Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Doch ben ik dan van mening dat het door die persoon zelf komt. Tuurlijk bestaan er ook ongelukken die Valentino Rossi himself niet had kunnen voorkomen, maar wanneer er iemand met een IQ van <50 op een opgefokte 50cc gaat zitten en gewoon stug gas blijft houden ongeacht de situatie, dan gebeuren er ongelukken ja. En laten die nou het meest bang maken.

Natuurlijk probeer ik nu niet te zeggen dat het alleen de domste van ons overkomt, een ongeluk zit meestal in een te klein hoekje, maar toch ben ik van mening dat het meestal wel te voorkomen valt (tenzij je natuurlijk de dupe wordt van hetgeen een andere weggebruiker fout doet, wat helaas ook nog te vaak voorkomt).

Zelf ben ik trouwens met 70 onderuit gegaan op een minibike met een spijkerbroekie aan en een zomerjasje met trui en T-shirt eronder. Het zomerjasje en de trui waren voor het afval, het T shirt heb ik nog steeds (geen enkel gat) en me broek moest een keertje in de wasmachine om er een bloedvlek uit te halen. Lichamelijke schade was een schaafwond op me linker knie (geen litteken) en een grote schaafwond op me zij net boven me boxer. En tijdje moeite met lopen gehad. Nu ben ik er in dit ongeluk wel gelukkig mee weggekomen en besef ik zelf ook dondersgoed dat ik mazzel heb gehad. De helm heb ik nog, daarop zijn enkele krassen aanwezig.

Flippie als je een keer echt goed valt al is het maar tegen 45km/h dan zal je anders piepen. Ik ben 2x echt goed gevallen door men eigen schuld en 1x door iemand anders.

Geloof me ik heb daar littekens van..

Geloof jij mij niet ofzo? Waarom zou ik liegen om dat ongeluk met 70 kmh? ik schaam me d'r zelfs voor, aangezien het geen motorische fout was, geen constructie fout, maar mijn bloedeigen fout. Een gat in de grond niet goed opvangen, vervolgens te slap remmen en gas bijgeven als reactie, proberen tegen te sturen wat ik geheel uit ritme deed waardoor ik erger ging slingeren, en toen sloeg ik over de kop.

Ik heb het niet over een klein ongevalletje met een pitbike waar je even in het zand bijt. Ik heb het over een ongeval met een ander persoon (fietser, auto, brommer).

sorry, ik was even vergeten dat jouw ongelukken erger waren, shiiitt :cab:

En dat is dus precies hetgeen wat ik zelf probeer te vermijden, nu kan ik op het internet wel als een moraalridder op een brommertje spelen, maar toch rij ik in een 30 km/h zone nooit harder dan 40 en leef me alleen uit op boswegen die ik ken of op grotere wegen met weinig verkeer. En met een topsnelheid van 65 km/h valt dat uitleven wel degelijk mee.

Ja deed ik ook altyd. Alleen heb je altyd van die klootzakken die jouw voorrang van rechts niet respecteren.

En in een eerdere post had ik dus al gezegd dat zelfs Valantino Rossi dat niet kan voorkomen :7

Proficiat. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probleem op straat is een ding, obstakels.

Dat kunnen auto's, voetgangers, paaltjes, stoeprandjes etc. zijn.

Een paaltje of stoeprandje goed raken en het is over met je leven, of je bent verlamd of je bent dood.

Ik weet niet waar je bent gevallen op je minibike, het klinkt als asfalt.

Maar straten zijn erg verraderlijk en daar moet je echt voor oppassen.

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem op straat is een ding, obstakels.

Dat kunnen auto's, voetgangers, paaltjes, stoeprandjes etc. zijn.

Een paaltje of stoeprandje goed raken en het is over met je leven, of je bent verlamd of je bent dood.

Ik weet niet waar je bent gevallen op je minibike, het klinkt als asfalt.

Maar straten zijn erg verraderlijk en daar moet je echt voor oppassen.

Parkeerterrein apenheul, asfalt in het midden, daar sloeg ik over de kop, en toen schoof ik door en kwam zo het grind in. Dat schuift ook niet bepaald lekker :puh: Was trouwens niet eens mijn minibike en niet mijn helm, beide van een vriend, geintje koste mij dan ook 150 euro (100 helm, 50 kap)

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem op straat is een ding, obstakels.

Dat kunnen auto's, voetgangers, paaltjes, stoeprandjes etc. zijn.

Een paaltje of stoeprandje goed raken en het is over met je leven, of je bent verlamd of je bent dood.

Ik weet niet waar je bent gevallen op je minibike, het klinkt als asfalt.

Maar straten zijn erg verraderlijk en daar moet je echt voor oppassen.

Parkeerterrein apenheul, asfalt in het midden, daar sloeg ik over de kop, en toen schoof ik door en kwam zo het grind in. Dat schuift ook niet bepaald lekker :puh: Was trouwens niet eens mijn minibike en niet mijn helm, beide van een vriend, geintje koste mij dan ook 150 euro (100 helm, 50 kap)

Nee, dat geloof ik best :puh:

Gelukkig wel op een parkeerterrein, openbare weg kan een heel duur geintje worden als je daar gepakt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem op straat is een ding, obstakels.

Dat kunnen auto's, voetgangers, paaltjes, stoeprandjes etc. zijn.

Een paaltje of stoeprandje goed raken en het is over met je leven, of je bent verlamd of je bent dood.

Ik weet niet waar je bent gevallen op je minibike, het klinkt als asfalt.

Maar straten zijn erg verraderlijk en daar moet je echt voor oppassen.

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem op straat is een ding, obstakels.

Dat kunnen auto's, voetgangers, paaltjes, stoeprandjes etc. zijn.

Een paaltje of stoeprandje goed raken en het is over met je leven, of je bent verlamd of je bent dood.

Ik weet niet waar je bent gevallen op je minibike, het klinkt als asfalt.

Maar straten zijn erg verraderlijk en daar moet je echt voor oppassen.

_O_

Ik zat al te twijfelen of ik hem zou posten, maar ik had hem sowieso niet bij de hand dusja :puh:

Maar dat is een verfilming van wat ik bedoelde idd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bezit op dit moment een AGB-36 uit 2009. Via mijn oom die in China woont gekocht.

AGB-36%20zwart-grijs%20(04).jpg

Dit is de zwarte maar ik bezit er een met zwart-groene kleur.

Bewerkt: door GloriousDa7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bezit op dit moment een AGB-36 uit 2009. Via mijn oom die in China woont gekocht.

AGB-36%20zwart-grijs%20(04).jpg

Dit is de zwarte maar ik bezit er een met zwart-groene kleur.

Orion toch? :puh:

Jep,

Haha vet :puh: Heb er zelf zo eentje, ook in deze kleur:

A29B50M%20rose%20%2801%29.jpg

Ik ben bezig met een 110CC blok eronder te leggen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...