Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

feli met je scoot man, hoe duur was hij?

PS sloop die spiegels er gelijk af :7

ja ja die gaan er zeker af :D hij was 1550 € maar hij staat er nog en word nagekeken en als ik hem heb gaan de spiegels er af en de snelheid omhoog :engel:

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

feli met je scoot man, hoe duur was hij?

PS sloop die spiegels er gelijk af :7

ja ja die gaan er zeker af :D hij was 1550 € maar hij staat er nog en word nagekeken en als ik hem heb gaan de spiegels er af en de snelheid omhoog :engel:

En andere kleur hoop ik ? Want dit is bagger.

Link to comment
Delen op andere websites

tja als je van spinneman houd dan snap ik het wel, zelf had ik ook wat anders gedaan omdat er meerdere van dit type zijn maar dat moet je zelf weten :)

zelf spuiten is trouwens erg makkelijk vriend van me heeft het laatst met zijn neos gedaan (zwart/goud)

Link to comment
Delen op andere websites

nouw valt wel mee hoor, het lastige is als je glansend zwart wilt krijgen.. (heb je ook weer speciale zooi voor nodoig)

maar hij heeft geen luchtbelletjes oid... gewoon goed schuren primer (of hoe je het ook schrijft :7 ) en geleidlijk spuiten met fatoenlijke bussen... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

tja als je van spinneman houd dan snap ik het wel, zelf had ik ook wat anders gedaan omdat er meerdere van dit type zijn maar dat moet je zelf weten :)

zelf spuiten is trouwens erg makkelijk vriend van me heeft het laatst met zijn neos gedaan (zwart/goud)

hier waar ik woon in flevo-land zijn er niet veel spidermans en deze scooter is verbreed maar ik houd hem in het begin zo en laat hem later overspuiten ;) maar genoeg over mij scooter :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

die van gaat gwoon 80 lopen want ik moet 20km heen en 20 km trug om naar school te gaan dus ik kan het wel gebruiken ;) maar een 70cc hoeft voor mij neit :puh:

Zelfde, voor mij hoeft dat niet zo perse. Voor de snelheid, kan ik ook 50cc behouden. Alleen het geluid van een 70'er op een Beta. Klinkt zo gruwelijk mooi.

Maar over snelheid, bij een Aerox. Als je daar Race Vario, en Race Koppeling inzet, looptie al als een trein !

Link to comment
Delen op andere websites

die van gaat gwoon 80 lopen want ik moet 20km heen en 20 km trug om naar school te gaan dus ik kan het wel gebruiken ;) maar een 70cc hoeft voor mij neit :puh:

Zelfde, voor mij hoeft dat niet zo perse. Voor de snelheid, kan ik ook 50cc behouden. Alleen het geluid van een 70'er op een Beta. Klinkt zo gruwelijk mooi.

Maar over snelheid, bij een Aerox. Als je daar Race Vario, en Race Koppeling inzet, looptie al als een trein !

oke maar heb een sr

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...