Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb vandaag examen gedaan en ben geslaagd! Van de 50 vragen mag je er 6 fout hebben en ik had er 3 fout. Nu is het nog wachten op mijn rijbewijs. :7 Maar ik ga al wel op mijn scooter naar school. :D

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag examen gedaan en ben geslaagd! Van de 50 vragen mag je er 6 fout hebben en ik had er 3 fout. Nu is het nog wachten op mijn rijbewijs. :7 Maar ik ga al wel op mijn scooter naar school. :D

Groetjes, :cya:

Boris H.

Van harte gefeliciteerd !

Ik moet op 23 oktober examen doen voor me scooter in lelystad.

mvg,2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag examen gedaan en ben geslaagd! Van de 50 vragen mag je er 6 fout hebben en ik had er 3 fout. Nu is het nog wachten op mijn rijbewijs. :7 Maar ik ga al wel op mijn scooter naar school. :D

Groetjes, :cya:

Boris H.

Netjes, hoeland had je geleerd ?

Link to comment
Delen op andere websites

Scooters zuigen.
  1. zand: no way
  2. moder: no way
  3. hange in de bocht: toch zeker niet fatsoenlijk
  4. reiden: niet fatsoenlijk
  5. voor alle watjes die niet kunnen schakelen.

Type eerst eens fatsoendelijk. Ja, als jij van door de modder en zand rijden houd, is dat jou mening. Als je zegt dat scooters niet rijden, of door de bocht, ligt er ook aan wat voor een scooter je hebt.

En voor alle watjes die niet kunnen schakelen ? Dat heb je binnen 5 minuten geleerd, dus daar moet je niks over zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Scooters zuigen.
  1. zand: no way
  2. moder: no way
  3. hange in de bocht: toch zeker niet fatsoenlijk
  4. reiden: niet fatsoenlijk
  5. voor alle watjes die niet kunnen schakelen.

1 en 2: Met een buikschuiver of een crosser met straatbanden zou ik dat ook niet proberen. En waarom zou je door zand en modder gaan rijden?

3: Hoeft ook niet.

4: Waar baseer je dat op, scooters rijden heerlijk (en ja, het is rijden, niet reiden).

5: Wij hebben wel het gemak van een buddy, beenschilden etc. En als jij verkeerd schakelt kan je je versnellingsbak verneuken. Hebben wij ook geen last van.

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Scooters zuigen.
  1. zand: no way
  2. moder: no way
  3. hange in de bocht: toch zeker niet fatsoenlijk
  4. reiden: niet fatsoenlijk
  5. voor alle watjes die niet kunnen schakelen.

1 en 2: Met een buikschuiver of een crosser met straatbanden zou ik dat ook niet proberen. En waarom zou je door zand en modder gaan rijden?

3: Hoeft ook niet.

4: Waar baseer je dat op, scooters rijden heerlijk (en ja, het is rijden, niet reiden).

5: Wij hebben wel het gemak van een buddy, beenschilden etc. En als jij verkeerd schakelt kan je je versnellingsbak verneuken. Hebben wij ook geen last van.

:bier: Nuke[NL]

1 en 2: ik heb crosbanden

3: weet je hoeveel sneller je door de bocht kan als je gaat hangen. (dan hoef je niet af te remmen)

4: omdat ik niet graag op een stoel zit met een stuur vast

5. ik heb nog nooit een versnellings bak verneukt

Link to comment
Delen op andere websites

Scooters zuigen.
  1. zand: no way
  2. moder: no way
  3. hange in de bocht: toch zeker niet fatsoenlijk
  4. reiden: niet fatsoenlijk
  5. voor alle watjes die niet kunnen schakelen.

1 en 2: Met een buikschuiver of een crosser met straatbanden zou ik dat ook niet proberen. En waarom zou je door zand en modder gaan rijden?

3: Hoeft ook niet.

4: Waar baseer je dat op, scooters rijden heerlijk (en ja, het is rijden, niet reiden).

5: Wij hebben wel het gemak van een buddy, beenschilden etc. En als jij verkeerd schakelt kan je je versnellingsbak verneuken. Hebben wij ook geen last van.

:bier: Nuke[NL]

1 en 2: ik heb crosbanden

3: weet je hoeveel sneller je door de bocht kan als je gaat hangen. (dan hoef je niet af te remmen)

4: omdat ik niet graag op een stoel zit met een stuur vast

5. ik heb nog nooit een versnellings bak verneukt

Dat zegt Nuke ook niet. Hij zegt Als je eens verkeerd schakelt, dat je bak kapot kan gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Scooters zuigen.
  1. zand: no way
  2. moder: no way
  3. hange in de bocht: toch zeker niet fatsoenlijk
  4. reiden: niet fatsoenlijk
  5. voor alle watjes die niet kunnen schakelen.

ga lekker uit dit topic weg dan, dit is pure uitlokkerij...

rijden, niet fatsoenlijk? waar de hell slaat dat nou weer op ? elke scooter rijd anders je hebt verschillende zooi die je er onder kan gooie om hem vor jouw aftestellen.

whahaah dat laaste is helemaal geweldig... vind jij je nou echt zo stoer dat je kan schakel, nou toppie hoor ga lekker een schakkel topic oprichten met al je vrienden joh :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

yooo,

Ik heb na 1maand en 1dag eindelijk een uitlaat binnen, het is niet de Yas R black geworden, die werd niet meer geleverd (vandaar duurde het zo lang :duh: ) dus heb ik nu een shot gehaald (werkt ook goed op 50cc +70cclaag/middel) hij was toevallig in de aanbieding dus koste het me maar 150 euro ipv 180+

Hij heeft ook een zwarte demper , en vind hem heel mooi..

Enige probleem is dat hij niet past in me cilinder, dus ik moet vandaag ff het een en ander bij beunen :7

Foto's komen er later nog wel aan en de prestaties (onafgesteld) ook ;)

mzzl

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...