Sjoelie Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 Haaloo, Weten jullie hoeveel eu ik nou nodig zou hbben om een 2e hands brommer te kopen, het liefste een schakel alleen kom ik daarvoor denk ik voorlopig niet aan het geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 Haaloo, Weten jullie hoeveel eu ik nou nodig zou hbben om een 2e hands brommer te kopen, het liefste een schakel alleen kom ik daarvoor denk ik voorlopig niet aan het geld Je hebt al een nieuwe schakel van Keeway voor ietsje meer dan €1000. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 *bump* Zo de mijne is ondertussen ook weer opgevoerd. Rijdt 70 op de teller dus ongeveer 65 echte. Perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Mijn blok is een paar weken geleden gejat. Gelukkig heb ik nog mijn frame & voorwiel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Mijn blok is een paar weken geleden gejat. Gelukkig heb ik nog mijn frame & voorwiel! Welke setup had je erop zitten? En had je hem in de schuur staan ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Mijn blok is een paar weken geleden gejat. Gelukkig heb ik nog mijn frame & voorwiel! Welke setup had je erop zitten? En had je hem in de schuur staan ofzo? Hij stond inderdaad in de schuur (opengebroken). S6r r1200 uitlaatje HPI 2006 21mm Carb en wat overbrengings-spul dat er niet echt toe doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Mijn blok is een paar weken geleden gejat. Gelukkig heb ik nog mijn frame & voorwiel! Welke setup had je erop zitten? En had je hem in de schuur staan ofzo? Hij stond inderdaad in de schuur (opengebroken). S6r r1200 uitlaatje HPI 2006 21mm Carb en wat overbrengings-spul dat er niet echt toe doet. Dat is wel zonde dat ie gestolen is geworden, altijd kut, vast van die gasten die het zelf niet kunnen betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Mijn blok is een paar weken geleden gejat. Gelukkig heb ik nog mijn frame & voorwiel! Welke setup had je erop zitten? En had je hem in de schuur staan ofzo? Hij stond inderdaad in de schuur (opengebroken). S6r r1200 uitlaatje HPI 2006 21mm Carb en wat overbrengings-spul dat er niet echt toe doet. Dat is wel zonde dat ie gestolen is geworden, altijd kut, vast van die gasten die het zelf niet kunnen betalen. Yep, heeft aardig wat geld gekost. Het ergste was nog dat ze ook mijn kratje bier hadden gestolen, zat ik toch even een avond zonder bier.... tuig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 (bewerkt) Ah, lekker mijn schakeltje terug van een beurtje.. Ik heb een Motorhispania RX 08 die lekker doorrijdt Ik dacht dat Motorhispania een B-merk was, maar de kwaliteit kappen enzo geloof ik wel, het blok is precies hetzelfde als bij de TZr en de RS, AM6 Minarelli... Mijn brommer is bijna helemaal standaard en gaat 110/115 opde teller, opde autoteller 108 ongeveer.(mn pa ging 105 met de auto en ik kwam er langzaam voorbij ) Setup: Delorto 20MM carburateur Vertanding 15-52 (11-52 standaard, en hij trekt echt nog hard) voor de rest is alles standaard. Zels de uitlaat. Met prop erin en er niks aan gedaan ging die 65 wind mee, wind tegen 55 Zonder prop gaat die ongeveer 85 en trekt ie enorm hard met de standaard vertanding. Nu trekt ie nog wel hard en gaat hard, ben er heel blij mee Bewerkt: 8 november 2009 door Nick_Kerkwijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 Ik ben momenteel aan het sparen voor een Ducati Monster dat owned hard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 Ah, lekker mijn schakeltje terug van een beurtje.. Ik heb een Motorhispania RX 08 die lekker doorrijdt Ik dacht dat Motorhispania een B-merk was, maar de kwaliteit kappen enzo geloof ik wel, het blok is precies hetzelfde als bij de TZr en de RS, AM6 Minarelli... Mijn brommer is bijna helemaal standaard en gaat 110/115 opde teller, opde autoteller 108 ongeveer.