d0m1n4t0r Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Als je op zo'n plek woont dan kun je opvoeren wat je maar wilt. Hier in het stadsleven hoort het politie gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Als je op zo'n plek woont dan kun je opvoeren wat je maar wilt. Hier in het stadsleven hoort het politie gebeuren. Hier in zwijndrecht nooit een rollerbank tegengekomen. (BE) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Een klasgenoot van me heeft een Honda MBX, 110 cc cilinder eronder Ding blaast em 130 ongetuned De tzr std 50 cc kan je tunen tot 100. Steek je er een 70cc onder kan je tot 135. En steek je er een 125 cc onder kan je tot 200. Ja, hij heeft een MHR 110cc, maar hij heeft hem gemeten, en het zijn 93 echte cc's En hij woont in Horst, niet echt een plek waar weinig politie is, en iedere woensdag+donderdag+vrijdag moet ie naar Venlo komen, een plek met veel rollerbanken in de zomer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0m1n4t0r Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2009 Jah maar het is wel letterlijk een platteland xD Politie zie je ver al aankomen , hier kan er achter elke hoek wel eentje verschuilen. En die politie durft toch niet harder dan 60 want als er een bocht komt dan gaat het mis Gewoon omdraaien en plankgas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Voordeel in belgië is dat we geen nummerplaat fzo op onze brommer hebben. Dus wij kunnen altyd zeggen ik was het niet xd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Wat? :O dat wil ik ook :O Ik had ook ergens gehoord dat je in luxemburg geen maximale snelheid hebt voor brommers ? Een vriend van mij heeft trouwens een gilliria (hoe je het ook mag schrijven) runner, die 135 loopt En dan woont hij in amersfoort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Jah maar het is wel letterlijk een platteland xD Politie zie je ver al aankomen , hier kan er achter elke hoek wel eentje verschuilen. En die politie durft toch niet harder dan 60 want als er een bocht komt dan gaat het mis Gewoon omdraaien en plankgas Misschien dat stuk waar hij rijd ja, maar Horst of Venlo is echt geen platte lands stadjes hoor xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Wat? :Odat wil ik ook :O Ik had ook ergens gehoord dat je in luxemburg geen maximale snelheid hebt voor brommers ? Een vriend van mij heeft trouwens een gilliria (hoe je het ook mag schrijven) runner, die 135 loopt En dan woont hij in amersfoort Groot hertogdom Luxemburg of Provincie Luxemburg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Dat land? Hertogdom, idd Bewerkt: 17 juni 2009 door flippie13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Wrm zouden ze daar geen max snelheid hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Wrm zouden ze daar geen max snelheid hebben? Omdat er te weinig doden vallen en de bevolking te groot wordt voor het kleine stukkie land dat ze hebben denk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Geen idee, hoorde het van een vriend van mij Wordt nog leuk als hij met zijn DT50 daar met 130 gaat scheuren, en zijn brommertje wordt ingenomen, terug lopen naar huis dan maar he Weet iemand hier iets over de TMS motard m3? IS best wel een mooie schakel, erg goedkoop ook, immitatie am6 blokje erin, en een van de best verkochte brommers in zweden Ik wil deze over 2 jaar ook misschien kopen (is maar 1700,-), maar dan wil ik wel de dergelijkheid weten, want het is niet een bekend merk in Nederland, en België, dus is het volgens mij een D merk Fotootje: Bewerkt: 17 juni 2009 door flippie13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 Heb er nog nooit van gehoord. De specs komen redelijk overeen met bepaalde Derbi's dus misschien is het een omgelabelde derbi oid. Maar ik kan je niks vertellen over de kwaliteit ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 Kan best dat het een chinees brouwsel is, zou me iig niks verbazen, want voor Italiaanse kwaliteit betaal je voor, en dat verschil zie je ook degelijk aan de frame zoals het materiaal dat het gemaakt is en de lassen, blok kwaliteit etc. Beste is nog een bekend en degelijk merk natuurlijk, maar ikzelf raad het af om een (vrij) onbekend merk voertuig te kopen. Zelfde als met die chinese minibikes, 9/10 waren brol en waren vrij slecht, en de degelijke Italiaanse merken zoals GRC, Polini, Pasini etc. en de tsjechiese Blata fabrikant waren qua kwaliteit 1000000000x beter en waren sneller dan de chinese kopieen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Het is wel de best verkochte brommer in zweden Maar dat kan ook een verkooppraatje zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.