.Sharingan Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 Rox zit juist lekker, en neos heeft een lang zadel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 rox zit kut als je achterop moet, dat bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 ik heb deze scooter gekocht (met maar 800 km :O ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 rox zit kut als je achterop moet, dat bedoel ik Oh, idd ik heb deze scooter gekocht (met maar 800 km :O ) Spiderman xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 feli met je scoot man, hoe duur was hij? PS sloop die spiegels er gelijk af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) feli met je scoot man, hoe duur was hij?PS sloop die spiegels er gelijk af ja ja die gaan er zeker af hij was 1550 € maar hij staat er nog en word nagekeken en als ik hem heb gaan de spiegels er af en de snelheid omhoog Bewerkt: 6 september 2007 door 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 feli met je scoot man, hoe duur was hij?PS sloop die spiegels er gelijk af ja ja die gaan er zeker af hij was 1550 € maar hij staat er nog en word nagekeken en als ik hem heb gaan de spiegels er af en de snelheid omhoog En andere kleur hoop ik ? Want dit is bagger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 tja als je van spinneman houd dan snap ik het wel, zelf had ik ook wat anders gedaan omdat er meerdere van dit type zijn maar dat moet je zelf weten zelf spuiten is trouwens erg makkelijk vriend van me heeft het laatst met zijn neos gedaan (zwart/goud) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 En erg makkelijk om Luchtbelletjes in de lak te krijgen. Ik geef liever wat geld aan me broer, dat hij het Professioneel spuit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 nouw valt wel mee hoor, het lastige is als je glansend zwart wilt krijgen.. (heb je ook weer speciale zooi voor nodoig) maar hij heeft geen luchtbelletjes oid... gewoon goed schuren primer (of hoe je het ook schrijft ) en geleidlijk spuiten met fatoenlijke bussen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 tja als je van spinneman houd dan snap ik het wel, zelf had ik ook wat anders gedaan omdat er meerdere van dit type zijn maar dat moet je zelf weten zelf spuiten is trouwens erg makkelijk vriend van me heeft het laatst met zijn neos gedaan (zwart/goud) hier waar ik woon in flevo-land zijn er niet veel spidermans en deze scooter is verbreed maar ik houd hem in het begin zo en laat hem later overspuiten maar genoeg over mij scooter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 haha tja ik heb ook weinig plannen, tot nu toe nog 85 euro afbetalen en dan ben ik uit mijn schulden ik denk dat ik over een jaartje ongeveer 70cc wil gaan halen maar da kost nog al wat dus ga ik rustig aan sparen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2007 die van gaat gwoon 80 lopen want ik moet 20km heen en 20 km trug om naar school te gaan dus ik kan het wel gebruiken maar een 70cc hoeft voor mij neit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2007 die van gaat gwoon 80 lopen want ik moet 20km heen en 20 km trug om naar school te gaan dus ik kan het wel gebruiken maar een 70cc hoeft voor mij neit Zelfde, voor mij hoeft dat niet zo perse. Voor de snelheid, kan ik ook 50cc behouden. Alleen het geluid van een 70'er op een Beta. Klinkt zo gruwelijk mooi. Maar over snelheid, bij een Aerox. Als je daar Race Vario, en Race Koppeling inzet, looptie al als een trein ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2007 die van gaat gwoon 80 lopen want ik moet 20km heen en 20 km trug om naar school te gaan dus ik kan het wel gebruiken maar een 70cc hoeft voor mij neit Zelfde, voor mij hoeft dat niet zo perse. Voor de snelheid, kan ik ook 50cc behouden. Alleen het geluid van een 70'er op een Beta. Klinkt zo gruwelijk mooi. Maar over snelheid, bij een Aerox. Als je daar Race Vario, en Race Koppeling inzet, looptie al als een trein ! oke maar heb een sr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.