Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een klasgenoot van me heeft een Honda MBX, 110 cc cilinder eronder :7

Ding blaast em 130 ongetuned :tu:

De tzr std 50 cc kan je tunen tot 100. Steek je er een 70cc onder kan je tot 135. En steek je er een 125 cc onder kan je tot 200. :puh:

Ja, hij heeft een MHR 110cc, maar hij heeft hem gemeten, en het zijn 93 echte cc's :puh:

En hij woont in Horst, niet echt een plek waar weinig politie is, en iedere woensdag+donderdag+vrijdag moet ie naar Venlo komen, een plek met veel rollerbanken in de zomer :puh:

Delen op andere websites

Jah maar het is wel letterlijk een platteland xD Politie zie je ver al aankomen , hier kan er achter elke hoek wel eentje verschuilen. En die politie durft toch niet harder dan 60 want als er een bocht komt dan gaat het mis :D Gewoon omdraaien en plankgas ^_^

Delen op andere websites

Wat? :O

dat wil ik ook :O :puh:

Ik had ook ergens gehoord dat je in luxemburg geen maximale snelheid hebt voor brommers ?:puh:

Een vriend van mij heeft trouwens een gilliria (hoe je het ook mag schrijven) runner, die 135 loopt :puh:

En dan woont hij in amersfoort :duh:

Delen op andere websites

Jah maar het is wel letterlijk een platteland xD Politie zie je ver al aankomen , hier kan er achter elke hoek wel eentje verschuilen. En die politie durft toch niet harder dan 60 want als er een bocht komt dan gaat het mis :D Gewoon omdraaien en plankgas ^_^

Misschien dat stuk waar hij rijd ja, maar Horst of Venlo is echt geen platte lands stadjes hoor xD

Delen op andere websites

Wat? :O

dat wil ik ook :O :puh:

Ik had ook ergens gehoord dat je in luxemburg geen maximale snelheid hebt voor brommers ?:puh:

Een vriend van mij heeft trouwens een gilliria (hoe je het ook mag schrijven) runner, die 135 loopt :puh:

En dan woont hij in amersfoort :duh:

Groot hertogdom Luxemburg of Provincie Luxemburg?

Delen op andere websites

Geen idee, hoorde het van een vriend van mij :7

Wordt nog leuk als hij met zijn DT50 daar met 130 gaat scheuren, en zijn brommertje wordt ingenomen, terug lopen naar huis dan maar he :klap:

Weet iemand hier iets over de TMS motard m3?

IS best wel een mooie schakel, erg goedkoop ook, immitatie am6 blokje erin, en een van de best verkochte brommers in zweden :koffie: Ik wil deze over 2 jaar ook misschien kopen (is maar 1700,-), maar dan wil ik wel de dergelijkheid weten, want het is niet een bekend merk in Nederland, en België, dus is het volgens mij een D merk :bonk:

Fotootje:

MotardM350.jpg

Bewerkt: door flippie13
Delen op andere websites

Kan best dat het een chinees brouwsel is, zou me iig niks verbazen, want voor Italiaanse kwaliteit betaal je voor, en dat verschil zie je ook degelijk aan de frame zoals het materiaal dat het gemaakt is en de lassen, blok kwaliteit etc.

Beste is nog een bekend en degelijk merk natuurlijk, maar ikzelf raad het af om een (vrij) onbekend merk voertuig te kopen.

Zelfde als met die chinese minibikes, 9/10 waren brol en waren vrij slecht, en de degelijke Italiaanse merken zoals GRC, Polini, Pasini etc. en de tsjechiese Blata fabrikant waren qua kwaliteit 1000000000x beter en waren sneller dan de chinese kopieen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...