Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Binnenkort misschien dit ding erbij in de schuur:

Is van een vriend, maar die willen we hier opknappen.

Zit alleen geen kenteken op, of is het een 100/125cc?

atm zit er geloof ik een 125 CC blok onder, maar we krijgen verschillende blokken mee. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Binnenkort misschien dit ding erbij in de schuur:

Is van een vriend, maar die willen we hier opknappen.

Zit alleen geen kenteken op, of is het een 100/125cc?

atm zit er geloof ik een 125 CC blok onder, maar we krijgen verschillende blokken mee. :puh:

Wat ik gezien heb is dat als je een 125cc opknapt, er een paar crossbanden onder leg, en bij een crossbaan verkoopt je er flink meer voor kan vangen dan op marktplaats. Zelfs voor die oudere crossers.

Maar jij ehb wel mazzel met die barrels in jouw buurt te vinden. Hier in de buurt heb je echt niks. Of heeft je pa een pickup truck ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort misschien dit ding erbij in de schuur:

Is van een vriend, maar die willen we hier opknappen.

Zit alleen geen kenteken op, of is het een 100/125cc?

atm zit er geloof ik een 125 CC blok onder, maar we krijgen verschillende blokken mee. :puh:

Wat ik gezien heb is dat als je een 125cc opknapt, er een paar crossbanden onder leg, en bij een crossbaan verkoopt je er flink meer voor kan vangen dan op marktplaats. Zelfs voor die oudere crossers.

Maar jij ehb wel mazzel met die barrels in jouw buurt te vinden. Hier in de buurt heb je echt niks. Of heeft je pa een pickup truck ofzo?

Pa heeft een aanhangwagen. :puh:

Rieju RR hadden we ongeveer 25km~ verderop opgehaald, bij iemand van mn vaders werk.

TMS Motard komt uit Friesland(da's dus wel stukje rijden, ik kom nml uit noord holland noord.)

Honda MT5 is van een vriend van me die 11KM verderop woont, geen idee waar hij die gekocht heeft. :puh:

EDIT:

Dit is m, met een ander blok:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik ben net 16 en ik zou graag zo'n voertuig op 2 wielen kopen :puh: Met welke typen kan ik rijden, kopen en hoeveel geld moet ik ervoor wegleggen, voor een deftig tweewielertje?

Heb je zelf al een beetje rondgekeken naar wat je wilt? Prijzen verschillen namelijk nogal.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik ben net 16 en ik zou graag zo'n voertuig op 2 wielen kopen :puh: Met welke typen kan ik rijden, kopen en hoeveel geld moet ik ervoor wegleggen, voor een deftig tweewielertje?

50 CC, maximaal 45 km met helm, 25 zonder, rijbewijs nodig, kosten hiervan liggen in Belgie anders denk ik, ik ben iig 320 euro kwijt aan me totale rijbewijs ;) Brommer zelf kan vanaf 500- ~ maar houdt rekening met verzekering en brandstof, verzekering pak 'm beet 15 per maand, brandstof hangt van jezelf af, brommers tot scooters lopen 1/20 tot 1/40 ongeveer, hangt natuurlijk ook van je eigen rijstyle af.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit een algemeen 'ik-heb-er-geen-verstand-van-dus-zoek-het-maar-voor-me-uit' topic? Begint er wel steeds meer op te lijken. Kijk rond, zie je iets wat je echt vet lijkt, doe er dan verder research naar.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey

Ik ben net 16 en ik zou graag zo'n voertuig op 2 wielen kopen :puh: Met welke typen kan ik rijden, kopen en hoeveel geld moet ik ervoor wegleggen, voor een deftig tweewielertje?

Je kan altyd mijne overkopen als je wil :). Je woont toch niet zo heel ver van me vandaan. Voor meer info over fzo over de wetgeving in belgië, geef je me maar een Pb'tje hé miekje :puh:. Of voor eventuele interesse mag dat ook natuurlijk :puh:. Dan schiet ik wel wat plaatjes voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Gister in een ietwat dronken bui kwam een vriend met het idee om de prop uit de uitlaat van een Zip 4t te halen, dus wij naar garage, binnen 5 minuten ligt de uitlaat en een paar kappen op de stoel ernaast, zit er geen prop in de uitlaat :7 Of hij zit op een andere plek, maar waar je hem aansluit zat die iig niet. Dus wij balen, probeerde de uitlaat er weer op te schroeven, lukte dat niet... Ongeveer een uur/1.5 uur later zat de uitlaat er pas op, :7

Ik heb overigens een brommer gezien die ik wel wil kopen, kwil alleen nog een keurtestje en als die goed is koop ik hem :) Maar dat zei ik vorige keer ook, en toen werd ik opgelicht :$

Link to comment
Delen op andere websites

Tis een viertakt, denk eerder dat ie op de inlaat of elektronisch begrenst zit.

De zip? De vario is er iig uitgehaald, hij heeft een top van ongeveer 50 km/h, standaard. Is die dan nog ergens begrensd, of is dat ding compleet begrenst met een vario?

Link to comment
Delen op andere websites

Tis een viertakt, denk eerder dat ie op de inlaat of elektronisch begrenst zit.

De zip? De vario is er iig uitgehaald, hij heeft een top van ongeveer 50 km/h, standaard. Is die dan nog ergens begrensd, of is dat ding compleet begrenst met een vario?

Je CDI is begrenst, kijk maar even op google, best veel info erover ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tis een viertakt, denk eerder dat ie op de inlaat of elektronisch begrenst zit.

De zip? De vario is er iig uitgehaald, hij heeft een top van ongeveer 50 km/h, standaard. Is die dan nog ergens begrensd, of is dat ding compleet begrenst met een vario?

Je CDI is begrenst, kijk maar even op google, best veel info erover ;)

Als dat hetzelfde is als bij de tzr moet je gewoon door de "O" MORIC boren. En dat gaatje opvullen met Siliconen. Dan heb je eigenlijk de toerenbegrenzing eruitgehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...