Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Ik kwam vandaag met de scooter van de aldi ( in kampen/ijselmuiden ) en reed net weg, en toen kwam er uit het niets een oude man, die heb ik aangereden(reed 15km/h), hij deed alsof ze been gebroken was, maar had een klein schaafwondje. :ch: Vond wel dat hij zich aanstelde hoor. :ch:

Zou ik hier problemen me krijgen ? :puh:

Ik denk het niet. Anders zou die man zich echt aan stellen om dat te doen twerwijl hij een schaafwontje had.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

licht aan de situatie, negeer jij verkeersborden enzo of rijd jij opgevoerd, dan wel.. maar voor een schaafwondje zullen ze geen onderzoek instellen neem ik aan :7

Die klootzak reed links van de weg, zag hem daarom niet. :N Ik heb nog niks gehoord van politie ofzo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben binnekort ook 16 en ik ga voor de Gilera Citta :)

Koop is bijna rond alleen hij moet nog geschouwd worden, is dit echt noodzakelijk?

Want ik gebruik hem dan alleen om mee te crossen en heel misschien af en toe mee naar school te rijden..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben binnekort ook 16 en ik ga voor de Gilera Citta :)

Koop is bijna rond alleen hij moet nog geschouwd worden, is dit echt noodzakelijk?

Want ik gebruik hem dan alleen om mee te crossen en heel misschien af en toe mee naar school te rijden..

Ja, anders mag je er niet mee rijden. :N Schouwen = keuren. Dat betekend dat als hij neit geschouwd is dan is hij nog niet goedgekeurd en mag hij dus niet op de weg. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is eigenlijk het verschil, tussen geen Vario, en een sport vario ?

Zonder vario gaat je moter sneller kapot. :Y

Ik denk dat je met een sport vario minder snel gaat, maar het wel beter is voor je moter. 8)

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

haha bekend misverstand :)

ik zal het ff proberen uit te leggen :

jullie halen Vario en Vario-RING door elkaar

En bekende begrezner is een Vario-RING of Plaat , die haal je er uit door met een bugetti sleutel het een en ander los te maken , dan zit er voor je Vario (dat grote en, als het goed is gladde, ronde ding) een klein ringetje die de Vsnaar beperkt als het goed is, waar door hij minder hard gaat. Haal je deze er uit (hij zit nieteens vast) dan rijd je iets harder.

Wil je opvoeren dat moet je dit ook altijd doen!

Doe je dit, bewaar dan je varioring, deze kan nog later van pas komen...

Gebruik geen Zuigerstop om je vario ect. los te krijgen dit sloopt van alles.

Stel je moet rolletjes vervangen, dat moet je ook bij je Vario komen (die zitten helemaal achter)

Nou het verschil tussen Sport Vario en Normale is dat de Sport (bv malossi) altijd beter is natuurlijk (sneller ect.)

dus jullie haalden de Vario (het hele ding) en de Vario-ring (het kleine begrenzertje) door elkaar ;)

Hier heb je een goed plaatje van Scooteronline (heb google gebruikt)

zoals je ziet zit er bij de Vsnaar een klein ringetje vlak voor je vario (dat grote ding aan de linkse kant wat behoorlijk glad is)

varioring3.jpg

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben binnekort ook 16 en ik ga voor de Gilera Citta :)

Koop is bijna rond alleen hij moet nog geschouwd worden, is dit echt noodzakelijk?

Want ik gebruik hem dan alleen om mee te crossen en heel misschien af en toe mee naar school te rijden..

Ja, anders mag je er niet mee rijden. :N Schouwen = keuren. Dat betekend dat als hij neit geschouwd is dan is hij nog niet goedgekeurd en mag hij dus niet op de weg. :N

Is het wel zo'n goed idee om dat ding te laten keuren? het kost zoiezo 125 euro. en als die er niet doorheen komt kost het gewoon weer 125 euro. zo kan het nog wel effe doorgaan. En waarom is die niet geschouwt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Heb vandaag een glijder gemaakt in Kampen, maar de schade valt wel mee.

Ik reed door een bocht maar er lag een grote plas en voordat ik het wist gleed ik dwars door de plas, maar ik heb op de voorkant een kras en ik heb mijn standaart een beetje weg geschuurd, me klasgenoten die achter me reden zeiden dat er allemaal vonken vanaf kwamen. :7 Maar met 2fast{0} is alles nog goed, nouja ik was kletsnat . :engel:

Ik heb even wat foto's gemaakt voor de enthousiaste leden. :)

Scooter 1



scooter1kf6.jpg

Scooter 2

scooter3ys4.jpg

De beschadeging

scooter4wc7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...