Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

zucht... vandaag nog een bericht gehoord over een stuk of 10 *kuch* buitelandse *kuch* jongeren op 180ers uit hoogvliet die een mannetje van zijn 50cc runnert hebben beroofd... er gewoon afgekicked...

echt klootzakken zijn het en je doet er gewoon niets aan, rijdt je weg dan wordt je kapot geschoten voor die 1000euro.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

zucht... vandaag nog een bericht gehoord over een stuk of 10 *kuch* buitelandse *kuch* jongeren op 180ers uit hoogvliet die een mannetje van zijn 50cc runnert hebben beroofd... er gewoon afgekicked...

echt klootzakken zijn het en je doet er gewoon niets aan, rijdt je weg dan wordt je kapot geschoten voor die 1000euro.

hoeso kuck buitenlande jongeren :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

zucht... vandaag nog een bericht gehoord over een stuk of 10 *kuch* buitelandse *kuch* jongeren op 180ers uit hoogvliet die een mannetje van zijn 50cc runnert hebben beroofd... er gewoon afgekicked...

echt klootzakken zijn het en je doet er gewoon niets aan, rijdt je weg dan wordt je kapot geschoten voor die 1000euro.

hoeso kuck buitenlande jongeren :duh:

hoeveel blanke jongens zie jij op 180ers rijden ?

EDIT : ben jij wel eens in hoogvliet geweest ?

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

zucht... vandaag nog een bericht gehoord over een stuk of 10 *kuch* buitelandse *kuch* jongeren op 180ers uit hoogvliet die een mannetje van zijn 50cc runnert hebben beroofd... er gewoon afgekicked...

echt klootzakken zijn het en je doet er gewoon niets aan, rijdt je weg dan wordt je kapot geschoten voor die 1000euro.

hoeso kuck buitenlande jongeren :duh:

Omdat et kut buitenlanders zijn :) En bij mij in de buurt rijden er bijna geen 180'ers rond. Maar ze worden wel altijd in duitsland gejat.

Link to comment
Delen op andere websites

het zijn altijd typische buitelanders die er op rijden ja :7

maar goed gister/eergister ben ik ff verder gegaan met me scooter.

eerst ff me blok schoongemaakt.

Zo zag het er uit :

spma0272od7.jpg

Na afloop :*D

spma0273gj2.jpg

maar ja toen was me carter deksel nog zo lelijk dus ben naar de gamma geracet voor 2bussen en hop die hebbe we ff overgespoten

*foto's komen daar later van , me telefoon doet ff kut =/

ik heb ook nog geen foto van het geheel (carters + deksel) omdat mijn carters nu bij Fredmotoren ligt te wachten op een nieuwe as + lagers :)

Link to comment
Delen op andere websites

zucht... vandaag nog een bericht gehoord over een stuk of 10 *kuch* buitelandse *kuch* jongeren op 180ers uit hoogvliet die een mannetje van zijn 50cc runnert hebben beroofd... er gewoon afgekicked...

echt klootzakken zijn het en je doet er gewoon niets aan, rijdt je weg dan wordt je kapot geschoten voor die 1000euro.

hoeso kuck buitenlande jongeren :duh:

hoeveel blanke jongens zie jij op 180ers rijden ?

EDIT : ben jij wel eens in hoogvliet geweest ?

als iemand op een 180er rijd beteknt het niet dat hij crimineel is

Link to comment
Delen op andere websites

in 99.99% van de gevallen wel.

ik zie ze nooit mét kenteken ( iig geen legale) of laat staan op de weg.

daarkomt bij dat het frame meestal gejat is en dat ze altijd heel stoer zonder helm rijden.

toevallig hoorde ik er laatst nog eentje iets vertellen dat hij er een wilde jatten maar er op het laatste moment achterkwam dat hij van de politie is ( de enige de 00.01% die legaal is) want sinds kort rijd er hier ook een 180er met politie.

Link to comment
Delen op andere websites

zucht... vandaag nog een bericht gehoord over een stuk of 10 *kuch* buitelandse *kuch* jongeren op 180ers uit hoogvliet die een mannetje van zijn 50cc runnert hebben beroofd... er gewoon afgekicked...

echt klootzakken zijn het en je doet er gewoon niets aan, rijdt je weg dan wordt je kapot geschoten voor die 1000euro.

hoeso kuck buitenlande jongeren :duh:

Omdat et kut buitenlanders zijn :) En bij mij in de buurt rijden er bijna geen 180'ers rond. Maar ze worden wel altijd in duitsland gejat.

heb je wat tegen buitenlanders ofso?

Bewerkt: door rjravi1
Link to comment
Delen op andere websites

heb je wat tegen mensen die hun ogen opendoen?

denk nou ff na man jij weet ook wel wat voor soort mensen er op 180ers rijden. maar daar gaat dit hele topic niet over dus of post je scooter of ga hier weg aub.

Link to comment
Delen op andere websites

heb je wat tegen mensen die hun ogen opendoen?

denk nou ff na man jij weet ook wel wat voor soort mensen er op 180ers rijden. maar daar gaat dit hele topic niet over dus of post je scooter of ga hier weg aub.

ja als jullie iets over buitenlanders zeggen mag ik niet reageren

maar jompoo met jullie kheb geen zin in deze discusie

Link to comment
Delen op andere websites

Goeiemiddag :) ! Ik ben zelf half Roemeens en half Nederlands, je ziet meestal alleen Marokkanen of Turken op een Gilera Runner 180CC rijden. Laatst zag ik nog een advertentie op Internet waar een Oranje met Grijze Gilera Runner 180CC werdt verkocht. Dit stond er bij "Een zeer nete Gilera Runner 180CC, met Duitse papieren" Ik vond het nogal verdacht. Maar het is niet normaal dat ze zomaar iemand van zijn Scooter aftrappen (of wat het ook was).

Die gene heeft er voor betaaldt een het is zijn Eigendom en is er trots op,en dan gebeurt er dan ineens!

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ook :7

180cc is een motor, zoals sommige motorscooters noemen.

Ieder voertuig, met twee wielen en meer dan 49 of 50cc is een motor, dus daarom zijn 50+cc cilinders 'illegaal' op een scooter, omdat ze als een scooter ingeschrijven staat, en het inprincipe qua wet geen scooter meer is maar een motor.

Maar hoeveel Nederlanders zie je op een 180cc rijden?

niet veel, denk eerder amper.

Maar hoeveel Marokanen rijden erop?

Heel veel.

Hoeveel daarvan zijn gestolen of komen uit Duitsland?

Veel.

BTW, niet racistisch bedoeld als jullie dat wel denken.

Maargoed,

Als ik mijn Certificaat of is het rijbewijs? heb, dan krijg ik de scooter van mijn zus, een Vivacity.

Een snorscooter ook nog :duh:

Gaan te laaaaaangzaaaaaaam,

Miss. opvoeren, begrenzer erop, en gaan met die banaan.

Lo0o0o0oL, deze scooter heeft als bijnaam Banaan :puh: , omdat ie Geel is xD.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo scooter freakers, persoonlijk vind ik scooters niet mooi. maar dat jullie ze mooi vinden kan.

zelf ben ik trotse eigenaar van mijn brommer:

Massai DB50H. met wegtoelating.

(pitbike)

Masai125.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...