moechy Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Heeft jouw fiets maar een 7 tands achterwiel achter? Dan moet je verdomd hard trappen voor de 35 m'n jong haha Even hard als jij moet trappen om die derbi van jou aan de 45 te krijgen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2011 Heeft jouw fiets maar een 7 tands achterwiel achter? Dan moet je verdomd hard trappen voor de 35 m'n jong haha Even hard als jij moet trappen om die derbi van jou aan de 45 te krijgen . Je haalt de woorden uit mijn mond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keessie Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2011 ik heb mijn vader overgehaald om een zundapp aan te schaffen zijn er nog meer mensen hier met zo'n oud beestje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2011 Heeft jouw fiets maar een 7 tands achterwiel achter? Dan moet je verdomd hard trappen voor de 35 m'n jong haha Niet echt hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2011 (bewerkt) Ik heb een probleempje met mijn senda en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Had laatst mijn radiateur kapot.. nadat die gelast en weer gemonteerd is heb ik de kvs er weer in gegooid en ontlucht. Nu komt er alleen wanneer ik de brommer start na iets van 10 seconden sissend geluid uit het kvs reservoir (alsof er lucht uit ontsnapt. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Of is hij gewoon niet goed ontlucht ofzo? Heb je het hele tankje vol gekwakt met kvs? Want er zit een maximum streepje op En het sissende geluid kan komen doordat de dop er niet goed opzit, of dat er nog ergens lucht in zit? Ontluchten is gewoon motor laten draaien met tankdopje open, als het goed is moet het 'tankje' dan leeglopen en dan moet jij dat bijvullen (tot natuurlijk 't maximum streepje). Welke senda heb je trouwens? Probleem is al opgelost! Koppakking bleek lek te zijn waardoor er KVS de cilinder in liep. Dit verklaard ook waarom hij soms niet startte. Heb de koppakking vervangen en hij loopt weer als een brandweer. Toch bedankt voor je antwoord ik heb mijn vader overgehaald om een zundapp aan te schaffen zijn er nog meer mensen hier met zo'n oud beestje? Heb er geen maar moet toegeven dat ik er best één zou willen hebben Oldtimers biljven leuk of dat nou een Puch, Kreidler, of Zundapp is. Bewerkt: 6 juni 2011 door -->nick<-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2011 Probleem is al opgelost! Koppakking bleek lek te zijn waardoor er KVS de cilinder in liep. Dit verklaard ook waarom hij soms niet startte. Heb de koppakking vervangen en hij loopt weer als een brandweer. Toch bedankt voor je antwoord Hoe hard loopt je Senda eigenlijk? En heb je er een foto van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2011 Probleem is al opgelost! Koppakking bleek lek te zijn waardoor er KVS de cilinder in liep. Dit verklaard ook waarom hij soms niet startte. Heb de koppakking vervangen en hij loopt weer als een brandweer. Toch bedankt voor je antwoord Hoe hard loopt je Senda eigenlijk? En heb je er een foto van? Sproeier is direct vervangen toen ik hem kocht, loopt nu zo'n 70 waar ik tevreden mee ben. Te zacht voor gezeik met politie en hard genoeg om een beetje op tijd van a naar b te komen. Het is een derbi senda X-Race 2009, toendertijd nieuw gekocht. Alhoewel ik achteraf misschien toch liever voor een X-Treme gegaan was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2011 Xtreme is indd toch wel wat mooier vind ik ook. Maar qua kappenset hoef ik het eigenlijk niet. Na een wasbeurtje met Turle wax glimmen mijn kappen al redelijk en de toerenteller ligt op het moment in me kamer (standaard, gekocht voor 5 euries bij vriend haha). Die aansluiten wanneer km standen hetzelfde zijn en dan heb ik, op de kappen na, een Xtreme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2011 Xtreme is indd toch wel wat mooier vind ik ook. Maar qua kappenset hoef ik het eigenlijk niet. Na een wasbeurtje met Turle wax glimmen mijn kappen al redelijk en de toerenteller ligt op het moment in me kamer (standaard, gekocht voor 5 euries bij vriend haha). Die aansluiten wanneer km standen hetzelfde