onbekendeIV Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) kijk dit is mn Gilera GSM in levende lijve http://www.youtube.com/watch?v=6JqbJJcCUE4 sorry het is wat donker! ja! Trouwens de Derbi X race is toch ook een Gilera? want hij lijkt van achter best sterk op de GSM van mij Derbi X race: GSM; Bewerkt: 8 maart 2011 door onbekendeIV Reageren
flippie13 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Volgens mij zit het verschil hem in het motorblok, jouw uitlaat is rechtsom (mijne linksom) en de kappenset is natuurlijk anders. Qua frame is het ook anders, en waarschijnlijk hebben elk ook ander veersysteem. Alhoewel ze wel op elkaar lijken, maar dat doet ook een DT50, een Xrace, een GSM en een Motohispania Furia met elkaar Is gewoon 't zelfde model. Binnekort maak ik denk ik ook wel een filmpje over mijn xrace, aankomende woensdag doe ik examen en dan hoop ik ook dat ik slaag + vrijdag me rijbewijs kan ophalen Reageren
jordib12 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Mooi dingentje OnbekendeIV! Ik heb een MBK booster oud model, met als uitlaat een Leovince ZX of zoals we hier in West-Vlaanderen zeggen een "krulle". Reageren
moechy Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Mooi dingentje OnbekendeIV! Ik heb een MBK booster oud model, met als uitlaat een Leovince ZX of zoals we hier in West-Vlaanderen zeggen een "krulle". Die ZX'jes trekken als beesten maar qua topsnelheid kan je beter een TT nemen. En ik heb al die krullers niet nodig . Passen niet eens. Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Mooi dingentje OnbekendeIV! Ik heb een MBK booster oud model, met als uitlaat een Leovince ZX of zoals we hier in West-Vlaanderen zeggen een "krulle". Die ZX'jes trekken als beesten maar qua topsnelheid kan je beter een TT nemen. En ik heb al die krullers niet nodig . Passen niet eens. Je brommer al over de toonbank gekregen trouwens? Het schakelen heb ik inmiddels volledig onder de knie Het terug schakelen doe ik soms nog wel een beetje moeilijk over, maar voorde rest gaat alles top. Aankomende woensdag praktijk examen en dan hoop ik eind deze week (vrijdag dus ) op me nieuwe fiets te rijden, legaal Reageren
jordib12 Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 (bewerkt) Ik wou eingelijk ook een schakelbrommer omdat op de mijne moet je gewoon maar gas geven, met schakelen verveel je je niet. Bewerkt: 12 maart 2011 door jordib12 Reageren
moechy Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Mooi dingentje OnbekendeIV! Ik heb een MBK booster oud model, met als uitlaat een Leovince ZX of zoals we hier in West-Vlaanderen zeggen een "krulle". Die ZX'jes trekken als beesten maar qua topsnelheid kan je beter een TT nemen. En ik heb al die krullers niet nodig . Passen niet eens. Je brommer al over de toonbank gekregen trouwens? Het schakelen heb ik inmiddels volledig onder de knie Het terug schakelen doe ik soms nog wel een beetje moeilijk over, maar voorde rest gaat alles top. Aankomende woensdag praktijk examen en dan hoop ik eind deze week (vrijdag dus ) op me nieuwe fiets te rijden, legaal We zijn al over de prijs akkoord gegaan. €1400 gaat ie weg. Maja financieel heb ik geen probleem meer aangezien dit geld naar men pa gaat voor zen camionette. Ik wou eingelijk ook een schakelbrommer omdat op de mijne moet je gewoon maar gas geven, met schakelen verveel je je niet. Koop mijne over . Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Vandaag ga ik maar even mijn brommer grondig schoonmaken, genoeg middeltjes naast me staan dus dat komt wel goed Waar ik echt me best op ga doen zijn me velgjes, mooie chrome (/ aluminium) velgjes, ik vind dat die MOETEN glimmen Reageren
moechy Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Vandaag ga ik maar even mijn brommer grondig schoonmaken, genoeg middeltjes naast me staan dus dat komt wel goed Waar ik echt me best op ga doen zijn me velgjes, mooie chrome (/ aluminium) velgjes, ik vind dat die MOETEN glimmen Heb ik vorig weekend ook gedaan. Het was nodig. De kappen die wit zijn, waren meer zwart dan wit xD. Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Vandaag ga ik maar even mijn brommer grondig schoonmaken, genoeg middeltjes naast me staan dus dat komt wel goed Waar ik echt me best op ga doen zijn me velgjes, mooie chrome (/ aluminium) velgjes, ik vind dat die MOETEN glimmen Heb ik vorig weekend ook gedaan. Het was nodig. De kappen die wit zijn, waren meer zwart dan wit xD. Haha Bij de verkoop kan ik het wel snappen. Bij mij is het niet echt nodig eigenlijk, maar ik heb deze week rijbewijs dus wil ik dat ding helemaal blikend hebben wanneer ik er voor het eerst mee naar school gaat, ziet die er toch net nieuwer uit En kheb afgesproken met vriend om binnekort hele fotosessie te doen, dus dan is schoon wel beter Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 ff over iets heel anders: dit topic moet eigelijks anders heten! namelijk Scooters én brommers topic! wie is het mee eens? Reageren
jordib12 Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Hey, ik heb een probleempje denk ik! Mijn lampje voorlicht spring namelijk wel veel nu is het me 3de lampje in 1 Maand tijd, ze springen heel rap. Is dat gewoon pech, of kan er iets anders mee te maken hebben? Alvast bedankt! Reageren
moechy Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 ff over iets heel anders: dit topic moet eigelijks anders heten! namelijk Scooters én brommers topic! wie is het mee eens? akkoord Hey, ik heb een probleempje denk ik! Mijn lampje voorlicht spring namelijk wel veel nu is het me 3de lampje in 1 Maand tijd, ze springen heel rap. Is dat gewoon pech, of kan er iets anders mee te maken hebben? Alvast bedankt! Dat is zeker niet normaal. Ik doe al 2jaar met dezelfde lampjes xD. Heb net men achterlicht lampje vervangen. Reageren
jordib12 Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 ff over iets heel anders: dit topic moet eigelijks anders heten! namelijk Scooters én brommers topic! wie is het mee eens? akkoord Hey, ik heb een probleempje denk ik! Mijn lampje voorlicht spring namelijk wel veel nu is het me 3de lampje in 1 Maand tijd, ze springen heel rap. Is dat gewoon pech, of kan er iets anders mee te maken hebben? Alvast bedankt! Dat is zeker niet normaal. Ik doe al 2jaar met dezelfde lampjes xD. Heb net men achterlicht lampje vervangen. Ja, die brommer heb ik nu al 12 jaar in de garage staan, men vader rijdt er al zo lang mee nooit 1 lampje gesprong, nu sinds kort is er 1tje gesprongen gewoon vervangen, en 2 weken later was er alweer een andere gesprongen, ik weet echt niet wat het zou kunnen zijn! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Misschien geeft je dynamo teveel stroom af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.