Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ligt het aan mij of is dat ding erg klein? Hoe lang ben jij? :puh:

Valt wel mee, maar ik ben dan ook redelijk klein. (HGH werkt van geen meter)

Had trouwens bijna een brommer gekocht. Alles geregeld, zou em volgende week ophalen, was hij de afspraak even vergeten en had hij em aan iemand anders verkocht. :duh:

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Brommer is wel redelijke grote opzich, het is wat kleiner vergeleken met een DT50x, maar vergelijkbaar met een Rieju MRT.

Beun momentje vandaag trouwens, vorige week me kickstarter schoongemaakt en er weer op gezet, maar boutje niet goed aangedraaid. Ik gister rijden, voelde iets langs me been, was nog ff heen en weer gereden, maar zag niks liggen, dus reed door naar huis. Vanochtend (was al te laat voor school), wou ik even snel naar school jagen, zet ik dat ding goed neer, ga erop zitten, contact aan, lampjes controleren, graaien naar de kickstarter... 'WTF???!!!@!?!!eins!' Ding was er dus afgevallen, en stond ik daar, thuis 5 minuten voordat de bel gaat (fietsend is 15 min). Gelukkig lag kickstarter nog wel op de weg, dus die zit er nu extra stevig op :puh:

('t is niet de hele kickstarter, maar de hendel/pookje dus :) )

Link to comment
Delen op andere websites

Brommer is wel redelijke grote opzich, het is wat kleiner vergeleken met een DT50x, maar vergelijkbaar met een Rieju MRT.

Beun momentje vandaag trouwens, vorige week me kickstarter schoongemaakt en er weer op gezet, maar boutje niet goed aangedraaid. Ik gister rijden, voelde iets langs me been, was nog ff heen en weer gereden, maar zag niks liggen, dus reed door naar huis. Vanochtend (was al te laat voor school), wou ik even snel naar school jagen, zet ik dat ding goed neer, ga erop zitten, contact aan, lampjes controleren, graaien naar de kickstarter... 'WTF???!!!@!?!!eins!' Ding was er dus afgevallen, en stond ik daar, thuis 5 minuten voordat de bel gaat (fietsend is 15 min). Gelukkig lag kickstarter nog wel op de weg, dus die zit er nu extra stevig op :puh:

('t is niet de hele kickstarter, maar de hendel/pookje dus :) )

Heb je geen elektrische start? En anders kan je hem altijd nog aandrukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Brommer is wel redelijke grote opzich, het is wat kleiner vergeleken met een DT50x, maar vergelijkbaar met een Rieju MRT.

Beun momentje vandaag trouwens, vorige week me kickstarter schoongemaakt en er weer op gezet, maar boutje niet goed aangedraaid. Ik gister rijden, voelde iets langs me been, was nog ff heen en weer gereden, maar zag niks liggen, dus reed door naar huis. Vanochtend (was al te laat voor school), wou ik even snel naar school jagen, zet ik dat ding goed neer, ga erop zitten, contact aan, lampjes controleren, graaien naar de kickstarter... 'WTF???!!!@!?!!eins!' Ding was er dus afgevallen, en stond ik daar, thuis 5 minuten voordat de bel gaat (fietsend is 15 min). Gelukkig lag kickstarter nog wel op de weg, dus die zit er nu extra stevig op :puh:

('t is niet de hele kickstarter, maar de hendel/pookje dus :) )

Heb je geen elektrische start? En anders kan je hem altijd nog aandrukken.

Geen elektrische start, alleen de kickstarter. En aanrennen gaat wel, maar ik had daar alles behalve zin in, dus ging ik maar fietsen :$ :puh: Volgens mij hebben niet veel SM's een elektrische start, waarbij de lig modellen dat juist wel hebben (maar geen kickstarter :7)

Link to comment
Delen op andere websites

Hé mensen-die-denken-dat-ze-alles-weten, in België hebben brommers geen nummerplaten. Misschien moet je eerst eens vragen waarom ik die vraag stelde, en niet meteen ervan uitgaan dat ik er niks van ken. 't Is maar een tipje..

Link to comment
Delen op andere websites

Hé mensen-die-denken-dat-ze-alles-weten, in België hebben brommers geen nummerplaten. Misschien moet je eerst eens vragen waarom ik die vraag stelde, en niet meteen ervan uitgaan dat ik er niks van ken. 't Is maar een tipje..

