheid heeft, en de 128 mb een wat duurdere betere kaart is...simpel gezegd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...