Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

En willen jullie ook beweren dat jullie normaal op die krengen rijden? :7 Ik vind brommers en scooters een stel parasieten op de weg. Het gros van de scooterrijders rijden veel te hard en asociaal, alsof de wereld van hun is. Ik weet ook wel dat er fietsers, en automobilisten zijn die asociaal rijden, maar er wordt het meeste geërgerd aan scootertuig die het stoer vinden om anderen het stuipen op he tlijf te jagen.

zou ik ook zeggen als ik net van de scooter af was

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het verwijderen van de varioring uit een scooter is vanzelfsprekend in Nederland niet toegestaan omdat de overheid nou juist die dingen verplicht erin laat zetten. Dus zijn handleidingen om je hierbij te assisteren niet handig. En nou ben ik heus niet roomser dan de Paus maar bespreken op het forum: maar even niet...... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het verwijderen van de varioring uit een scooter is vanzelfsprekend in Nederland niet toegestaan omdat de overheid nou juist die dingen verplicht erin laat zetten. Dus zijn handleidingen om je hierbij te assisteren niet handig. En nou ben ik heus niet roomser dan de Paus maar bespreken op het forum: maar even niet...... :7

Oke, maar het is wel jammer maar ja regels zijn regels. :) Maar ik heb al uitleg gekregen en ik weet niet zeker of ie eruit gaat ;)

Edit:

Hij is eruit! :D

Bewerkt: door GTA Haas
Link to comment
Delen op andere websites

Koop gewoon een sport vario ring. Dat zit er toch eentje in, en loopt ie toch sneller :)

Ik denk er wel even over na mischien doe ik dat wel een Sport Varioring kopen is wel handig als je geen boete wilt :7

Link to comment
Delen op andere websites

ha al een tijd hier niet geweest (wilde ff iets opzoeken voor PS).

wel lachen al die scooterjes hier

die van mij is ook wel een beetje veranderd (niet zo veel van het uiterlijk)

fotos kan je hier checke : http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/v...so.php?id=65622

zoals daar ook te lezen valt heb ik nieuwe plannen (dr70 verveelt ook :))

komt dus een stage 6 racing onder te liggen, ik zal dan ook nie echt (veel) meer op de straat rijden.

heb de bestelling al geplaats ( 850euro = meer dan me sscoter _O_ )

- Stage 6 racing

- HPI

- R1200

-21mm

:tu:

Het verwijderen van de varioring uit een scooter is vanzelfsprekend in Nederland niet toegestaan omdat de overheid nou juist die dingen verplicht erin laat zetten. Dus zijn handleidingen om je hierbij te assisteren niet handig. En nou ben ik heus niet roomser dan de Paus maar bespreken op het forum: maar even niet...... :7

= niet illigaal, zolang je onder de snelheid (65@roller) rijdt mag dit gewoon.

ook mag het op eigen terrein, denk maar aan sprinters die rijden ook niet met een vario ring/plaat :7 maar die mogen ook in Nederland.

en er zijn altijd nog meerdere begrenzers.

Koop gewoon een sport vario ring. Dat zit er toch eentje in, en loopt ie toch sneller :)

Sport vario ring bestaat niet, wel een sport vario wat voor beter toeren verloop zorgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt dat idee maar beter snel uit je kop zetten, denk eens aan de hoge boetes die je gaat krijgen als ze je daarmee aanhouden. Daarbij komt ook nog, dat als jij daarmee een ongeluk veroorzaakt je niert verzekerd bent en jij en je ouders jullie hele leven kunnen betalen. Dus doe nou niet zo stoer en koop gewoon en 50cc scooter.

ALs ik 16 ben ga ik of een aerox halen en als dat te duur uit komt dan toch maar een aprilia sr , mij zie je echt niet zo n dure 180cc kopen hoor en elke 2 meter er vanaf donderen :D Een aprilia sr is goed genoeg om mee naar hogeschool te gaan ..

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind 180cc zowieso een beetje kut, zo hard gaan ze niet vergeleken met een opgefokte 70cc.

en nog ff overdie comment van 50cc, als je daarmee een ongeluk krijgt en je heb hem op 50cc opgevoerd ben je nog de lul.

als k met een EVO50 iemand kapot rijd heb ik even veel problemen als dr70-tje.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke scooter is veilig. Alleen de bestuurder kan gevaarlijk zijn. En snel.. ja elke scooter rijdt of 25 of 45 km tenzij je gaat opfokken. Maar ik vind Piaggio blokken wel retesnel gaan als je gaat ontgrensen enzo

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind een zip wel een flex ding, lekker licht ook.

en idd alles is op te focken. PIA blokjes lopen idd wel fijner dan Mina of peug. bij ontgrenzen maar bij sprints ect. zul je het niet echt meer merken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...