*kuch*België faalt*kuch*

Hoe lost de Belgische politie het op als een brommer wordt gestolen?

Want je kunt hem nergens aan herkennen?

Enigste wat ze kunnen doen is tijdens (snelheid)controles, en als ik het goed begrijpen heb, zijn die er amper in België?

Link to comment
Delen op andere websites

Hé mensen-die-denken-dat-ze-alles-weten, in België hebben brommers geen nummerplaten. Misschien moet je eerst eens vragen waarom ik die vraag stelde, en niet meteen ervan uitgaan dat ik er niks van ken. 't Is maar een tipje..

Megapilot is weer eens beledigd hoor. :7 Gast, als we al jouw post eens af zouden gaan op momenten dat jij ergens verstand van schijnt te hebben terwijl je dat niet hebt, blijven we wel even bezig. :7

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Hé mensen-die-denken-dat-ze-alles-weten, in België hebben brommers geen nummerplaten. Misschien moet je eerst eens vragen waarom ik die vraag stelde, en niet meteen ervan uitgaan dat ik er niks van ken. 't Is maar een tipje..

*kuch*België faalt*kuch*

Hoe lost de Belgische politie het op als een brommer wordt gestolen?

Want je kunt hem nergens aan herkennen?

Enigste wat ze kunnen doen is tijdens (snelheid)controles, en als ik het goed begrijpen heb, zijn die er amper in België?

Doe nou niet of een nummerplaat zooo handig is, dat heb je er zo afgeschroefd/afgetrokken..Als een auto wordt gestolen kijken ze meestal naar het chassisnummer, er zal ook wel iets voor brommers zijn..

Snelheidscontrolers? Dan houden ze je tegen en zetten ze je op de rollen, DUUUH..Maarnee, ze kunnen je niet flitsen met een brommer in België.

Megapilot is weer eens beledigd hoor. :7 Gast, als we al jouw post eens af zouden gaan op momenten dat jij ergens verstand van schijnt te hebben terwijl je dat niet hebt, blijven we wel even bezig. :7

En wat hebben mijn andere posts met deze post te maken? Juist! NIKS! Ik stelde een heel logische vraag voor iemand die nooit een brommer ziet met een nummerplaat en men denkt dat ik nog niet weet dat een brommer 2 wielen heeft, en jij vindt dat normaal? Ach kom zeg.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Doe nou niet of een nummerplaat zooo handig is, dat heb je er zo afgeschroefd/afgetrokken..Als een auto wordt gestolen kijken ze meestal naar het chassisnummer, er zal ook wel iets voor brommers zijn..

Snelheidscontrolers? Dan houden ze je tegen en zetten ze je op de rollen, DUUUH..Maarnee, ze kunnen je niet flitsen met een brommer in België.

Niet zo handig, ja, je kunt ze eraf schroeven, trekken raad ik je niet aan, daar snij je je flink aan open.

Hier in Nederland is zo'n plaat verplicht, het is sneller te herkennen, zowel gestolen platen en of het een brom of snorfiets is.

Als de politie achter je aan zit kunnen ze je bekeuren op je kenteken, flitsen(al denk ik niet dat brommers geflitst worden) zou dus evt. ook mogelijk zijn.

En een chassisnummer hoort bij de plaat die erop zit, je kan wel een andere plaat erop schroeven maar als ze dat controleren ben je dus de sjaak.

En natuurlijk zetten ze je op de rollenbank, maar ze kunnen je dus al 1-2-3 controleren of je geen gestolen plaat erop hebt zitten.

En nee, ze kijken niet alleen naar het chassisnummer, kentekenplaat is de eerste herkenningspunt dat ze hebben.

Want de chassiscode zit niet direct in iemands zichtveld, laat staan als ie met 100 voorbij komt.

Vaak zit er op een gestolen auto een verkeerde plaat of een gestolen plaat, dus ze weten al dat er iets mis is.

Dan kijken ze of alles bij een hoort en wat dus niet zo is, dus ze hebben dan conflict gevonden, kan zijn niet verzekert, gestolen/omgekat of afgeschreven auto's/brommers.

Je kunt niet zeggen dat een kentekenplaat er voor niks opzit, als je dat toch denkt, ben je gewoon oliedom.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...