Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Binnenkort ga ik met een vriend oude brommers opknappen. Zijn vader heeft namelijk een enorme loods met van alles erin, waaronder ook scooters en brommers. Die dingen gaan we opknappen en dan verkopen. Kan je zeker wel wat winst mee maken, denk ik. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Binnenkort maar beginnen met me Theorie lessen, en zorgen dat ik zo snel mogelijk na me 16e winter op een 'gemotoriseerd voertuig' kan gaan zitten :D

Ik moet ook maar eens een theorieboek erbij pakken. :puh: Ik word 8 November zestien, ik zou toch het liefst wel rond die tijd naar school rijden. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort maar beginnen met me Theorie lessen, en zorgen dat ik zo snel mogelijk na me 16e winter op een 'gemotoriseerd voertuig' kan gaan zitten :D

Ik moet ook maar eens een theorieboek erbij pakken. :puh: Ik word 8 November zestien, ik zou toch het liefst wel rond die tijd naar school rijden. ^^

Haha, ik word pas 6 januari 16, maar met theorie lessen mag je al 3 maanden van te voren beginnen, en me ouders betalen het rijbewijs (voor verjaardag) dus dan zorg ik dat ik zo snel mogelijk na me verjaardag iig een rijbewijs heb zodat ik legaal op scooters van vrienden kan rondrijden. Zelf verwacht ik rond maart (hoop eerder!) een schakel te kopen. Dan is hopelijk net de sneeuw weg en begint het lekker tour weer te worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort maar beginnen met me Theorie lessen, en zorgen dat ik zo snel mogelijk na me 16e winter op een 'gemotoriseerd voertuig' kan gaan zitten :D

Ik moet ook maar eens een theorieboek erbij pakken. :puh: Ik word 8 November zestien, ik zou toch het liefst wel rond die tijd naar school rijden. ^^

Haha, ik word pas 6 januari 16, maar met theorie lessen mag je al 3 maanden van te voren beginnen, en me ouders betalen het rijbewijs (voor verjaardag) dus dan zorg ik dat ik zo snel mogelijk na me verjaardag iig een rijbewijs heb zodat ik legaal op scooters van vrienden kan rondrijden. Zelf verwacht ik rond maart (hoop eerder!) een schakel te kopen. Dan is hopelijk net de sneeuw weg en begint het lekker tour weer te worden :)

Ik moet helaas zelf mn rijbewijs betalen, maar mijn zus zei dat het rijbewijs in Nederland in Maart 2011 weer goedkoper zou worden. Weet iemand hier meer van? :S

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me wel heel stug, je betaald nu al de hoofdprijs voor scooter rijbewijs halen.

Ik ga zo'n pakket nemen, 10 theorielessen à 1.5 uur elk, en 4 praktijklessen, beide hebben ook examen, hiervoor betaal ik dan 375 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit toch te twijfelen om m'n schakel te verkopen. Na de winter is ie waarschijnlijk helemaal geen donder meer waard met pekel + gladheid. Maar aan de andere kant wil ik toch wel blijven rijden op de brommer. Zo'n saai scootertje is dan ook weer niks voor mij want ik wil snel gaan en een beetje een mooi ding hebben.

Dan het liefst een Microcar maar die dingen zijn godsgruwlijk duur. :puh:

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Koop een andere erbij? Ik ben nog geeneens 16 en ik heb ook 2 brommers.

Mwah denk het niet, hou mijn geld wel nu voor een auto denk ik. Misschien als ik een oud goedkoop 45 wagentje tegenkom wat nog opgeknapt kan worden dat ik zoiets koop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rijd al een jaar zonder certificaat omdat ik het veels te duur vind, alleen ik hou me wel keurig aan de regels dus ben nog nooit aangehouden.

Trouwens op de scooter van me pa een PGO T-Rex 50, die loopt 80 op de teller en 68,5 op GPS.

Allen ga binnenkort een crossbrommer kopen aangezien scooters flut zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Scooters klinken als stofzuiger vind ik, maar een speedfight 2, aerox, beta, zip, neos of Vespa (als je gay bent) kan er nog wel wezen. Tomos koop je vanwege het praktische nut en dat die dingen bijna geen onderhoud nodig hebben, schakelbrommers zijn toch de vetste, gaan meestal het hards, zien het er beste uit, mooi geluidje, etc.

Zonder rijbewijs rijden heeft overigens wel risico's, als je iemand aanrijdt die daardoor arbeidsongeschikt raakt, zit je je hele leven ongeveer in de schuld. Zelf doe ik het ook wel, maar echt lange stukken niet. Van onze school naar de stad, of van school naar gymveld, dat rijdt ik meestal :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Scooters klinken als stofzuiger vind ik, maar een speedfight 2, aerox, beta, zip, neos of Vespa (als je gay bent) kan er nog wel wezen. Tomos koop je vanwege het praktische nut en dat die dingen bijna geen onderhoud nodig hebben, schakelbrommers zijn toch de vetste, gaan meestal het hards, zien het er beste uit, mooi geluidje, etc.

Zonder rijbewijs rijden heeft overigens wel risico's, als je iemand aanrijdt die daardoor arbeidsongeschikt raakt, zit je je hele leven ongeveer in de schuld. Zelf doe ik het ook wel, maar echt lange stukken niet. Van onze school naar de stad, of van school naar gymveld, dat rijdt ik meestal :puh:

Ik rijd altijd door het bos, zo'n standaard uitlaat maakt toch amper "geluid" maar scooters zijn echt 100x niks off-road :puh:

Daarom wil ik een cross-brommer om lekker door het bos te scheuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop een andere erbij? Ik ben nog geeneens 16 en ik heb ook 2 brommers.

Welke heb je dan nog naast je MH?

hyosung rush challenger, ziet er idd debiel uit. Komt uit mn vriend z'n vader zn loods, en we gaan hem opknappen en dan verkopen.

Ik ga misschien nog frame van Rieju RS2 aanschaffen, maar dat weet ik nog niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...