Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Echte mannen rijden schakel :sigaar:

Echte mannen rijden op motoren.

hoe moeten we dat legaal doen al zijn we nog geen 18?

Dat wil dus zeggen dat jullie nog jongens zijn, broekies.

Met motoren moet je toch ook schakelen? hoe gay ben je als je een automatische motor neemt (die bestaan) :7

En toch, echte jongens rijden schakel dan, wat jij wil :t

Link to comment
Delen op andere websites

Echte mannen rijden op motoren. Niet op opgevoerde grasmaaiers met 6 versnellingen.

Grasmaaiers zijn 4 takt :7.

Helden reactie van het jaar, wat een geweldige vent dit _O_ _O_ _O_ geef deze man eens heel snel een biertje!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Door 't bos gereden en nu paar krasjes op mijn vsb :'( Niet dat het me zoveel uitmaakt, maar 't brengt 't plaatje omlaag :puh:

Vandaag trouwens echt een top reactie van een vriend van mij. Ik zat, zoals het hoort, zijn vario helemaal de grond in de stampen en dat hij zijn remmen opnieuw moest stellen, ding had totaal geen druk meer. Gaat hij op mijn brommer zitten, en schreeuwt naar mij dat mijn rem ook zo slap als 'n malle was. Hij had het over de linker hevel :7

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Door 't bos gereden en nu paar krasjes op mijn vsb :'( Niet dat het me zoveel uitmaakt, maar 't brengt 't plaatje omlaag :puh:

Vandaag trouwens echt een top reactie van een vriend van mij. Ik zat, zoals het hoort, zijn vario helemaal de grond in de stampen en dat hij zijn remmen opnieuw moest stellen, ding had totaal geen druk meer. Gaat hij op mijn brommer zitten, en schreeuwt naar mij dat mijn rem ook zo slap als 'n malle was. Hij had het over de linker hevel :7

Fail :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader heeft ooit een oude piaggo gekocht,we hebben hem nog ,als ik 16 word krijg ik hem. Best wel goed ding.

Maar is de hele winter niet gebruikt,ben van plan om hem volgende week ofzo eens te starten en een rondje te rijden.

Als jullie een foto willen zien vraag maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er maar brak uit :7.

Enige mankementen?

Buiten dat ie geen batterij heeft.

Die gozer zei dat ie niet meer startte, benzineleiding zit gewoon verstopt. :7 En hij ziet er brak uit omdat niet alle kappen erop zitten.

Droogg. :7

Waarom reageer je als je niet weet wat het is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...