Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

die van gaat gwoon 80 lopen want ik moet 20km heen en 20 km trug om naar school te gaan dus ik kan het wel gebruiken ;) maar een 70cc hoeft voor mij neit :puh:

Zelfde, voor mij hoeft dat niet zo perse. Voor de snelheid, kan ik ook 50cc behouden. Alleen het geluid van een 70'er op een Beta. Klinkt zo gruwelijk mooi.

Maar over snelheid, bij een Aerox. Als je daar Race Vario, en Race Koppeling inzet, looptie al als een trein !

oke maar heb een sr

Weet ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

"tja ik hem mijn scooter voor de lol, niet om naar school ofzow te gaan... (dat is 300m ofzow :puh:)

dus ik ben eigenlijk nooit klaar :)

Oke is sta nog steeds te wachten tot ik 16 ben en moet dus nog 1 maand wachten :eten: en het vreet me op :N

maar stiekem op me scooter rijde is niet erg :puh: naja tot ik gestopt word dood politie maar wie heeft er nog meer een sr :Y_O_

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

tja ik weeni of je in een dropje woont of in een stad, in een dorp maakt het niet zo vele uit maar in de stad (zeker nu) zijn er veel controles :)

meld je gelijk hier ff aan :http://www.rollerbank.nl/ als je dat nog niet had gedaan, heb ik ook gedaan zodat je kan zien waar controles zijn ect. :)

oke bedankt man

maar ik woon in een opkomende stad in flevoland maar ik rijd niet ver uit de straat maar meer rondjes maar er rijd ook hier veel popo :Y:duh: jammer genoeg in een dorp met 30.000 inwoners

Link to comment
Delen op andere websites

Haha Schiedam thv Groenoord daar kom ik langs, daar staan ze inderdaad vaak met een Busje te campen. :D

tusse dronten en kampen staan ze ook altijd maar daar rijd ik niet langs met de scooters !! pas als ik me certi heb

ffuh een vraag ik heb een cd-rom gekocht maar wat vinden jullie makelijker leren (cd-rom of boekje) ik persoonlijk een cd-rom :Y ik leer liever op de com ik ben niet zo een lees vanaat

Link to comment
Delen op andere websites

Haha Schiedam thv Groenoord daar kom ik langs, daar staan ze inderdaad vaak met een Busje te campen. :D

tusse dronten en kampen staan ze ook altijd maar daar rijd ik niet langs met de scooters !! pas als ik me certi heb

ffuh een vraag ik heb een cd-rom gekocht maar wat vinden jullie makelijker leren (cd-rom of boekje) ik persoonlijk een cd-rom :Y ik leer liever op de com ik ben niet zo een lees vanaat

In Ledegem controleren ze niet,als je met een brommer rijd,dan laten ze je rijden,ze vragen geen rijbewijs enz.,toen ik nog 14 was,reed ik al rond met me brommer(van me broer),maar nu heb ik me eigen MBK. :) En daar kom ik het meest aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha Schiedam thv Groenoord daar kom ik langs, daar staan ze inderdaad vaak met een Busje te campen. :D

tusse dronten en kampen staan ze ook altijd maar daar rijd ik niet langs met de scooters !! pas als ik me certi heb

ffuh een vraag ik heb een cd-rom gekocht maar wat vinden jullie makelijker leren (cd-rom of boekje) ik persoonlijk een cd-rom :Y ik leer liever op de com ik ben niet zo een lees vanaat

In Ledegem controleren ze niet,als je met een brommer rijd,dan laten ze je rijden,ze vragen geen rijbewijs enz.,toen ik nog 14 was,reed ik al rond met me brommer(van me broer),maar nu heb ik me eigen MBK. :) En daar kom ik het meest aan.

mooi kom daar ook wonen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

t was net fckin lauw ik kom net thuis en hier in spijkenisse (circa 75.000 inwors) hebbe we eerst ff dikke chilling gezet met ongeveer 15scooters/schakels , waarvan 1 zieke runner met yasuni c20 uitlaat :tu: en daarna gingen we met ze alle op autoweg rijden 2daarvan zonde licht (waaronder ik :puh:) komen we popo tegen hoor gelijk achter ons :puh: wij standaart alle kante op boeke en zijn ze kwijt, later bij tankstation kome ze weer tegen, en daarna nog 2x :puh:

maar twas cker lauw gelijk weer paar nieuwe mensne leren kenne ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ff geprobeert, nooit zal ik dat nog doen :D . Ik heb gelukkig niets bezeert, aan me brommer ligt er ook niets. Maar me helm heeft een klein deukje :schater: .

Weet er iemand een goede brommer voor een klein prijsje?

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

t was net fckin lauw ik kom net thuis en hier in spijkenisse (circa 75.000 inwors) hebbe we eerst ff dikke chilling gezet met ongeveer 15scooters/schakels , waarvan 1 zieke runner met yasuni c20 uitlaat :tu: en daarna gingen we met ze alle op autoweg rijden 2daarvan zonde licht (waaronder ik :puh: ) komen we popo tegen hoor gelijk achter ons :puh: wij standaart alle kante op boeke en zijn ze kwijt, later bij tankstation kome ze weer tegen, en daarna nog 2x :puh:

maar twas cker lauw gelijk weer paar nieuwe mensne leren kenne ^_^

Je hebt net een avontuurtje gehad en je dacht, ik ga meteen naar huis en post het op gtaforum. :7 Kun je in vervolg ook redelijk ABN gebruiken, ik moest toch wel even nadenken wat popo betekent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...