Da Phoenix Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik weet geen antwoord maar ik ga wel even verder aan het stripboek En 500e post Reageren
sevaboy Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Ik heb een hele mooie afbeelding gevonden maar ik kan het hier niet opzetten. Waar kun je dat wel?? edit: Maar ik heb op paint een tekstballon gezet maar het lukt niet Alleen als ik die prent in bimp-bestand doe kan hij erop maar ik kan dat niet!! ---------------------------------------------------------------------------- eindelijk gelukt Bewerkt: 10 maart 2007 door sevaboy Reageren
tiesto Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Ik heb een hele mooie afbeelding gevonden maar ik kan het hier niet opzetten.Waar kun je dat wel?? edit: Maar ik heb op paint een tekstballon gezet maar het lukt niet Alleen als ik die prent in bimp-bestand doe kan hij erop maar ik kan dat niet!! ---------------------------------------------------------------------------- eindelijk gelukt bij mij lukt het wel... maar ik heb op andere manier: 1. openen in word en tekstballon toevoegen 2. print scrn en paste in paint 3. kader omheen maken, ctrl c, photoshop openen en erin plakken en dan opslaan als gif lekker ingewikkeled maar de rest lukte niet dus dan maar zo voorbeeld: edit: in mijn tekstballon staat 'wie er het eerst' maar het moet zijn... 'wie er het eerst is' Bewerkt: 11 maart 2007 door tiesto Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 offtopic: Ik heb geen photoshop en Word omdat me pc eens vvvirussen moet hebben en daarom krijg ik dat 17 juni met nieuwe pc!:offtopic >>> Door SummerBase: Dan heeft het helaas ook geen zin om hier te posten, want je mag hier alleen posten als je een strip in je post zet. <<< Reageren
GTAVC Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb VCS nog niet dus heb ik een plaatje van internet gehaald en de kwaliteit is een beetje slecht maar dat geeft niet he? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 VIC: WIL JIJ DAT DUIKPAK BEWAREN?MARTINEZ: TUURLIJK SOLDAATJE! Reageren
profile Geplaatst: 11 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 en na even wachten post ik hier ook maar een plaatje Reageren
GTAVC Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Vic had zo'n grote mond dat hij nog golfballen zat had maar ja alles raakt ooit op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.