Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

Ehm, ook in Nederland mag je binnen de bebouwde kom 'gewoon' 50 kilometer per uur rijden: *KLIK*. Daarbinnen bestaat dan nog weer de 30km-zone, waar je dus 30 km/uur mag en dan heb je nog het woonerf, waar 'stapvoets' de maximumsnelheid is. Ik vermoed dus dat gta michael in een 30km-zone reed.

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een goed moment, voor oom agent animaatjes-politie-27983.gif:

Ehm, ook in Nederland mag je binnen de bebouwde kom 'gewoon' 50 kilometer per uur rijden: *KLIK*. Daarbinnen bestaat dan nog weer de 30km-zone, waar je dus 30 km/uur mag en dan heb je nog het woonerf, waar 'stapvoets' de maximumsnelheid is. Ik vermoed dus dat gta michael in een 30km-zone reed.

Euhm... volgens mij staat daar toch echt wat anders :bonk:

[table=simple](motor)voertuig |binnen bebouwde kom |buiten bebouwde kom[/table]

[table=simple]personenauto's, bestelauto's en motoren |50 km/uur |80 km/uur

bromfietsen op het fiets/bromfietspad |30 km/uur |40 km/uur

bromfietsen op de rijbaan| 45 km/uur |45 km/uur [/table]

Binnen de bebouwde kom word een correctiesnelheid van 3 km/h gehandhaafd, wat betekent dat:

waarschijnlijk de constructie snelheid net te hoog is ( als ie is staande gehouden op een controlepost met rollerbank zou hij een probleem kunnen hebben :puh: )

de bromfiets de op het kentekenbewijs of in het kentekenregister vermelde maximumconstructiesnelheid

van 25 tot en met 45 km/h, vermeerderd met 5 km/h overschrijdt

5.6.8 lid 1 RV

45 + 5 (+3) = 50 km/h (53 km/h ) :puh:

ten tweede, als hij op een fiets/ bromfietspad reed ( er uitgaande van geen werkzaamheden etc. ) , reed hij (50-3)-30 = 17 km/h te hard.

en zal het boetebedrag ( excl. adminkosten* ) op 141 Euro uitkomen.

Reed hij op de rijbaan, dan werd dit (50-3)-45 = 2 km/h te hard en zal er geen boete komen ( snelheidsovertredingen worden pas vanaf 4 km/h aangerekend ).

mocht hij daar 50 km/h netto hebben gereden (50)-45 = 5 km/h te hard , dan zal het boetebedrag ( excl. adminkosten* ) op 32 Euro uitkomen.

---------------------

* over administratiekosten gesproken, een relevant en interessant nieuwsstukje :puh:

Delen op andere websites

Yup, niet alleen waardeloos onderhouden, ook zijn ze totaal niet logisch aangelegd.

Slecht onderhouden dat wel, maar logischer dan bij jullie vind ik.

Ik bedoel borden met andere richtingen? Hoe onlogisch wil je het. Bij ons is elke richting aangeduid en niet onder het mum van "andere richtingen"

Delen op andere websites

Remblokken achter mooi opgereden, nog 1 mm over ongeveer :7

En me remblokken voor door de pekel vast geroest op me remschijf, hoe de janus ga ik dat weer los krijgen? Porren met een schroevendraaier werkt niet optimaal vind ik..

Delen op andere websites

En me remblokken voor door de pekel vast geroest op me remschijf, hoe de janus ga ik dat weer los krijgen? Porren met een schroevendraaier werkt niet optimaal vind ik..

Rem je zoveel achteraan dan? Je verhouding zou 70 - 30 moeten zijn :puh:.

Delen op andere websites

Rem je zoveel achteraan dan? Je verhouding zou 70 - 30 moeten zijn :puh:.

Nee, ik rem liever met me voorremmen, behalve op de pizza brommer :7 Vaak heb ik ook hele ritten waarbij ik me achterrem niet eens aanraak, ik weet niet hoelang de normale levenscyclus van een remblok is? :puh:

Maar me voor remblokken heb ik nog niet goed gezien omdat ze nog vast zitten en me brommer er echt op een kutplek bijstaat wil je bij het voorwiel werken :puh: Maar ik verwacht dat die ook zo goed als op zijn..

Delen op andere websites

Waarom heb je zo'n mooie brommer helemaal opengelegd, Flippie? :puh: Je hebt 'm nieuw aangekocht hé?

Bijleren en zelf repareren natuurlijk xD.

Jups, dat zeker, zolang je maar secuur te werk gaat is er niets wat je eraan kan mollen. Hooguit weet je alleen niet meer hoe je het iets moet terugzetten (en mol je het uiteindelijk door je eigen stommiteiten, maarja, van fouten leer je he).

Ik heb hem 2e hands gekocht, wel de hoofdprijs voor betaald wat achteraf gezien toch wel te veel was haha, maar geniet er nogsteeds van :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...