Jump to content

Scooters

Recommended Posts

Geplaatst:

Yamaha Aerox vind ik zelf echt vet ^_^

Me neef heeft er zelf ook één.

Vroeger heeft me vader nog een Yamaha FS1 gehad en verder uit de familie ook nog mensen.

Me vader heeft volgens mij ook nog op een Batavus en een Zundap ( ofzo iets ) gereden ( niet dat ik het zeker weet maar dat zei me vader volgens mij nog )

Eigenlijk weet ik niet of ik een brommer mag, ik vind 't wel leuk alleen me ouders willen dat ik gelijk ga leren voor een autorijbewijs.

Me vader bied dat zelf ook aan want als ( ze ) hij vroeger naar de discotheek gingen dan stonden z'n laarzen helemaal vol met water :D

Ik hoop niet dat ie met rubberen laarzen erheen ging :D

Maargoed, fiets maar eens naar een discotheek met laarzen en tijdens regen, dan zitten ze ook vol :7

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik snap er geen kut van :7 je krijgt je autorijbewijs omdat je vader niet wilt dat je met het water in je laarzen terug komt van een discotheek?

Mijn brommer staat bijna weer in elkaar overigens, hoewel het polijsten van mijn bocht niet gelukt is, is die nog wel netjes geworden :)

Zitten allemaal putjes in, al paar keer overheen gegaan met korrel 80 maar gebeurd geen flikker, wat te doen? :puh:

Geplaatst:

Weet iemand hier ongeveer het verbruik van een standaard Yamaha Aerox (2 takt) ??

En het verbruik van een Kymco Agility (4 takt) ??

:engel:

Geplaatst:

Als we het over standaard hebben, dus gelijk hoe je hem bij de dealer kan kopen (dus legale topsnelheid)

Aerox: 1:20 tot 1:25, zal het morgen op school vragen aangezien 3kwart Nederland dat ding heeft.

4takt: 1:35 tot 1:40, sowieso veel zuiniger dan een 2takt.

Geplaatst:

Ik snap er geen kut van :7 je krijgt je autorijbewijs omdat je vader niet wilt dat je met het water in je laarzen terug komt van een discotheek?

Mijn brommer staat bijna weer in elkaar overigens, hoewel het polijsten van mijn bocht niet gelukt is, is die nog wel netjes geworden :)

Zitten allemaal putjes in, al paar keer overheen gegaan met korrel 80 maar gebeurd geen flikker, wat te doen? :puh:

Welke middelen gebruik je voor het polijsten dan? Misschien zit het daar wel in, want die swirlss komen meestal door slechte middelen en slecht onderhoud/weinig wassen. bloos.gif

Geplaatst:

Is de eerste keer dat ik mn uitlaat polijst, wat er voor allemaal mee is gebeurd weet ik niet, ik had er iig een mooie roestlaag op aangebracht :puh:

Schuurpapier, sla me dood welk merk, 80-160-240-400w-600w-800w-1000w. En polijstpasta nog geen eens aangebracht, aangezien dat toch niet werkt met die putjes en al erin volgens mij.

Geplaatst:

Is de eerste keer dat ik mn uitlaat polijst, wat er voor allemaal mee is gebeurd weet ik niet, ik had er iig een mooie roestlaag op aangebracht puh2.gif

Schuurpapier, sla me dood welk merk, 80-160-240-400w-600w-800w-1000w. En polijstpasta nog geen eens aangebracht, aangezien dat toch niet werkt met die putjes en al erin volgens mij.

Gewoon zinkpray erover heen spuiten. En anders kan je nog kijken of je het kan weghalen door er Fertan eroverheen te spuiten en daarna ff nareinigen. Fertan kan je gewoon kopen bij iedere Brezan en bouwmarkten. hypocrite.gif

Geplaatst:

Ik heb inmiddels ook een scooter gekocht

Het is een Kymco Super 8 (4takt) geworden ^_^ , lekker zuinig dus

Ik kan hem vrijdag ophalen, hij krijgt nu nog een beurtje enzo :D

Ondertussen maar even in de boeken duiken, aangezien deze 'opa' de regels niet meer weet van dat ding :schater:

Geplaatst:

Ondertussen maar even in de boeken duiken, aangezien deze 'opa' de regels niet meer weet van dat ding :schater:

Ah, zo een heeft een vriend ook. Gaat alleen nogal langzaam. :7

Geplaatst:

Doet me denken aan me rijles, lekker kymco 4t powerrrrr. Bij een stoplicht niet vooruit te branden en een heuze topsnelheid van 65 kilometer per uur, was zwaar kut voor examen ofzo, moest je je rechterhand ook nog eens in controle houden :puh:

Geplaatst:

Doet me denken aan me rijles, lekker kymco 4t powerrrrr. Bij een stoplicht niet vooruit te branden en een heuze topsnelheid van 65 kilometer per uur, was zwaar kut voor examen ofzo, moest je je rechterhand ook nog eens in controle houden :puh:

Mijn lesscooter kwam maar tot 40 en ging kapot tijdens het examen. :7

Geplaatst:

Ziet er leuk uit, maar wat een patsertjes zech... :7

En wat heeft dit met scooters te maken? :$

Geplaatst:

Zijn wel prof's volgens mij, want in de video zie je ze ook meerijden met Rotterdam City Racing.

Geplaatst: (bewerkt)

Ah, zo een heeft een vriend ook. Gaat alleen nogal langzaam. :7

Als je een auto hebt die 220 km/u kan, hoeft een scooter niet meer zo snel hoor

Ik heb hem inmiddels opgehaald en de snelheid valt me niets tegen

Op de teller van de scooter en die van m'n vader's auto liep hij toch al 60 km/u

Dus hij zal zo'n 50 km/u lopen, hard zat ^_^

Bewerkt: door RustyRustler89

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...