(mn pa ging 105 met de auto en ik kwam er langzaam voorbij ) Setup: Delorto 20MM carburateur Vertanding 15-52 (11-52 standaard, en hij trekt echt nog hard) voor de rest is alles standaard. Zels de uitlaat. Met prop erin en er niks aan gedaan ging die 65 wind mee, wind tegen 55 Zonder prop gaat die ongeveer 85 en trekt ie enorm hard met de standaard vertanding. Nu trekt ie nog wel hard en gaat hard, ben er heel blij mee RS heeft een Derbi-blok eronder zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ah, lekker mijn schakeltje terug van een beurtje.. Ik heb een Motorhispania RX 08 die lekker doorrijdt Ik dacht dat Motorhispania een B-merk was, maar de kwaliteit kappen enzo geloof ik wel, het blok is precies hetzelfde als bij de TZr en de RS, AM6 Minarelli... Mijn brommer is bijna helemaal standaard en gaat 110/115 opde teller, opde autoteller 108 ongeveer.(mn pa ging 105 met de auto en ik kwam er langzaam voorbij ) Setup: Delorto 20MM carburateur Vertanding 15-52 (11-52 standaard, en hij trekt echt nog hard) voor de rest is alles standaard. Zels de uitlaat. Met prop erin en er niks aan gedaan ging die 65 wind mee, wind tegen 55 Zonder prop gaat die ongeveer 85 en trekt ie enorm hard met de standaard vertanding. Nu trekt ie nog wel hard en gaat hard, ben er heel blij mee RS heeft een Derbi-blok eronder zitten. Het blijft Am6 Minarelli Ik had neon eronder zitten, maar ik kwam er net achter dat die kapot is, kon niet echt tegen water Dalijk even de nieuwe Led staaf eronder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ah, lekker mijn schakeltje terug van een beurtje.. Ik heb een Motorhispania RX 08 die lekker doorrijdt Ik dacht dat Motorhispania een B-merk was, maar de kwaliteit kappen enzo geloof ik wel, het blok is precies hetzelfde als bij de TZr en de RS, AM6 Minarelli... Mijn brommer is bijna helemaal standaard en gaat 110/115 opde teller, opde autoteller 108 ongeveer.(mn pa ging 105 met de auto en ik kwam er langzaam voorbij ) Setup: Delorto 20MM carburateur Vertanding 15-52 (11-52 standaard, en hij trekt echt nog hard) voor de rest is alles standaard. Zels de uitlaat. Met prop erin en er niks aan gedaan ging die 65 wind mee, wind tegen 55 Zonder prop gaat die ongeveer 85 en trekt ie enorm hard met de standaard vertanding. Nu trekt ie nog wel hard en gaat hard, ben er heel blij mee RS heeft een Derbi-blok eronder zitten. Het blijft Am6 Minarelli Ik had neon eronder zitten, maar ik kwam er net achter dat die kapot is, kon niet echt tegen water Dalijk even de nieuwe Led staaf eronder Welke banden liggen er onder bij jou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) Ah, lekker mijn schakeltje terug van een beurtje.. Ik heb een Motorhispania RX 08 die lekker doorrijdt Ik dacht dat Motorhispania een B-merk was, maar de kwaliteit kappen enzo geloof ik wel, het blok is precies hetzelfde als bij de TZr en de RS, AM6 Minarelli... Mijn brommer is bijna helemaal standaard en gaat 110/115 opde teller, opde autoteller 108 ongeveer.(mn pa ging 105 met de auto en ik kwam er langzaam voorbij ) Setup: Delorto 20MM carburateur Vertanding 15-52 (11-52 standaard, en hij trekt echt nog hard) voor de rest is alles standaard. Zels de uitlaat. Met prop erin en er niks aan gedaan ging die 65 wind mee, wind tegen 55 Zonder prop gaat die ongeveer 85 en trekt ie enorm hard met de standaard vertanding. Nu trekt ie nog wel hard en gaat hard, ben er heel blij mee RS heeft een Derbi-blok eronder zitten. Het blijft Am6 Minarelli Ik had neon eronder zitten, maar ik kwam er net achter dat die kapot is, kon niet echt tegen water Dalijk even de nieuwe Led staaf eronder Welke banden liggen er onder bij jou? De enorm goede (vind ik, rijden beter dan de Michelin IMO) Metzeler banden. Kweet niet precies welke. Je hebt echt lekker veel grip ermee, en worden goed warm Bewerkt: 9 november 2009 door Nick_Kerkwijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) Ff een vraagje: Mag je met een autorijbewijs ook gewoon scooter rijden? Ik had gehoord dat het mag maar ik ben er niet zeker van.. Weet iemand dat? Bewerkt: 9 november 2009 door GTAJoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.