Jump to content

VCS Stripboek


profile

Recommended Posts

Omdat het topic sanandreas stripboek zo'n succes was.

Begin ik (met toestemming ;) ) het vice city stories stripboek

Net zoals in het sa stripboek begint het met een plaatje maar dan met tekstballon enz.

Alleen heb ik nog geen tijd gehad om een plaatje te posten voor het begin.

Daarom begint de strip met het eerste plaatje dat word gepost.

voor meer informatie kan je kijken op het topic van het sanandreas stripboek.

veel plezier :D:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Agent Kellerman

    9

  • GTAVC

    7

  • Caltson

    7

  • sevaboy

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Omdat het topic sanandreas stripboek zo'n succes was.

Begin ik (met toestemming ;) ) het vice city stories stripboek

Net zoals in het sa stripboek begint het met een plaatje maar dan met tekstballon enz.

Alleen heb ik nog geen tijd gehad om een plaatje te posten voor het begin.

Daarom begint de strip met het eerste plaatje dat word gepost.

voor meer informatie kan je kijken op het topic van het sanandreas stripboek.

veel plezier :D:D

en waar staat het "grote sa stripboek topic" ??? :duh:

Bewerkt: door O.G.
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien VCS nog neit zo lang uit is. En nog neit zo veel mensen deze game hebben... Zal het erg lastig worden om er een spritboek van te maken. Een screen maken van een PSP-game is wat lastiger dan een screen van een PC ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien VCS nog neit zo lang uit is. En nog neit zo veel mensen deze game hebben... Zal het erg lastig worden om er een spritboek van te maken. Een screen maken van een PSP-game is wat lastiger dan een screen van een PC ;)

Nee hoor, bijna even makkelijk zelfs! Als je alles eenmaal op je PSP hebt staan is het met een druk op het muzieknootje al een foto genomen! Helaas heb je hiervoor Custom FW voor nodig en om het zo ver te krijgen gaat meestal op een door Sony niet ondersteunende manier. Dat draait dus uit op een ilegale manier en dat is verboden om erover te praten op dit Forum. Het Screen bestandje heet SVCapture, je kunt hiermee mooie kwaliteit foto's maken.

Met CheatDevice is het ook mogelijk alleen wat lastiger, je moet dan 2 maal op het Cross.gif drukken wat ervoor zorgt dat je toch naar voren rijd. De screens zijn van iets mindere kwaliteit maar niet slecht te noemen.

@ Woozie300: Leuk, ik had zelf ookal het idee er 1 voor LCS te maken. :clown: 1 Tip zorg vooral dat er een goed verhaal in zit en zet de radar en Hud mode uit. Dit doe je door naar het Start menu te gaan en dan 'Display' te kiezen. Schakel radar en Hud mode uit en je ziet alleen het PSP scherm zonder radar, wapen, geld icoon. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien VCS nog neit zo lang uit is. En nog neit zo veel mensen deze game hebben... Zal het erg lastig worden om er een spritboek van te maken. Een screen maken van een PSP-game is wat lastiger dan een screen van een PC ;)

Nee hoor, bijna even makkelijk zelfs! Als je alles eenmaal op je PSP hebt staan is het met een druk op het muzieknootje al een foto genomen! Helaas heb je hiervoor Custom FW voor nodig en om het zo ver te krijgen gaat meestal op een door Sony niet ondersteunende manier. Dat draait dus uit op een ilegale manier en dat is verboden om erover te praten op dit Forum. Het Screen bestandje heet SVCapture, je kunt hiermee mooie kwaliteit foto's maken.

Met CheatDevice is het ook mogelijk alleen wat lastiger, je moet dan 2 maal op het Cross.gif drukken wat ervoor zorgt dat je toch naar voren rijd. De screens zijn van iets mindere kwaliteit maar niet slecht te noemen.

@ Woozie300: Leuk, ik had zelf ookal het idee er 1 voor LCS te maken. :clown: 1 Tip zorg vooral dat er een goed verhaal in zit en zet de radar en Hud mode uit. Dit doe je door naar het Start menu te gaan en dan 'Display' te kiezen. Schakel radar en Hud mode uit en je ziet alleen het PSP scherm zonder radar, wapen, geld icoon. :)

Asphalt: Woozie wilt niet zelf een stripboek gaan maken... maar eenzelfde topic als het "san andreas stripboek".

Hier staat dat topic. Wat ik dus wil mededelen is dat nog niet zo veel mensen dit spel hebben. En daarom niet zo veel screens gepost zullen worden. Maar we zullen zien... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik dus wil mededelen is dat nog niet zo veel mensen dit spel hebben. En daarom niet zo veel screens gepost zullen worden.

En ook daar vergis jij je in... :clown: GTA Vice City Stories is namelijk al vanaf begin november uitgebracht, en nu hebben zowat alle PlayStation Portable-gebruikers het spel in bezit. En nu vrijdag 9 maart GTA Vice City Stories officieel voor de PlayStation 2 uitgebracht wordt, zal het aantal GTA Vice City Stories-bezitters alleen maar stijgen... Maar goed, laat ik dan maar aftrappen met dit stripverhaal. Tot nu toe is hier alleen maar off-topic gepost, en deze screenshot had ik toevallig nog op mijn computer staan.

post-11829-1173293842.png

Link to comment
Delen op andere websites

hihi

die van pietje II is goed.

Je kan nu haar prent als voorbeeld gebruiken :bier:

nog eend veel plezier :clown:

>>> Door Dutchy3010: Graag dit commentaar voor je houden, en in het algemeen: vanaf nu alleen nog maar posts met screens plaatsen en niet alleen of iets leuk is of niet. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...