zijn en dan heb ik, op de kappen na, een Xtreme Dat zijn ook de grote 3 dingen die ik mis aan de X-race, De kappen(de lak van een X-race is ontzettend kras gevoelig), De toerenteller en de booskijker voorlicht kap. Heb je een Derbi Toerenteller dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2011 Xtreme is indd toch wel wat mooier vind ik ook. Maar qua kappenset hoef ik het eigenlijk niet. Na een wasbeurtje met Turle wax glimmen mijn kappen al redelijk en de toerenteller ligt op het moment in me kamer (standaard, gekocht voor 5 euries bij vriend haha). Die aansluiten wanneer km standen hetzelfde zijn en dan heb ik, op de kappen na, een Xtreme Dat zijn ook de grote 3 dingen die ik mis aan de X-race, De kappen(de lak van een X-race is ontzettend kras gevoelig), De toerenteller en de booskijker voorlicht kap. Heb je een Derbi Toerenteller dan? Jaa, ik was bij iemand kentekenplaat ophalen, en die zie: 'he, ik heb nog wel een origineel tellertje voor je liggen met toerenteller'. Dus nu ligt die boven Zijn trouwens wel 19 draden om aan te sluiten (waarvan er 7 aarde is), dus ik moet nog kijken hoe ik hem aan ga sluiten. Want de meeste kabeltjes kan je er wel uit trekken (bijv. al die lampjes, die zitten nu er ook al op) maar de kilometer teller is volgens mij geen stekkertje, dus die zal ik dan moeten vast solderen ofzo. Maargoed, gebeurd pas over 700 km, wanneer de km stand gelijk is (eerlijkheid ten bove jeweetzelluf) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 Ik ga met n vriend in de vakantie ff lekker klussen Honda MT5 blok reviseren, Orion 125cc ding fixen en TMS bedrading doen. En dan de Orion lekker afbeunen op de crossbaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 Sjongejonge net op mijn plaat gegaan toen er ineens een zwart ding overstak. Toen ik mijn brommer weer overeind had en terug reed zag ik 2 katten, kleine en een grote, liggen opde weg. Klote van de dieren en van mijn kappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 Hoe erg is de schade? Is het te verhelpen met een lakstiftje? Dingen kunnen echt wonderen doen Ik ben trouwens nog nooit onderuitgegaan met mijn brommer op 1 keer na, in een weiland toen ik donuts aan het draaien was, weiland was nat, en binnen een halve draai lag ik op de grond Wel met beleid kunnen neerleggen, dus geen schade of krasjes aan overgehouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 Hoe erg is de schade? Is het te verhelpen met een lakstiftje? Dingen kunnen echt wonderen doen Ik ben trouwens nog nooit onderuitgegaan met mijn brommer op 1 keer na, in een weiland toen ik donuts aan het draaien was, weiland was nat, en binnen een halve draai lag ik op de grond Wel met beleid kunnen neerleggen, dus geen schade of krasjes aan overgehouden. Dan heb je nog geluk gehad. Schade heb ik nog niet eens gekeken en boeit me ook weinig, moet morgen alleen ff langs de paar huizen daar gaan en vragen of iemand z'n kat kwijt is ofzo. ik liet hem omvallen toen ik 60 ging ofzo maar stond nog redeljik snel stil. Zal morgen wel een kijken hoe erg het is, maar kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2011 Hoe erg is de schade? Is het te verhelpen met een lakstiftje? Dingen kunnen echt wonderen doen Ik ben trouwens nog nooit onderuitgegaan met mijn brommer op 1 keer na, in een weiland toen ik donuts aan het draaien was, weiland was nat, en binnen een halve draai lag ik op de grond Wel met beleid kunnen neerleggen, dus geen schade of krasjes aan overgehouden. Dan heb je nog geluk gehad. Schade heb ik nog niet eens gekeken en boeit me ook weinig, moet morgen alleen ff langs de paar huizen daar gaan en vragen of iemand z'n kat kwijt is ofzo. ik liet hem omvallen toen ik 60 ging ofzo maar stond nog redeljik snel stil. Zal morgen wel een kijken hoe erg het is, maar kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen. Zo denk ik er ook soort van over. Het is even balen natuurlijk, en natuurlijk ben je er zuinig op, maar je moet niet gaan janken wanneer die een keertje valt ofzo, want dat gebeurd gewoon always look at the bright side of life :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.