Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

De jeugd gaat in ieder geval niet naar het vak Nederlands. :7

Jonguh, je weet zelluf! :schater: :$

Ik heb overigens vanochtend het spatbord maar eens aangepast van m'n scooter, nu nog maar een klein stukje waar het kenteken opzit, staat een stuk beter

Ook meteen maar eens de scooter schoongemaakt, was wel even nodig :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

De jeugd gaat in ieder geval niet naar het vak Nederlands. :7

Jonguh, je weet zelluf! :schater: :$

Ik heb overigens vanochtend het spatbord maar eens aangepast van m'n scooter, nu nog maar een klein stukje waar het kenteken opzit, staat een stuk beter

Ook meteen maar eens de scooter schoongemaakt, was wel even nodig :engel:

Foto? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Foto? :)

Op het moment nog niet, binnen is het vrij donker om foto's te maken, en buiten was het niet echt lekker weer :D

Plannen voor de komende maanden aan de scooter zijn:

  • NCY Overdrive Vario 2 (Daardoor loopt hij iets zuiniger, en een tikkie sneller)
  • LED verlichting of dagrij verlichting
  • Kappen matzwart plasti dippen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben daarnet aangehouden door de politie, gelukkig was het een aardige agent die opschreef "dat ik maar 65km/u ging op zijn teller", dus met correcties eraf 14km/u te hard. Helaas reed ik met mijn pa en hij op zijn scooter = hij dus ook te hard en boete x2. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er laatst achtergekomen dat mijn snelheidsmeter veel afwijking heeft, rond de 10-13kmph. Weet iemand hoe ik de meter enigszins weer een beetje exact kan krijgen?

En rond welke snelheid was dit? Is dit je standaardmeter?

Want op men tzr had ie onder de 40Km/h, 5Km afwijking, tot en met 70Km/h had ie dan 8km afwijking en daarboven 10km afwijking.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er laatst achtergekomen dat mijn snelheidsmeter veel afwijking heeft, rond de 10-13kmph. Weet iemand hoe ik de meter enigszins weer een beetje exact kan krijgen?

En rond welke snelheid was dit? Is dit je standaardmeter?

Want op men tzr had ie onder de 40Km/h, 5Km afwijking, tot en met 70Km/h had ie dan 8km afwijking en daarboven 10km afwijking.

De meter is origineel, De snelheid is onder de 30 op teller ongeveer 5km afwijking, maar daarboven neemt de afwijking toe. Als er 40 km op de teller staat, rijd ik net maar 30/32. (getest met een tomtom en ook nog met mijn telefoon GPS).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...