Jump to content

Scooters

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje.

Ik ben nog te jong voor een brommer,maar ik wil nu al graag eentje kopen voor te crossen in de weide en in doodlopende straatjes. :puh:

Dus weet iemand een goed merk/model,niet te duur,dat ik hiervoor kan gebruiken?

Alvast bedankt. :)

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Als je echt specifiek een schakelbrommer wilt, dan zal ik voor Derbi, Yamaha, of aprilia gaan, erg mooie schakelbrommers, maar ook erg prijzig, maar wel top kwaliteit (en mooooooooooooi :koffie:)

Als je gewoon een ding wil waarmee je uberhaupt de straat niet op mag, zak ik gewoon bij marktplaats bij de catogorie 'crossers' kijken :)

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

Als het puur is voor in de weide en nooit op straat zou ik een pitbike kopen. En anders een yamah DT of dergelijke.

Ik heb een vraagje.

Ik ben nog te jong voor een brommer,maar ik wil nu al graag eentje kopen voor te crossen in de weide en in doodlopende straatjes. :puh:

Dus weet iemand een goed merk/model,niet te duur,dat ik hiervoor kan gebruiken?

Alvast bedankt. :)

Als ze je pakken op een brommer die niet op de weg mag, ben je zwaar de lul, en vooral aangezien je nog te jong bent, kunnen ze je er een prent voor geven, zoals te jong, geen certi, onverzekerd rijden etc..

Al zit je erop en je duwt jezelf vooruit rij je dat ding al, dus je moet er echt lopend mee gaan, en je mag niet overal rijden, bij bv. parkeerplaatsen(van een bedrijf, van de gemeente krijg je wss. nooit toestemming) of stukken grond van een bedrijf moet je eerst toestemming hebben, anders bevind je op gebied waar je niet mag komen.

Maar kijk op marktplaats voor een 125cc crosser, of iets in die zin, denk dat je dat nog het beste kunt doen.

Prijs valt nog mee in principe.

En pak geen 50cc minicrosser, die breken nogal snel en niet echt snel te noemen.

Misschien dit wat?

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Het is trouwens rijden op eigen terrein (een weide :puh: ).

Zelf had een maat van me op zijn 14de al 3 wally's gewoon om wat rond te crossen. Ik zou graag gewoon iets dergelijks hebben om gewoon helemaal kapot te crossen. :puh:

Er mag trouwens ook wat werk aan zijn,vind ik leuk,lekker die dingen uit elkaar halen. :7

Mvg,ik.

Het is trouwens rijden op eigen terrein (een weide :puh: ).

Zelf had een maat van me op zijn 14de al 3 wally's gewoon om wat rond te crossen. Ik zou graag gewoon iets dergelijks hebben om gewoon helemaal kapot te crossen. :puh:

Er mag trouwens ook wat werk aan zijn,vind ik leuk,lekker die dingen uit elkaar halen. :7

Mvg,ik.

Je kan dan ook kijken voor een vespatje ofzo, kun je ook lekker naar de tering rijden :Y

En Tjoef, ik moet zeggen dat je een hele mooie brommer/schakel hebt, maar ga niet burnen op een weg of iets dergelijks, dat kan je band, tandwielen, ketting, versnellingsbak en/of je koppeling naar de klote helpen :puh:

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Wat vinden jullie van m'n Burnout? :D

Ik rij met 'n Yamaha RD50m uit 1977. Niet direct een scooter, maarja :puh:

Op gras dan nog wel xD. Ik burn zo hard dt het gras opspat bij mij met men tzr muahah :puh:.

Overigens heb ik daarstraks een fluitketel geluid gehoord. Als ie stationair draaide. Weet iemand wat dit is?

Geplaatst:

Moechy, mag ik weten wat voorn baantje jij had voordat je aan al dat geld voor je TZR kwam? :)

Is die nu al opgevoerd trouwens ? :7

Geplaatst:
Moechy, mag ik weten wat voorn baantje jij had voordat je aan al dat geld voor je TZR kwam? :)

Is die nu al opgevoerd trouwens ? :7

"Gekregen van men ouders". Moet helft trgbetalen.

Nee is momenteel ng compleet standaard.

Geplaatst:

Op gras dan nog wel xD. Ik burn zo hard dt het gras opspat bij mij met men tzr muahah :puh:.

Jah serieus? Ik heb nog een filmpje liggen van men vriend die een burnout doet met zen TZR, op dat zelfde stukje gras :puh: Maar dat lukt me toch niet op het asalt, en bij hem ook niet. Lukt dat wel bij jou?

En ik ga het ook niet proberen op asfalt, want ik denk dat m'n banden er al 30 jaar aanhangen en dus wel is aan vervanging toe zijn. Bedankt ook voor de waarschuwing, Ferry ;)

Geplaatst:

Jah serieus? Ik heb nog een filmpje liggen van men vriend die een burnout doet met zen TZR, op dat zelfde stukje gras :puh: Maar dat lukt me toch niet op het asalt, en bij hem ook niet. Lukt dat wel bij jou?

En ik ga het ook niet proberen op asfalt, want ik denk dat m'n banden er al 30 jaar aanhangen en dus wel is aan vervanging toe zijn. Bedankt ook voor de waarschuwing, Ferry ;)

Nee asfalt lukt niet. Niet genoeg koppeling. Met men andere uitlaat lukt dit wel tho.

Geplaatst:

Nee asfalt lukt niet. Niet genoeg koppeling. Met men andere uitlaat lukt dit wel tho.

Mrja, dan zijn je banden weer direct versleten :/ Das wel minder.

Geplaatst:

Mrja, dan zijn je banden weer direct versleten :/ Das wel minder.

Dan mag je toch al serieus wat burnen hoor :puh:. Je hebt meer grip als ze al wat afgesleten zijn. Kheb er nu al 1000km op zitten. Maar volgens my gaat men dealer failliet. Dus moet andere zoeken voor te laten afstellen en groot onderhoud. -_-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...