Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Vriend van me heeft gisterochtend een scooterongeluk gehad, hij ging met z'n beta met 70 door een bocht, wat dus uiteindelijk niet zo slim was...

Hij heeft een kneuzing in z'n rib, arm, enkel, enkel en een zware hersenschudding. En daarbij had hij geen certificaat + verzekering, dus de ziekenhuiskosten zijn voor hem. emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vriend van me heeft gisterochtend een scooterongeluk gehad, hij ging met z'n beta met 70 door een bocht, wat dus uiteindelijk niet zo slim was...

Hij heeft een kneuzing in z'n rib, arm, enkel, enkel en een zware hersenschudding. En daarbij had hij geen certificaat + verzekering, dus de ziekenhuiskosten zijn voor hem. emo.gif

Scooters gaan ook amper door de bocht, je kan amper meeleunen en dan raakt ie al de grond.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het altijd bij andere zie vrees ik altijd dat ze van hun zadel af glibberen, totaal geen houvast :puh: Maar als je er zelf eenmaal opzit valt dat reuze mee :puh: Als ik zelf ooit eens een scooter neem, is het sowieso een snor, brom op een scooter vind ik best wel gay :$ (Op sommige na)

Link to comment
Delen op andere websites

Vriend van me heeft gisterochtend een scooterongeluk gehad, hij ging met z'n beta met 70 door een bocht, wat dus uiteindelijk niet zo slim was...

Hij heeft een kneuzing in z'n rib, arm, enkel, enkel en een zware hersenschudding. En daarbij had hij geen certificaat + verzekering, dus de ziekenhuiskosten zijn voor hem. emo.gif

Wat voor Beta was het?

Link to comment
Delen op andere websites

Vriend van me heeft gisterochtend een scooterongeluk gehad, hij ging met z'n beta met 70 door een bocht, wat dus uiteindelijk niet zo slim was...

Hij heeft een kneuzing in z'n rib, arm, enkel, enkel en een zware hersenschudding. En daarbij had hij geen certificaat + verzekering, dus de ziekenhuiskosten zijn voor hem. emo.gif

Wat voor Beta was het?

Zo'n eentje met 2 wielen :puh:

Vriend van mij heeft een Beta Snor met Brom kappen, loopt ook standaard, zo uit de winkel, 35 km/h :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vriend van me heeft gisterochtend een scooterongeluk gehad, hij ging met z'n beta met 70 door een bocht, wat dus uiteindelijk niet zo slim was...

Hij heeft een kneuzing in z'n rib, arm, enkel, enkel en een zware hersenschudding. En daarbij had hij geen certificaat + verzekering, dus de ziekenhuiskosten zijn voor hem. emo.gif

Wat voor Beta was het?

Ark One AC

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik geluk vanmorgend dat ik zo laat vertrok naar school :puh:.

Stond een rollenbank xD. Dus men maat smste me dat ,kon ik me ergens anders parkeren zodat ze me er niet op konden zetten. ^^

Ben overigens aan het twijfelen of ik er geen Leovince V6 onder ga steken ipv men Metrakit Rk Replica die er nu nog altyd onder zit. Iemand idee'tje of ik dit zou doen of niet?

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Leovince V6 zien er altijd erg netjes uit, vriend van mij heeft (had?) er 2 onder zijn schakel hangen :)

Ben alleen benieuwd of ik er prestatiewinst of verlies op heb. Als ik myn Metrakit RK Replica vervang door een leovince V6.

Link to comment
Delen op andere websites

Leovince V6 zien er altijd erg netjes uit, vriend van mij heeft (had?) er 2 onder zijn schakel hangen :)

Ben alleen benieuwd of ik er prestatiewinst of verlies op heb. Als ik myn Metrakit RK Replica vervang door een leovince V6.

Waarschijnlijk verlies, (heb zelf ook een V6) omdat het simpelweg een vervangingsuitlaat is voor je (kapotte) std uitlaat. Mijn brommer loopt niet echt goed met een v6, boven de 7000 toeren als een beest, maar daaronder niet echt. komt mede door tunen van std cilinder).

Daarom denk ik erover om mn V6 te verkopen en een Gianelli of een Metrakit te kopen.

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nice! :) Ik nog 1.5 maand wachten voor ik zo'n ding onder me kont heb :( Ik ga waarschijnlijk voor een Derbi Senda uit 2005 (2e hands dus). Maar die zijn helaas ook nogwel aan de prijzige kant, haha :puh:

Hoe hard loopt die eigenlijk, en lukt 't (vooral in begin) makkelijk met schakele? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag vandaag een petje op een aeroks ofzo :puh:

Deed een wheelie van WEL 5 METER midden in de stad :N

Op mijn fiets kan ik nog met gemak een wheelie van 5 meter :7

En toen hij neerkwam: 'KrrGGHKKRR' hoorde je al die tupperware kappen :puh:

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Nice! :) Ik nog 1.5 maand wachten voor ik zo'n ding onder me kont heb :( Ik ga waarschijnlijk voor een Derbi Senda uit 2005 (2e hands dus). Maar die zijn helaas ook nogwel aan de prijzige kant, haha :puh:

Hoe hard loopt die eigenlijk, en lukt 't (vooral in begin) makkelijk met schakele? :)

het rijden met een schakelbak is niet nieuw voor me, want ik heb al vijf jaar ervaring met mn suzuki tsx :puh:! trouwens de top ligt rond de vijftig, niet te verboven de zeik grens van die wouten!

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb naar brommers zitten kijken, en heb een Loop of sloop ding gevonden. Als hij hem aankikt of aanloopt hoort die een tik en afentoe pruttelt die dan een beetje, wat betekend dit // is dit te maken // wordt dit duur // zou ik dit doen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...