Jump to content

Fijnste auto


Baffie

Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?  

389 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?

    • Cheetah (met/zonder sirene)
      109
    • Banshee
      11
    • Phoenix
      12
    • Infernus
      66
    • Comet
      22
    • Deluxo
      26
    • Hotring Racer
      24
    • Sabre Turbo
      70
    • Stinger
      18
    • andere...
      46


Recommended Posts

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    56

  • Lantyz

    9

  • MrKooKie

    7

  • The Outlaw

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

infernus tha best (of lamborgini countach) :D

De Infernus gaat wel hard, maar ik vind dat ie een beetje moeiljk met bochten omgaat. Als je daar de handrem gebruikt verlies je heel snel de controle over het stuur, beetje jammer maar voor de rest wel fijne auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn fijnste auto is de Sentinel of Admiral 50/50 Niet te snel niet te sloom en stuurt lekker...

En trouwens de meeste snelle auto (bijv. de Infermus) zijn te snel kapot en wat heb je aan een snelle auto? Het is inderdaad een kick om supersnel tussen het verkeer door te crossen maar als je daarom om de botsing een nieuwe auto moet pakken...

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is dat ook wel de reden dat je The Driver met een Sentinel moet racen. Maar als je bijv. de Cheetah en die andere snelle auto's niet had, kon je sommige missies heel moeilijk halen. Jammer dat je maar 10 auto's kan kiezen, anders had ik die er cker bij gedaan. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

twee dingen:

a ) Dit topic staat in het verkeerde subforum, dit is een subforum voor vragen over missies.

b ) Er bestaat al een dozijn van dit soort topics. Gebruik de zoekfunctie van dit forum wanneer je een topic aanmaakt, waarvan je niet zeker weet of het al bestaat.

Oh, drie dingen trouwens.

c ) Mijn favoriete wagen is de Patriot.

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb niet echt een favo auto, vind de cuban car wel cool, ook mooi geluid.

Maar hoe ziet de Stretch of Scretch eruit ofzo, ik moet hem nog hebben bij de sunshine cars, ik heb lang lopen zoeken maar kan hem steeds niet vinden, iemand die mischien mij die missie gunt te halen en een screen kan plaatsen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe ziet de Stretch of Scretch eruit ofzo, ik moet hem nog hebben bij de sunshine cars, ik heb lang lopen zoeken maar kan hem steeds niet vinden, iemand die mischien mij die missie gunt te halen en een screen kan plaatsen?

Even in herhaling vallen, niemand die er even de moeite voor neemt om me bericht te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...