Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Morgen gaat de brommer door een keuring en als die daar goed doorgaat dan heb ik over 1 tot 2 week een nieuw rukobject in de schuur staan :) Yamaha DT50X, 4500 km gelopen, Derbi DRD voorkapje, Leovince V6 eronder, krijg een 2de V6 erbij, die ga ik miss ook keertje aansluiten :)

Netjes alhoewel V6 kutgeluid heeft :puh:.

Agj, het fijne aan dempers is dat je ze bijna elke straathoek kan kopen, dusja :puh: Maar ze zijn wel een lust voor het oog, het ziet er echt gewoon mooi uit vind ik :puh:107753341858cdk.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Erg mooi, maar die voorkap vind ik de hele brommer wat naar beneden halen. :/ Wat ben je van plan er aan te veranderen of hou je em zo?

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf stoor ik me daar niet zo aan, maar is wel een puntje van twijfel voor mij. Maar bekijk het zo, voor 50 euro heb je een ander voorkapje, en aanbod genoeg :) miss een booskijker van Derbi Senda erop zetten, deze is van een Derbi DRD :puh: En wat ik er zelf aan wil doen, sja, miss beschijden 1 of 2 stickers erop plakken (op achterbrug bijv.).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb samen met een vriend van mij een fiets in elkaar gezet, we hadden eerst een 110cc grasmaaier motor met rol erop, maar dat wou niet goed lukken omdat die motor de hele tijd kuren had.

http://www.youtube.com/watch?v=8OsHO6cDyU8

Hier is het andere resultaat;

12068712225npse.jpg

1951 HMW blokje 49cc

12068712575kk27.jpg

Stuur van een minibike

12068713175z7hf.jpg

Gaten in de rem geboort, omdat ze bij hoge snelheden blokkeren.

12068713825fd1d.jpg

Ketting aandrijving met distributie rol van een auto. het tandwiel is met vier m8 bouten vast geschroefd op het andere fiets tandwiel waardoor we 3 versnellingen hebben (Naaf)

12068714485l2st.jpg

Originele uitlaat.

We hebben nog geen tests gemaakt omdat hij nog geen tank heeft :puh:, maar hij zal waarschijnlijk wel boven de 60 km/h komen.

We zouden er eerst een Binnenrotor op zetten, maar daar was van alles mis mee dus dat plan hebben we maar links laten liggen.

Het blokje zelf loopt heel mooi! Dat voor die leeftijd!

Verder nog een Suzuki GS50 samoerai;

12068715025aeo6.jpg

Opgebouwd uit A50P onderdelen, en een sterkere vertanding, loopt origineel 50 km/h. Maar trekt als een beest!

Jammergenoeg kan je dan helaas niet volgas blijven rijden op top omdat hij dan te veel toeren maakt....

Bewerkt: door Zufski
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb samen met een vriend van mij een fiets in elkaar gezet, we hadden eerst een 110cc grasmaaier motor met rol erop, maar dat wou niet goed lukken omdat die motor de hele tijd kuren had.

We hebben nog geen tests gemaakt, maar hij zal waarschijnlijk wel boven de 60 km/h komen.

We zouden er eerst een Binnenrotor op zetten, maar daar was van alles mis mee dus dat plan hebben we maar links laten liggen.

Het blokje zelf loopt heel mooi! Dat voor die leeftijd!

Gaat je frame niet naar de kloten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb samen met een vriend van mij een fiets in elkaar gezet, we hadden eerst een 110cc grasmaaier motor met rol erop, maar dat wou niet goed lukken omdat die motor de hele tijd kuren had.

We hebben nog geen tests gemaakt, maar hij zal waarschijnlijk wel boven de 60 km/h komen.

We zouden er eerst een Binnenrotor op zetten, maar daar was van alles mis mee dus dat plan hebben we maar links laten liggen.

Het blokje zelf loopt heel mooi! Dat voor die leeftijd!

Gaat je frame niet naar de kloten?

Het frame is wel sterk genoeg, maar we hadden wel problemen met de lagers en dergelijke, die hebben we weer gefikst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil deze scooter :eten: Een Jawa 20, jammer dat ze haast niet in Nederland zijn.

Jawa-20.jpg

Wat een gedrocht. :7

@ Flippie, mooi ding! :tu:

Ik ga binnenkort wat Monster stickers bestellen, mn zwarte kappenset erbij halen en even mooi decoreren en die er dan opschroeven ipv mn groene kappenset. :D

Link to comment
Delen op andere websites

12068713825fd1d.jpg

Ketting aandrijving met distributie rol van een auto. het tandwiel is met vier m8 bouten vast geschroefd op het andere fiets tandwiel waardoor we 3 versnellingen hebben (Naaf)

Ik dacht al, zie ik een spanrol? :schater:

Houd dat een beetje denk je?

Link to comment
Delen op andere websites

-zelfgemaakte fiets / brommer ding-

Erg mooi ding! Vrienden van mij hadden dat ook een keertje gedaan, minibike motortje op een fiets gezet (mountainbike, motor tussen de benen) en zelf vervolgens een uitlaat voor gemaakt. Knallen dat dat ding deed! Haha, ik weet nu nog dat geluid toen die de eerste keer gestart werd in de garage, hahaha, zelfs de buren kwamen even kijken XD

Voor mijn brommer wordt nu een rapport opgesteld of het geen verneuking van mijn geld is, ik hoop echt dat hij vrijwel foutloos is (op achterband na, die's zo glad als een spiegel), want dan hoop ik dat die aan het eind van de week nog hier in de garage staat :)

Link to comment
Delen op andere websites

heb de oplader van de buurman geleend en mijn accu eraan gegooid de hele nacht

vanochtend stond hij op vol ipv van half vol

maar dat maakte geen verschil.

ik ga vanmiddag maar even een zaakje opzoeken :puh:

Geen verschil in wat?

Link to comment
Delen op andere websites

heb de oplader van de buurman geleend en mijn accu eraan gegooid de hele nacht

vanochtend stond hij op vol ipv van half vol

maar dat maakte geen verschil.

ik ga vanmiddag maar even een zaakje opzoeken :puh:

Geen verschil in wat?

In slecht starten d8 ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...