Jump to content

Scooters

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Originele 80CC MHR Team op een crosser is toch wel heel springerig, in alle versnellingen. :7

vind die dingen alleen niet in de stad horen ( als het op een crossbrommertje is ofc :puh: )

vroeger kwam altijd zo'n boertje bij mij op school altijd met z'n crossbrommertje ^_^

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Originele 80CC MHR Team op een crosser is toch wel heel springerig, in alle versnellingen. :7

vind die dingen alleen niet in de stad horen ( als het op een crossbrommertje is ofc :puh: )

vroeger kwam altijd zo'n boertje bij mij op school altijd met z'n crossbrommertje ^_^

Als je in dit land ook maar 1x lawaai maakt dan kijkt iedereen al naar je toe met de dodelijkste blik. Dus knijpen we de koppeling in en maken we nog meer herrie. :D

Geplaatst:

Als je in dit land ook maar 1x lawaai maakt dan kijkt iedereen al naar je toe met de dodelijkste blik. Dus knijpen we de koppeling in en maken we nog meer herrie. :D

haha, waar een koppeling inderdaad niet handig voor kan zijn ( oude omaatjes die niet opschieten bij een zebrapad bijvoorbeeld :schater: )

Geplaatst:

Vriend van mij heeft nu 80 CC MHR Team met Yasuni R3, 24 MM carb en weet ik veel welke meuk er nog extra op... Is net een raket man fakking hell :clown: En wat een heerlijk geluid, wauw.

En koppeling is heerlijk inderdaad, stond eens een mevrouw hard te gebaren dat ik de laatste 20 meter van een loopgebied niet stapvoets mocht gaan rijden, koppeling in en 13k toeren blazen deed mevrouw wel een stapje opzij doen :clown:

Geplaatst:

Goed, ik ga ook hier maar eens reageren, misschien heeft nog iemand tips

En nee, ik ben niet verdwaald :schater: (Zit normaal in het auto topic)

Anyway, to the point...

Autorijden wordt met de dag duurder, dus ben ik erover aan het nadenken om er een snorbromfiets bij te halen

Dus gewoon met 25 km/u zonder helm cruisen, zo'n snelheidsmonster hoef ik niet, dan pak ik wel de auto

Iemand nog bepaalde merken waar ik het beste naar kan kijken, Tomos, Puch etc etc?

Hoeft ook geen duur ding te zijn en onderhoud doe ik zelf wel natuurlijk 0_0

Anyway, to the point...

Autorijden wordt met de dag duurder, dus ben ik erover aan het nadenken om er een snorbromfiets bij te halen

Dus gewoon met 25 km/u zonder helm cruisen, zo'n snelheidsmonster hoef ik niet, dan pak ik wel de auto

Iemand nog bepaalde merken waar ik het beste naar kan kijken, Tomos, Puch etc etc?

Ik zou voor een puch gaan, ze zijn goedkoop in aanschaf (hangt wel af van wat voor een je precies wilt) ook de onderdelen zijn niet duur omdat van die dingen zoveel zijn gemaakt dat het aanbod groter werd dan de vraag.

of als je toch belasting vrij wilt rijden en lekker warm en droog. Zou je ook nog zon 45km autootje kunnen nemen :puh:

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Anyway, to the point...

Ik ken nog wel iemand die een lopende Tomos verkoopt voor paar tientjes. Al heb je daar interesse in moet je maar even een PM sturen. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vandaag voor het eerst op de rollerbank geweest.

54Kmph loopt mij Gilera GSM in zijn vijf.

De agente kreeg hem niet in zijn zes. gelukkig, anders zou het rond de 60-64kmph uit zijn gekomen :sigaar:

Vriend van mij met zn 70 cc moest ook op de rollerbank. Schakelt de agent maar tot de 3 :7 liep iets in de 70 dus had wel mazzel gehad

Was al half jaartje geleden overigens.

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

Gelukkig ben ik nog nooit een rollerbank tegengekomen met mijn 70CC. :DIemand toevallig nog een crossbrommertje kopen? klik:sigaar:

Ik had interesse, totdat ik zag waar je woont, 200+km hier vandaan :(

Geplaatst:

175 euro, zou er bijna mijn mannelijkheid voor willen opgeven en daadwerkelijk op een roze brommer rond gaan rijden :clown:

Iemand nog interesse in het polijsten van een uitlaat? Ik stuur hem op, betaal het schuurpapier en geef je er een biertje voor? :puh: Achterlijk saai werkje dat, en met me pww die morgen begint ook niet veel tijd voor (alhoewel ik wel maar 1 uur school per dag heb dus ik het wel verwacht hem af te krijgen in die week).

175 euro, zou er bijna mijn mannelijkheid voor willen opgeven en daadwerkelijk op een roze brommer rond gaan rijden :clown:

Iemand nog interesse in het polijsten van een uitlaat? Ik stuur hem op, betaal het schuurpapier en geef je er een biertje voor? :puh: Achterlijk saai werkje dat, en met me pww die morgen begint ook niet veel tijd voor (alhoewel ik wel maar 1 uur school per dag heb dus ik het wel verwacht hem af te krijgen in die week).

Ach, nieuwe kappenset kan je voor paar tientjes kopen. :D Voor 150,- mag je hem ophalen btw. :+

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Ach, nieuwe kappenset kan je voor paar tientjes kopen. :D Voor 150,- mag je hem ophalen btw. :+

Als je wat dichter woonde zou ik het doen :puh:. Maar heb geen zin om helemaal van Zwijndrecht (Antwerpen) naar Heiloo te rijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...