Jump to content

Komt er een demo van GTA4 uit wat denken jullie?.


Dwayne Forge

Demo GTA4?  

45 leden hebben gestemd

  1. 1. Demo GTA4?.

    • Ja.
      6
    • Nee.
      31
    • Totaal geen idee.
      6


Recommended Posts

Voorlopig is er nog er weinig bekend over GTA IV, dus laat staan dan mensen informatie hebben over een mogelijke demo. Verder denk ik dat er geen demo uitkomt voor GTA IV. :)

Bewerkt: door -R-R-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er 1 uit zal komen...

Het lijkt me wel een slimme stap aangezien er nu vooral met Xbox Live veel demos aan de man worden gebracht en je ziet dat die demos echt heel vaak gedownload worden, waardoor mensen die de demo cool vinden al gauw de volledige game aanschaffen lijkt me dus een slimme zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Bij alle andere GTA's was dat ook niet. :) Het zou wel leuk zijn. Maar dan verklapt Rockstar het al een beetje. En dan is het niet zo leuk meer. ;) Wel denk ik dat we zoals altijd Trailers en Screens verwachten. Maar een Demo nee. De makers van GTA IV zullen vast wel een Demo van GTA IV krijgen. Maar wij niet. We zullen moeten wachten tot Oktober. Maar daar kunnen we wel op wachten toch ? Binnenkort zullen we wel een Trailer van GTA IV te zien krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk komt er géén demo voor GTA IV. R* is namelijk altijd er geheimzinnig over games. En bij de vorige delen waren er ook geen demo's.

Maar ik zou het zelf ook niet echt leuk vinden als er een demo komt. Nu kun je er echt over fantaseren en dagdromen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...