moechy Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 ikke wilt een Rieju rs2 pro En waarom precies dat merk? xD Heb men brommer terug van onderhoud. Daarstraks berg af. 62km/h op teller. Niet slecht voor zo'n standaardbrommertje haha . Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 nah,,, standaard? Hebbie hem al opgevoerd dan? Als je alleen al de begrenzer uit uitlaat haalt kunnen ze al 80 ofzo toch? Reageren
moechy Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 nah,,, standaard? Hebbie hem al opgevoerd dan? Als je alleen al de begrenzer uit uitlaat haalt kunnen ze al 80 ofzo toch? Volledig standaard momenteel nog xD. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik vind de Rieju rs2 gewoon mooi Reageren
flippie13 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) T is wel een B merk (ergens gelezen) En voor het zelfde geld heb je ook een Derbi GPR (A-merk) Of zon ding dat Moechy heeft, een TZR Bewerkt: 26 juni 2009 door flippie13 Reageren
Sjoelie Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik vind de TZR niet zo mooi. Een gpr is ook wel mooi, maar waarom is rieju een b merk? Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Ik vind de TZR niet zo mooi. Een gpr is ook wel mooi, maar waarom is rieju een b merk? Ik vind TZR de mooiste. Hij is niet zo hoekig als GPR of Rieju en ook niet zo rond als RS. Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 A-merken scooters en brommers:Vespa Piaggio Gilera Peugeot Kymco Sym Aprilia Yamaha Derbi Tomos Malaguti Beta B-merken scooters en brommers: Keeway TGB CPI Rieju Generic Sachs C-merken scooters en brommers: Benzhou JMStar Fosti Znen Yiying AGM + vele hier niet nader genoemde merken Ander neem je even een kijkje hier, hier staat allemaal informatie erover Reageren
Sjoelie Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Thanks voor de link. Het ronde van de TZR vind ik juist niet zo mooi, het mag lekker hoekig zijn voor mij Reageren
moechy Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Thanks voor de link. Het ronde van de TZR vind ik juist niet zo mooi, het mag lekker hoekig zijn voor mij Ik zeg net dat de TZR niet al te rond is. Hij heeft een gestroomlijnt uiterlijk en is toch niet al te rond of te hoekig. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Maar toch vind ik de TZR en de het meest de voorkant wel ronder dan bij een GPR. IK vind een Derbi drd ofzoiets ook wel mooi Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Ze zijn allebei mooi, PUNT Derbi DRD evo Derbi senda Derbi nude derbi gpr ze zijn allemaal mooi Bewerkt: 28 juni 2009 door flippie13 Reageren
moechy Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Ik heb eigenlijk al een hele tijd zin om een crosser te kopen. Mar 1. Heb het geld niet en 2. ben blij met men tzr. Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Ik zal pitbike kopen ofzo, met crossers kan je wel mooi door bossen scheuren, maar een jump van 2 meter overleeft die niet xD Reageren
moechy Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Ik zal pitbike kopen ofzo, met crossers kan je wel mooi door bossen scheuren, maar een jump van 2 meter overleeft die niet xD Ik ga juist niks kopen xD. Ben blij met men tzr. Maar ik zou dan ook geen crosser kopen om te crossen maar gewoon voor op de weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.