Pitbull Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik heb weer enkele sigs gemaakt, ook weer wat 'standaard sigs'. De volgende zullen wat meer profesioneler zijn. gebruikt in mijn recentste battle Reageren
luisfigomg Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 niet echt bijzonder gewoon wat brushes gebruiken plaatje er op pleuren en een text en klaar is kees ik geef een 6 voor de moeite Reageren
Pitbull Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Daarom heb ik ook gezegd dat het standaard sigs zijn he.... Reageren
BigT Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Ze zijn allemaal zelfde behalve kleur en render. Niet veel aan gedaan. De Text is wel mooi maar hetzelfde. Renders zijn wel mooi. Maar je kon iets aan je renders doen. Je krijgt voor alle sigs een 6.5 Trouwens : Standart sigs bestaan niet Bewerkt: 6 maart 2007 door BigT Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 altijd een beetje een vaag verhaal met "standaart" sigs in mijn ogen heb je er niks aan, je wilt toch wat nieuws proberen en daar tips op krijgen zodat het nog beter kan, dan hebben stadaarts sigs geen nut om hier gepost te worden want als je er iets van zegt dan zeg jij : Daarom heb ik ook gezegd dat het standaard sigs zijn he.... dus srry ik heb geen id hoe ik dit kan raten Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 ze zijn wel bijna allemaal hetzelfde, Hoe lang ben je hiermee bezig geweest zonder rendeneren? De kleuren zijn niet echt zo mooi voor bij de plaatjes maar je zei dat het gewoon standaard sigs zijn een 6,5 geef ik ervoor als je zelf het gerendeneert een 7 Reageren
Jericho Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik vind de sigs persoonlijk niet zo mooi. Ze zijn standaard zoals je zei in je eerste post, en de plaatjes passe niet goed bij de kleuren van de background. Voor de rest zijn ze wel mooi, waaronder de tekst. 6.4/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) altijd een beetje een vaag verhaal met "standaart" sigsin mijn ogen heb je er niks aan, je wilt toch wat nieuws proberen en daar tips op krijgen zodat het nog beter kan, dan hebben stadaarts sigs geen nut om hier gepost te worden want als je er iets van zegt dan zeg jij : Daarom heb ik ook gezegd dat het standaard sigs zijn he.... dus srry ik heb geen id hoe ik dit kan raten Heb jij dan een tut voor een mooie sig zonder de normale basis: render - brush - text - border ? En als ik een stock neem en dan een beetje met de lichtinval enzo speel, en natuurlijk men naam opzet(zie .Antonio zijn sig bij mijn battle), zijn jullie wel tevreden? EDIT: owja, jullie hebben allemaal wel 100% op mensen af te breken, door jullie gaat je 'goesting' al snel over om nog sigs te maken( buiten .antonio he, je was maar een voorbeeld hoor, sorry) Bewerkt: 7 maart 2007 door Pitbull Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 @Pitbull: Je hoeft niet andere mensen erbij te betrekken, het gaat om jou sigs in dit topic, als je mijn signature wilt afzeiken, doe je dat maar in dit topic. Ik heb btw geen stock gebruikt, ik heb een render gebruikt. Ik heb de achtergrond dus ook zelf gemaakt. Ik ga hier nu niet in dit topci allemaal opnoemen wat ik gedaan heb, als je dat wilt weten dan stuur je maar een pb'tje... Over jou sigs: Ik rate gewoon die bovenste (die je ook met de battle tegen mij had gebruikt) want de andere hebben ongeveer dezelfde effecten. Je hebt een best orginele achtergrond gemaakt, met een soort motion blur effect. Of je grunge brushes zijn gewoon iets anders. Aan de render heb je niet zo veel gedaan, gewoon erin geplakt, standaard dus, zoals je zei. Je text is wel leuk, dat je met de fill hebt gespeeld. Leuk effect... 60% - De effecten zijn idd een beetje standaard en het lijkt allemaal een beetje op de tutorial van Froodoo. Ps: altijd een beetje een vaag verhaal met "standaart" sigsin mijn ogen heb je er niks aan, je wilt toch wat nieuws proberen en daar tips op krijgen zodat het nog beter kan, dan hebben stadaarts sigs geen nut om hier gepost te worden want als je er iets van zegt dan zeg jij : Daarom heb ik ook gezegd dat het standaard sigs zijn he.... dus srry ik heb geen id hoe ik dit kan raten Dan hoef je dus eigenlijk ook niet te posten . Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 nouw eigenlijk wel, als hij laat blijken hoe ik zijn sigs moet raten dan doe ik dat graag, maar als iemand rate en je krijgt zown opmerking tja... Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Je plaatst een post in iemands topic om zijn betreffende design(s) te beoordelen en te raten. Daarbij wordt er ook van je verwacht dat je in ieder geval onderbouwende kritiek levert, wat dus betekend dat je verteld wat je mooi vindt aan het design en wat niet. Probeer daarbij ook eventueel tips te geven zodat de persoon in kwestie zich kan verbeteren. Zo staat het ook in de Showroom Regels. Heb je niets te vertellen over het design, of weet je niet wat je moet schrijven, post dan gewoon niet. Of denk er dan gewoon even goed over na, zodat je er wel wat over kan vertellen. Als je gewoon naar je gevoel luistert, komt er altijd wel iets in je op.. Zo, en nu maar weer ontopic. Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 nogal aan de makkelijke kant gemaakt. je hebt een bg gemaakt en die een kleur gegeven en er toen een render ingestopt en die mss nog op de goeie grootte gebracht en daarna een nogal te makkelijke font in gestopt zelf denk ik dat je jou sig wat kleiner moest maken omdat je render ook al aardig klein is en er daarom een heel groot stuk van je sig kaal is en dat is ook minder mss dat je ook je render wat effecten had kunnen geven, je bent een beginneling dus je moet gewoon verder proberen en kijken wat je mooi vind 6 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Eenvoudige sig. Maar wel perfect. De renders heb je goed uitgeknipt, de text past er prima bij, evenals de background. Standaart.. Maar wel een 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.