Jump to content

Fijnste auto

Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?  

389 leden hebben gestemd

1. 1. Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?

• Cheetah (met/zonder sirene)
      109
    • Banshee
      11
    • Phoenix
      12
    • Infernus
      66
    • Comet
      22
    • Deluxo
      26
    • Hotring Racer
      24
    • Sabre Turbo
      70
    • Stinger
      18
    • andere...
      46

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt toch helemaal geen monster truck in VC?

Nou en

Mijn Top 5

1. Greenwood ( weet je waarom? M'n oom heeft er 1 :tu: )

2. Hermes

3. Voodoo

4. Stallion

5. Linerunner.

Zo wat vinden jullie en baffie van mijn smaak?

Edit: typfoutjes verbetert.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

56

• Lantyz

9

• MrKooKie

7

• The Outlaw

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...
Geplaatst:

De taxi kan maximaal 180 km/h. Er zijn maar 16 voertuigen die sneller zijn, en er zijn naast de taxi nog 5 voertuigen die excact 180 als maximum snelheid hebben.

Geplaatst:
De taxi kan maximaal 180 km/h. Er zijn maar 16 voertuigen die sneller zijn, en er zijn naast de taxi nog 5 voertuigen die excact 180 als maximum snelheid hebben.
Van Dale.nl: "taxi de; m -’s huurauto die door de eigenaar voor hem werkende chauffeur wordt bestuurd" ... Nog meer nutteloze feitjeskennis die je ten toon wilt spreiden? Durf al haast niet meer mijn favoriete auto te plaatsen...straks kom je me nog vertellen dat de Sabre Turbo 5 versnellingen heeft, gebaseerd is op de 1969 Oldsmobile Cutlass en als klap op de vuurpijl op 4 wielen rijdt.

Ik vind de fijnste auto dus de Sabre Turbo :)

Geplaatst:
Van Dale.nl: "taxi de; m -’s huurauto die door de eigenaar voor hem werkende chauffeur wordt bestuurd" ... Nog meer nutteloze feitjeskennis die je ten toon wilt spreiden? Durf al haast niet meer mijn favoriete auto te plaatsen...straks kom je me nog vertellen dat de Sabre Turbo 5 versnellingen heeft, gebaseerd is op de 1969 Oldsmobile Cutlass en als klap op de vuurpijl op 4 wielen rijdt.

Ik vind de fijnste auto dus de Sabre Turbo :)

:schater:

De mijne is ook een Sabre Turbo, of anders een comet die gemod is. ^_^

Lekker snel en nog is mooi ook.

Geplaatst:
Een infernuse, jammer dat er geen ferarri's zijn in VC.

Ik denk dat 1 van de sportauto's een look-a-like is van een Ferrari zoals de Infernus de Lamborghini Countash moet voorstellen ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Sabre turbo en cheetah zijn evenals de Hotring lekker om snal van A naar B te gaan, maar de infernus is lekker uitdagend om te rijden. Dus toch maar de Infernus voor mij ;)

Geplaatst:

Ik denk dat 1 van de sportauto's een look-a-like is van een Ferrari zoals de Infernus de Lamborghini Countash moet voorstellen ;)

Inderdaad, de Cheetah is een look-a-like van de Ferrari 512 Testarossa, en de Stinger is een look-a-like van de Ferrari 365 Daytona Spyder, dus over ferrari's hoef je niet te klagen in Vice City.

Geplaatst:

Voor de pc heb je ook nog Ferarri mod's

Ontopic, mijn fijnste wagentje is golf caddy. Hij komt altijd met zijn pootjes boven, ook grappig om met 3 sterren een achtervolging te starten

Geplaatst:

Ik vind de cheetah de beste, hij rijd heerlijk, en met de sirene gaat iedereen voor je opzij!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...