markoes Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 hoe duur zal gta vcs voor de ps2 ongeveer worden groetjes, Markoes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Zo rond de 30 euro. Tevens was hier al een topic van gemaakt. Pennywise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Zou ik je vriendelijk mogen vragen om de 'zoekfunctie' in het vervolg te gebruiken. Hiermee vindt je in de meeste gevallen zo de prijs en dan is zo'n topic al dit natuurlijk erg overbodig. Al goed, het spel is natuurlijk een port en het zal dus niet heel erg duur kosten, want het is gewoon een kopie. e kunt hem kopen op bol.com en wel voor de prijs van slechts € 29,99, 'hier'kun je het spel zien op bol.com, verder zal de prijs ook niet heel erg veel verschillen met de prijs van de winkel. Ik hoop dat ik je voldoende geïnformeerd heb en anders kunnen we er altijd nog even naar kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 Summerbase heeft gelijk . De multiplayer is wel niet inbegrepen. Deze zit alleen op psp. Maar vcs is absoluut de moeite waard om te spelen succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.