flippie13 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 Derbi oliepompjes zijn ook niet te vertrouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2010 En mijn carburateur lekt weer eens. Ik zat laatst in de schuur ff gas te geven, stap ik er daarna weer af hele plas op de grond. Mijn vriend z'n benzinetank lekt ook maar hij rijd er nog wel mee, en nu heeft hij elke keer een tas op zn rug met daarin 2 1,5 liter flessen gevult met benzine. XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 En mijn carburateur lekt weer eens. Ik zat laatst in de schuur ff gas te geven, stap ik er daarna weer af hele plas op de grond. Mijn vriend z'n benzinetank lekt ook maar hij rijd er nog wel mee, en nu heeft hij elke keer een tas op zn rug met daarin 2 1,5 liter flessen gevult met benzine. XD Hahah wtf. Lekt hij uit je vlotterbak? Was bij mij ook, was een pinnetje losgeraakt wat de vlotter op zn plek houd. Bij mij zeek het er ook uit toen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 En mijn carburateur lekt weer eens. Ik zat laatst in de schuur ff gas te geven, stap ik er daarna weer af hele plas op de grond. Mijn vriend z'n benzinetank lekt ook maar hij rijd er nog wel mee, en nu heeft hij elke keer een tas op zn rug met daarin 2 1,5 liter flessen gevult met benzine. XD Hahah wtf. Lekt hij uit je vlotterbak? Was bij mij ook, was een pinnetje losgeraakt wat de vlotter op zn plek houd. Bij mij zeek het er ook uit toen. Ik zal er even naar moeten kijken wat het veroorzaakt, wat dit begint ondertussen toch wel irritant te worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 @ maddox, is het een brommer met kenteken of zonder kenteken om voor te crossen ofzo? Hij ziet er overigens wel mooi uit, wat heb je al gedaan // moet er nog gebeuren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 @ maddox, is het een brommer met kenteken of zonder kenteken om voor te crossen ofzo? Hij ziet er overigens wel mooi uit, wat heb je al gedaan // moet er nog gebeuren? Hij heeft een kenteken maar is momenteel onverzekerd. Dit is de To Do list: - Oppoetsen - Nieuwe uitlaat - Afstellen( top priority) - Kabels goed laten lopen(koppelingskabel loopt nu recht over mn kilometerteller, dat is denk ik ook niet echt de bedoeling...) - Kap voor op blok(ben even de naam ervan kwijt) - Lek zoeken + repareren - Langzamer laten lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Zojuist de uitlaat eraf gehaald omdat als het goed is er morgen een originele uitlaat aankomt. ^^ Daarnet ook even de carburateur van binnen schoongemaakt, nu lekt hij tenminste niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Als ik 16 ben, en heb het gehaald wil ik een Aerox of een Retro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Ik ga als ik 18 ben naast m'n auto gewoon ee quad kopen, en daarna tegen m'n neef ( 1 jaar ouders ) scheuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Ik wil als ik 16 ben een Yamaha TZR kopen. Alleen vind iedereen dat een brommer niet bij me past. Ik heb overigens wel genoeg geld voor zo'n TZR. Heeft iemand eventuele andere ideeën ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Ik wil als ik 16 ben een Yamaha TZR kopen. Alleen vind iedereen dat een brommer niet bij me past. Ik heb overigens wel genoeg geld voor zo'n TZR. Heeft iemand eventuele andere ideeën ?? Laat je eens niet beïnvloeden door "de rest?" Overigens zou ik hem wel 2dehands kopen als ik jou was. Is ie al ingereden en dergelijke. Best wel leuk brommertje als ie opgevoert is en goed afgesteld is. Heb er zelf ook 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Hallo, Ik ben Amfetamientje. *hallo Amfetamientje* Ik ben nu 1 jaar scooter-clean. *applaus* Ik crave weer naar sprinters en kan me bijna niet inhouden om weer een project op te starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Hallo, Ik ben Amfetamientje. *hallo Amfetamientje* Ik ben nu 1 jaar scooter-clean. *applaus* Ik crave weer naar sprinters en kan me bijna niet inhouden om weer een project op te starten. Doe wat je niet laten kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Als ik even 2000 euro uit de grond zou kunnen trekken zou ik het zo doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Ik wil als ik 16 ben een Yamaha TZR kopen. Alleen vind iedereen dat een brommer niet bij me past. Ik heb overigens wel genoeg geld voor zo'n TZR. Heeft iemand eventuele andere ideeën ?? Laat je eens niet beïnvloeden door "de rest?" Overigens zou ik hem wel 2dehands kopen als ik jou was. Is ie al ingereden en dergelijke. Best wel leuk brommertje als ie opgevoert is en goed afgesteld is. Heb er zelf ook 1. Ah oke. ik koop hem ook 2dehands. En ik laat me niet beinvloeden door die kneusjes uit men klas Ik spuit hem eventueel wel over want dat Yamaha blauw vind ik niet zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.