Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Ik ben pas geleden 16 jaar oud geworden dus ik ga binnenkort ook een scooter kopen.

Dat word natuurlijk een gepimpte Aerox ^_^

Een gepimpte Aerox of een gebeunde Aerox? Tegenwoordig zijn al die scooters flink gebeund door gigantische beunhazen :7

Gepimpt natuurlijk... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

En heb nog een vraagje xD.Heb nu van dat progrip velglint gekocht. Maar hoe doe ik dit op men velg?

Zit er een plakrand aan?

Denk het wel, maar dan moet je velg goed reinigen met stickerverwijderaar kan het, zodat je dus niet op vettigheid en vuil zit te plakken, dan laat ie binnen no-time los.

Link to comment
Delen op andere websites

En heb nog een vraagje xD.Heb nu van dat progrip velglint gekocht. Maar hoe doe ik dit op men velg?

Zit er een plakrand aan?

Denk het wel, maar dan moet je velg goed reinigen met stickerverwijderaar kan het, zodat je dus niet op vettigheid en vuil zit te plakken, dan laat ie binnen no-time los.

Ik heb het daarstrak geprobeerd. Maar het lukt me echt niet om het mooi rond men velg te krijgen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

En heb nog een vraagje xD.Heb nu van dat progrip velglint gekocht. Maar hoe doe ik dit op men velg?

Zit er een plakrand aan?

Denk het wel, maar dan moet je velg goed reinigen met stickerverwijderaar kan het, zodat je dus niet op vettigheid en vuil zit te plakken, dan laat ie binnen no-time los.

Ik heb het daarstrak geprobeerd. Maar het lukt me echt niet om het mooi rond men velg te krijgen. :duh:

Hmm, misschien op een scooter/schakelbrommer forum kijken? ikzelf heb namelijk geen ervaring met velglint.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb een vraagje over een begrenzer. Je weet wel die knopje die je op de scooter kunt zetten waardoor hij als je erop drukt hij veel trager gaat op de rollerbank.

1. Is het nou beter om met een opgevoerde scooter proberen de rollerbanken te vermijden en evt een boete.

2. Of dat je met een begrenzer rondloopt en als je ermee word gepakt een gigantische boete moet betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je zelf weten. Als je hem opvoert tot onder de 70km/h zou ik voor de boetes van de rollerbank gaan. Als je hem boven de 70km/h opvoert zou ik begrenzer nemen en die heel goed verstoppen.

Nieuw tankpad + stickers!

Stickers.jpg

Tankpad.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch zo dat je voor de eerste keer aanhouden, als je brommer/scooter boven de 2 kw heeft, je een waarschuwing krijgt, en bij de 2de keer wordt ingenomen?

Dat is mij iniedergeval verteld, hoe zit het dan met doe 70km/u? :?

Edit @ moechy

Nice brommer:D hoe hard gaat die ongeveer? :D en hoeduur was die ? :$ (winkelwaarde, zonder al die extras :D)

En hoe heb je dat geld verdient, ik heb nu 150, en wil over 2 jaar 2000 hebben :puh:

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee volgens bij bij eerste keert bij rollerbank gelijk boete. Ook al is het niet zo hier in Amsterdam gaan ze je toch wel een boete proberen te geven. En volgens mij mag een bromscooter niet harder van 70 ofzo, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch zo dat je voor de eerste keer aanhouden, als je brommer/scooter boven de 2 kw heeft, je een waarschuwing krijgt, en bij de 2de keer wordt ingenomen?

Dat is mij iniedergeval verteld, hoe zit het dan met doe 70km/u? :?

Edit @ moechy

Nice brommer:D hoe hard gaat die ongeveer? :D en hoeduur was die ? :$ (winkelwaarde, zonder al die extras :D)

En hoe heb je dat geld verdient, ik heb nu 150, en wil over 2 jaar 2000 hebben :puh:

Std winkelwaarde. €3.300. Mar momenteel rijdt ie maar 45km/h hoor :puh:. Totdat ik aan men 1000km zit. Dan andere uitlaat eronder. Afstellen en dan bolt ie 70km/h fzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een klasgenoot van me heeft een Honda MBX, 110 cc cilinder eronder :7

Ding blaast em 130 ongetuned :tu:

De tzr std 50 cc kan je tunen tot 100. Steek je er een 70cc onder kan je tot 135. En steek je er een 125 cc onder kan je tot 200. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...