moechy Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ah, lekker mijn schakeltje terug van een beurtje.. Ik heb een Motorhispania RX 08 die lekker doorrijdt Ik dacht dat Motorhispania een B-merk was, maar de kwaliteit kappen enzo geloof ik wel, het blok is precies hetzelfde als bij de TZr en de RS, AM6 Minarelli... Mijn brommer is bijna helemaal standaard en gaat 110/115 opde teller, opde autoteller 108 ongeveer.(mn pa ging 105 met de auto en ik kwam er langzaam voorbij ) Setup: Delorto 20MM carburateur Vertanding 15-52 (11-52 standaard, en hij trekt echt nog hard) voor de rest is alles standaard. Zels de uitlaat. Met prop erin en er niks aan gedaan ging die 65 wind mee, wind tegen 55 Zonder prop gaat die ongeveer 85 en trekt ie enorm hard met de standaard vertanding. Nu trekt ie nog wel hard en gaat hard, ben er heel blij mee RS heeft een Derbi-blok eronder zitten. Het blijft Am6 Minarelli Ik had neon eronder zitten, maar ik kwam er net achter dat die kapot is, kon niet echt tegen water Dalijk even de nieuwe Led staaf eronder Welke banden liggen er onder bij jou? De enorm goede (vind ik, rijden beter dan de Michelin IMO) Metzeler banden. Kweet niet precies welke. Je hebt echt lekker veel grip ermee, en worden goed warm Ik heb van die continentals. Ben er met droog weer zeer tevreden over. Bij nat weer daarentegen zijn ze nogal twijfelachtig. Ff een vraagje: Mag je met een autorijbewijs ook gewoon scooter rijden? Ik had gehoord dat het mag maar ik ben er niet zeker van.. Weet iemand dat? Normaal wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Klopt, je mag er gewoon mee scooter rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Volgens mij hangt het ervan af wat voor autorijbewijs je heb. Als ik het goed heb mag je met het oude papiertje geen scooter rijden en met het nieuwe pasje wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Klopt, je mag er gewoon mee scooter rijden. Volgens mij hangt het ervan af wat voor autorijbewijs je heb. Als ik het goed heb mag je met het oude papiertje geen scooter rijden en met het nieuwe pasje wel. Nice! Dan ga ik gewoon meteen voor mijn rijbewijs. 2 vliegen in 1 klap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Klopt, je mag er gewoon mee scooter rijden. Volgens mij hangt het ervan af wat voor autorijbewijs je heb. Als ik het goed heb mag je met het oude papiertje geen scooter rijden en met het nieuwe pasje wel. Nice! Dan ga ik gewoon meteen voor mijn rijbewijs. 2 vliegen in 1 klap. 1 klap waar je 2 jaar op moet wachten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Ik niet, moet nog iets minder dan een jaar.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 En voila myn CDI is ook doorboort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Koop gelijk een hpi =] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 Koop gelijk een hpi =] Wrm? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 ow ik dacht dat er stond doorgebrand, excuses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 ow ik dacht dat er stond doorgebrand, excuses Nee xD. Heb men begrenzing doorboort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 (bewerkt) wat vind men hier van een Yamaha Jog R wordt waarschijnlijk mijn scooter Bewerkt: 19 december 2009 door PorZ19 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Another scooter. Wrm geen aerox dan? Als je toch een scooter koopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Another scooter. Wrm geen aerox dan? Als je toch een scooter koopt. Aerox past niet in mijn Buget vandaar, tenminste beter dan een zip vind ik (eerste keus) Bewerkt: 23 december 2009 door PorZ19 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Another scooter. Wrm geen aerox dan? Als je toch een scooter koopt. Aerox past niet in mijn Buget vandaar, tenminste beter dan een zip vind ik (eerste keus) Hmm dan zou ik toch voor de JogRR gaan. Van plan om op te voeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.