Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb mijn neon, mijn alarm, mijn treeplanks en mijn halogeen lampen binnen, maar nu heb ik het neon er onder gezet en die doet het, ook mijn hologeen lampen met de treeplanks passen, maar ik heb het alarm ook geinstaleerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om hem op mijn knipperlichten aan te sluiten, hij doet het gewoon niet, iemand die verstand heeft van een alarm? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hé! Leuk topic :D

Het 16e levensjaar is aangebroken (net zoals het bier) dus het is tijd voor reallife GTA :puh:. Natuurlijk moet je wel iets hebben om mee te patsen op school, dus het is een Derbi geworden... Laat het niet zo zijn dat daar al talloze van staan bij ons... Dus ik dacht, dat moet een bijzonderen worden! Daar ik in juni al aan het kijken was, kwam ik ineens een model tegen, wat ook in juni uitkwam; de DRD Evo. Diréct naar de dealer :puh:. Nu ik er eindelijk op mag rijden (na 2 maandjes kwijlen en rijbewijsje halen) groeit m'n trots (en m'n ego :D) enórm...

Nu ook nog wat kweilplaatjes voor jullie? :puh:

1307081115smalljd3.th.jpgthpix.gif

0808081451wv8.th.jpgthpix.gif

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hé! Leuk topic :D

Het 16e levensjaar is aangebroken (net zoals het bier) dus het is tijd voor reallife GTA :puh:. Natuurlijk moet je wel iets hebben om mee te patsen op school, dus het is een Derbi geworden... Laat het niet zo zijn dat daar al talloze van staan bij ons... Dus ik dacht, dat moet een bijzonderen worden! Daar ik in juni al aan het kijken was, kwam ik ineens een model tegen, wat ook in juni uitkwam; de DRD Evo. Diréct naar de dealer :puh:. Nu ik er eindelijk op mag rijden (na 2 maandjes kwijlen en rijbewijsje halen) groeit m'n trots (en m'n ego :D) enórm...

Nu ook nog wat kweilplaatjes voor jullie? :puh:

1307081115smalljd3.th.jpgthpix.gif

0808081451wv8.th.jpgthpix.gif

Groetjes :cya:

Morgen issie weg :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een alarm op je scooter? :7

Ja toch.

Maar iemand die verstand heeft van een alarm, ik krijg hem niet op de knipperlichten, hij piept wel gewoon als je hem aanraakt.

Licht er aan welk alarm je hebt, gewoon de handleiding lezen die er bij zit, en er zeker van zijn dat je alles volgens het electrische schema juist hebt aangesloten, en anders terug naar de verkoper gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een alarm op je scooter? :7

Ja toch.

Maar iemand die verstand heeft van een alarm, ik krijg hem niet op de knipperlichten, hij piept wel gewoon als je hem aanraakt.

Licht er aan welk alarm je hebt, gewoon de handleiding lezen die er bij zit, en er zeker van zijn dat je alles volgens het electrische schema juist hebt aangesloten, en anders terug naar de verkoper gaan

Zat alleen een aansluit schema bij, maar hij is op sommige plekker erg apart, ik heb hem daarnaast bij easyparts.nl gehaald. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
mijn mattie gaat volgende week een ongeschoude schakelbrommer (honda mt5) kopen. en hij woont in gouda. maar waar kan hij hem laten schouwen het liefst dichtbij

Je kan je scooter e.d bij de RDW laten schouwen. Er zit er 1 in Gouda, hier is het adres: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

mijn mattie gaat volgende week een ongeschoude schakelbrommer (honda mt5) kopen. en hij woont in gouda. maar waar kan hij hem laten schouwen het liefst dichtbij

Je kan je scooter e.d bij de RDW laten schouwen. Er zit er 1 in Gouda, hier is het adres: Klik

Tegenwoordig moet je je scooter/brommer al laten keuren, daarin moet je snelheid normaal zijn, je lichten goed werken, je remmen en je lampen goed in orde zijn! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...