gta michael Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2012 Is dat je moeder die filmt? Oh michael pas in godsnaam op die auto... Nee, me oma Maar wil je fatsoenlijk kunnen rijden kan je beter gedoseerd gasgeven in plaats van de hele tijd vol gas.. snap ik maar ik vind slippen en glijden leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2012 Is dat je moeder die filmt? Oh michael pas in godsnaam op die auto... Nee, me oma Maar wil je fatsoenlijk kunnen rijden kan je beter gedoseerd gasgeven in plaats van de hele tijd vol gas.. snap ik maar ik vind slippen en glijden leuker Ga harder dan! Dit is een beetje je achterwieletje rondlaten draaien in de sneeuw... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2012 Is dat je moeder die filmt? Oh michael pas in godsnaam op die auto... Nee, me oma Maar wil je fatsoenlijk kunnen rijden kan je beter gedoseerd gasgeven in plaats van de hele tijd vol gas.. snap ik maar ik vind slippen en glijden leuker Ga harder dan! Dit is een beetje je achterwieletje rondlaten draaien in de sneeuw... Link doen voor oma, je weet zelf man. Morgenochtend vroeg moet ik het winterweer weer trotseren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2012 deel 2. ik heb het meeste gelul weggehaald http://www.youtube.com/watch?v=RPl5tIFWHl4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2012 Oma treiteren deel twee... Dat commentaar van haar is echt geniaal... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2012 (bewerkt) ik heb me weekend goed besteed oma treiteren deel 3 http://www.youtube.com/watch?v=CEa9-70Aj0s Bewerkt: 8 februari 2012 door gta michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2012 (bewerkt) deel 4 http://www.youtube.com/watch?v=KoRgheMBwcw Laatste deel denk ik. de sneeuw gaat namelijk weer weg http://www.youtube.com/watch?v=t5zOyQtYLGc Bewerkt: 12 februari 2012 door gta michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2012 haha, wat een heerlijke stem die oma echt die oma, maakt het filmpje geniaal respect voor haar, dat ze dat toch maar mooi ff doet voor d'r kleinzoon... voor dat soort acties hoef je mij niet te spannen later als ik opa word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 jammer dat de sneeuw weer weg is. was toch wel leuk beetje slipen enzo. maar ja. nu kan ik tenminste weer wat harder dan 15km/h in de sneeuw. had laatst nog een bekeuring gehad. ik reed 50 in een bebouwde kom. stelletje klootzakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 jammer dat de sneeuw weer weg is. was toch wel leuk beetje slipen enzo. maar ja. nu kan ik tenminste weer wat harder dan 15km/h in de sneeuw. had laatst nog een bekeuring gehad. ik reed 50 in een bebouwde kom. stelletje klootzakken Eerder ben jij de klootzak omdat jij veel te hard rijdt in een bebouwde kom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta michael Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 het is een lange straat met bijna geen verkeer. het kan heus wel iets sneller daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 (bewerkt) jammer dat de sneeuw weer weg is. was toch wel leuk beetje slipen enzo. maar ja. nu kan ik tenminste weer wat harder dan 15km/h in de sneeuw. had laatst nog een bekeuring gehad. ik reed 50 in een bebouwde kom. stelletje klootzakken Eerder ben jij de klootzak omdat jij veel te hard rijdt in een bebouwde kom. Erhm bedoel je een woonerf? Want in de bebouwde kom mag je toch 50? Alleszinds bij ons. Woonerven zijn echter maar 20. Bewerkt: 28 februari 2012 door moechy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Erhm bedoel je een woonerf? Want in de bebouwde kom mag je toch 50? Alleszinds bij ons. Woonerven zijn echter maar 30. had laatst nog een bekeuring gehad. ik reed 50 in een bebouwde kom. stelletje klootzakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Ik ben ook niet mee? Hij reed 50 terwijl je 50 mag, het probleem is..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2012 Ik ben ook niet mee? Hij reed 50 terwijl je 50 mag, het probleem is..? Kijk, wij wonen in Nederland. Jullie wonen in België. Hier in Nederland mag je maar 30KM/u in de bebouwde kom. Inb4 jullie haten dat nederland een raar land is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.